Jeg er for en egen tråd om SACD spillere som bare spiller SACD og ikke noe annet, heller ikke CDJeg er for en egen tråd om SACD-spillere.
Jeg er for en egen tråd om SACD spillere som bare spiller SACD og ikke noe annet, heller ikke CDJeg er for en egen tråd om SACD-spillere.
La oss da stramme til denne tråden: Hybridplater ikke tillatt!Jeg er for en egen tråd om SACD spillere som bare spiller SACD og ikke noe annet, heller ikke CD![]()
Uten å foregripe begivenhetenes gang, så leser jeg at den siste fra MoFi: Donald Fagen «Kamakiriad» er et absolutt must. Den beste lydmessige utgaven ever, uansett på vinyl eller digital.Hverken krass kritikk eller forargelse bak mitt innlegg. Synes bare det var fint å få innspill om plater som låter fint og savnet det.
Det tror jeg nok. SHM-SACD på Universal japan låter så bra som det kildematerialet dem får tilsendt låter. I dette tilfellet DG i Tyskland.La oss da stramme til denne tråden: Hybridplater ikke tillatt!
Regelbrudd: Denne låter godt:
Vis vedlegget 1213652
Når jeg ser begynnelsen på tråden i 2017 så er nok tråden tiltenkt gode SACD plate utgivelser, men hyggelig at noen også har gode innspill om meget gode SACD spillere.Hverken krass kritikk eller forargelse bak mitt innlegg. Synes bare det var fint å få innspill om plater som låter fint og savnet det.