Roons venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    8.324
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kjører kun Roon ROCK på min NUC, og det er ganske problemfritt.

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    8.324
    Torget vurderinger
    1
    Tja, noen av de kraftigere NUC’ene tåler fint kontorbruk.

E.I.A.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Antall liker
    3.408
    Torget vurderinger
    49
    Tror det var i 2017 jeg installerte Roon Rock på min Nuc.
    Den har virket problemfritt siden da, så den kan varmt anbefales.
    Eneste vedlikehold har vært støvsuging 1-2 ganger i året, og oppdatering når Roon ber om det👍

Edit, det var i 2017 ja😊
    IMG_2057.jpeg

Stille, men Ikke helt lydløst, står i motsatt hjørne av anlegg så ikke sjenerende.(for meg)
    IMG_2060.jpeg

Sist redigert:

RealMonkey

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.09.2010
    Antall liker
    261
    Sted
    Lillestrøm
    Nja, folkens. Gled dere, for nå skal jeg bli tøff i trynet igjen.

Noen av dere tar feil etter min mening her. "meningsløst" og "håpløst" er ikke riktige ord i denne sammenhengen. NUC'en blir hos meg brukt med Windows fordi Audiolense ikke virker på andre OS'er. Jeg brukte også kun AL- convolver til både streaming og lp-spilling; derfor var dette nødvendig. Selvfølgelig kunne jeg ha brukt en maskin for streaming med ROON og en for convolver og RIAA-korreksjon ved vinylspilling, men dette blir innviklet. Et lite problem som at jeg må finne ut hvorfor asio-driverne ikke lastes, tar jeg bare som en utfordring, og vipper meg ikke av lasset i den grad at jeg bytter ut hele pc-riggen. Og dette med vifte: jeg vet mange har tekniske rom og at noen "ikke sjeneres", men jeg sjeneres i høy grad av alle viftene jeg har hørt eller har i mine systemer. Dette er sikkert individuelt, eller kanskje avhengig av andre ting (som hvor cool man er :cool:) Min NUC bygde jeg over i et vifteløst kabinett med kjøleribber, dette fungerer tilfredsstillende. Good, not great.

Eyvind

E.I.A.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Antall liker
    3.408
    Torget vurderinger
    49
    RealMonkey@ var ikke ment som innspill til deg, kun litt selvskryt over min problemfrie Roon opplevelse:)
    Alle her inne driver med egne ting, det synes jeg du også skal fortsette med;)

RealMonkey

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.09.2010
    Antall liker
    261
    Sted
    Lillestrøm
    Hei, igjen!

Neida, E.I.A, følte meg ikke angrepet der, altså. Jeg må la dette bero litt nå, klarer ikke å få det til. Takk for bistand så langt.

Eyvind

Caucaso

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.03.2011
    Antall liker
    89
    Torget vurderinger
    17
    Klarer ikke å kontakte med Roon. Alt er i orden, nett og koblering. Hvilken farge må være bakk Nucleus , grønn eller orange?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn