Er det noen som kan forklare meg hvorfor litt dyrere cd spillere ofte er sære når det gjelder avlesning av plater. Har hatt spillere fra Hegel, Densen, Yba og min nåværende fra Lc Audio. Felles for disse er at de en del ganger må ha mange forsøk for å få spilt av en skarve plate. Sony ES serien samt enhver billig drittspiller er de eneste som sluker alt. SUKK. Kona lurer også på hvorfor de dyre spillerene har så få funksjoner, hun har ett krav til en cd spiller og det er random og repeat. Synes faktisk selv at random er ok når man har hørt favorittplaten x antall ganger kan det være greit å stokke litt på rekkefølgen. Jeg er nøye med renhold så det er ikke støv som gjør avlesningen vanskelig. Det var hjertesukkene er ellers godt fornøyd med lyden i stua om dagen, anlegget består for tiden av: Lc Audio ZAP cd, Lc Audio Sidewinder Dual mono pre, Midgard Oberion 600w amp, McIntosh Ls 340 høyt, B&O Beogram 4000 og Holfi riia til vinylen. Kabler er Kimber Hero xlr til signal og Kimber 8tc (dobbel) til høyt. Er det noen som har noe tilsvarende helt eller delvis? er int i andres erfaringer.