roeng2`s rom med lyd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Da var det endelig fredag og tid til selg selv å musikken. Har vært en lengre periode hvor det har vært hektisk på jobb så godt å kunne sette seg ned å spille av litt musikk.

    Eller så er det lite som skjer på hi-fi fronten nå, kun blitt testet noen høyttalerkabler fra Kimber som er lånt av @HCS, konklusjonen er at de som ble laget av @Eirik84 holder mål🎶😎
    Eller så har jeg kommet fram til at sub/ere blir neste oppgradering. Jeg selv er av den erfaring at 2 subber overgår som oftest en enkel sub som er mye dyrere.
    Så er det å komme frem til hva man skal gå for, lukket, portet eller med slave med dsp eller uten. Skjønner jo fort at dette ikke er like rett fram.
    Jeg spiller sjelden høyt så ingen behov for monster sub, men må fungere på musikk og integreres slik at de ikke merkes.
    Nå er DC10ti nok så potente i bass kontra mye annet, men det er en begrensning i hvor dypt de spiller.

    Så vurderer REL, Velodyne, SVS og Goldenear, men vet ikke helt hvilke model man må opp på for å få det til å spille flatt ned til 20 hz.
    Så tar gjerne i mot erfaringer fra dere som har tråkket opp denne stien før meg😁
    Bygge selv er alternativ nr. 2 kontra ferdig sub🤓
     

    ParttimeDIY

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2022
    Innlegg
    406
    Antall liker
    481
    Sted
    Brøttum
    Reis rundt og hør på ulike typer "subber", jeg har både porta, lukka (og åpne), så si ifra neste gang du er i Lillehammer-traktene. Har både "små" og "store" alternativer. Dsp og diy subber så kommer du dit du vil, basstårn er veldig morsomt på heavy metal når man drar på litt .... :)
     

    Thomasd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.01.2009
    Innlegg
    1.034
    Antall liker
    1.308
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    2
    Det viktige er å få overgangen mellom ht og sub rett (deley/fase). Etter min erfaring må refleksrøra i ht plugges siden det som kommer ut herfra ikke er i fase med elementene. Elementene i Sub må integreres mot elementene i ht for en smooth overgang. Reflexrør i Sub er ikke kritisk i forhold til integrasjon / delefrekvensen og blir smak og behag. Det kritiske er mellom ht og Sub.

    Du skriver ikke om du skal inn med dsp eller ikke. Jeg har bare kåla uten med sub som "add on" i bunn i mange anlegg. Noen ganger har jeg gitt opp.

    Uten deling og dsp behandling mellom HT og sub.....

    Lukket hele veien. Tannoyene dine går ganske langt ned. Om du plugger røra i de med ullsokker vil du begynne avrullinga litt tidligere, men de vil rulle slakkere av og gå dypere.
    Her integrerer du lukket sub for tight bass istedenfor røra i Tannoyene dine, med en kapasitet som er høyere enn hva du har fra før. Tipper du må på litt bøse saker om du skal få et løft.

    Subbene du nevner er nok gode alternativer.
    Velodyne: Er disse å få tak i? De gamle var veldig interessante. Her kunne man koble ballansert til sub mellom pre og effekt og få filtrert signal tilbake for perfekt deling.

    REL: Vurderer S812 selv. De er jo dyre vs spek og mangler dsp. Er dsp ved lav deling fordel eller bakdel? Gir dsp egentlig mere latency I signalet slik REL hevder?
    Har lest at de bunner ut tidlig. Har en liten rel t5i på hytta, føler jeg kan spille uendelig høyt. Klart her er det mindre forhold.

    SVS: Gode speks til prisen, tilsynelatende masse for pengene så lenge de funker?

    Goldenear: Enda mere for pengene, særlig med konstante tilbuspriser her på forumet.

    Både Goldenear og REL er ikke trykkammer, men har passive radiatorer. Om dette er hva man er ute etter....

    Sub med element i frontbaffel vendt mot lytteposisjon "trykker mer" en andre løsninger selv om frekvensene er rundstrålende "påstand".

    Føler meg i samme båten som deg da jeg vurderer oppgradering i hovedanlegget fra ELAC 2070 (2x10) til noe litt mere bøst som trykker enda mere helt nederst. Hva jeg skal velge er jeg helt i villrede på. Siden jeg har brukt en del år på integrering bør jeg sikkert ikke røre noe som helst, men du vet jo hvordan det er når kløe kommer. En del av hobbyen det og:giggle:

    Dette ble langt i fylla, men håper du kan dra noe fornuftig ut av det:) Ble ikke særlig klokere selv dessverre.

    Selv prøver jeg kjøpe brukt uten å selge noe slik at alt er reversibelt uten å tape for mye penger om det ikke gir suksess. Eneste lure jeg kan komme på i denne hobbyen egentlig:unsure:
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.713
    Antall liker
    7.827
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Da var det endelig fredag og tid til selg selv å musikken. Har vært en lengre periode hvor det har vært hektisk på jobb så godt å kunne sette seg ned å spille av litt musikk.

    Eller så er det lite som skjer på hi-fi fronten nå, kun blitt testet noen høyttalerkabler fra Kimber som er lånt av @HCS, konklusjonen er at de som ble laget av @Eirik84 holder mål🎶😎
    Eller så har jeg kommet fram til at sub/ere blir neste oppgradering. Jeg selv er av den erfaring at 2 subber overgår som oftest en enkel sub som er mye dyrere.
    Så er det å komme frem til hva man skal gå for, lukket, portet eller med slave med dsp eller uten. Skjønner jo fort at dette ikke er like rett fram.
    Jeg spiller sjelden høyt så ingen behov for monster sub, men må fungere på musikk og integreres slik at de ikke merkes.
    Nå er DC10ti nok så potente i bass kontra mye annet, men det er en begrensning i hvor dypt de spiller.

    Så vurderer REL, Velodyne, SVS og Goldenear, men vet ikke helt hvilke model man må opp på for å få det til å spille flatt ned til 20 hz.
    Så tar gjerne i mot erfaringer fra dere som har tråkket opp denne stien før meg😁
    Bygge selv er alternativ nr. 2 kontra ferdig sub🤓
    Spennende, blir spennende å se hvilken sub du går for 🙂 greit å gjøre seg noen tanker på om hva slags type bass man ønsker. Lukket eller slavebasser gir etter min erfaring mer smekk, mens en portet ofte gir en mer fysisk opplevelse.

    Takk for kommentar angående kablene 👍🏻
    Paul fra PS Audio hadde faktisk en video om dette for kort tid siden. Ble snakket om fordelen med å holde kablene til hver pol hver for seg. Kommer mye tull fra Paul, men innimellom er han på sporet 😅

    God helg!
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Det viktige er å få overgangen mellom ht og sub rett (deley/fase). Etter min erfaring må refleksrøra i ht plugges siden det som kommer ut herfra ikke er i fase med elementene. Elementene i Sub må integreres mot elementene i ht for en smooth overgang. Reflexrør i Sub er ikke kritisk i forhold til integrasjon / delefrekvensen og blir smak og behag. Det kritiske er mellom ht og Sub.

    Du skriver ikke om du skal inn med dsp eller ikke. Jeg har bare kåla uten med sub som "add on" i bunn i mange anlegg. Noen ganger har jeg gitt opp.

    Uten deling og dsp behandling mellom HT og sub.....

    Lukket hele veien. Tannoyene dine går ganske langt ned. Om du plugger røra i de med ullsokker vil du begynne avrullinga litt tidligere, men de vil rulle slakkere av og gå dypere.
    Her integrerer du lukket sub for tight bass istedenfor røra i Tannoyene dine, med en kapasitet som er høyere enn hva du har fra før. Tipper du må på litt bøse saker om du skal få et løft.

    Subbene du nevner er nok gode alternativer.
    Velodyne: Er disse å få tak i? De gamle var veldig interessante. Her kunne man koble ballansert til sub mellom pre og effekt og få filtrert signal tilbake for perfekt deling.

    REL: Vurderer S812 selv. De er jo dyre vs spek og mangler dsp. Er dsp ved lav deling fordel eller bakdel? Gir dsp egentlig mere latency I signalet slik REL hevder?
    Har lest at de bunner ut tidlig. Har en liten rel t5i på hytta, føler jeg kan spille uendelig høyt. Klart her er det mindre forhold.

    SVS: Gode speks til prisen, tilsynelatende masse for pengene så lenge de funker?

    Goldenear: Enda mere for pengene, særlig med konstante tilbuspriser her på forumet.

    Både Goldenear og REL er ikke trykkammer, men har passive radiatorer. Om dette er hva man er ute etter....

    Sub med element i frontbaffel vendt mot lytteposisjon "trykker mer" en andre løsninger selv om frekvensene er rundstrålende "påstand".

    Føler meg i samme båten som deg da jeg vurderer oppgradering i hovedanlegget fra ELAC 2070 (2x10) til noe litt mere bøst som trykker enda mere helt nederst. Hva jeg skal velge er jeg helt i villrede på. Siden jeg har brukt en del år på integrering bør jeg sikkert ikke røre noe som helst, men du vet jo hvordan det er når kløe kommer. En del av hobbyen det og:giggle:

    Dette ble langt i fylla, men håper du kan dra noe fornuftig ut av det:) Ble ikke særlig klokere selv dessverre.

    Selv prøver jeg kjøpe brukt uten å selge noe slik at alt er reversibelt uten å tape for mye penger om det ikke gir suksess. Eneste lure jeg kan komme på i denne hobbyen egentlig:unsure:
    Takk for utfyllende deling av erfaring angående sub. Heller mot lukket eller med slave og som du er inne på vil dsp i sub føre til en forsinkelse.
    Men er fordelene med dsp i sub større en ulempene🤔

    Å plugge porta på Tannoy går greit da det følger med plugger for det. Og noe jeg skal huske når sub kommer på plass😉
    Har fulgt med på bruktmarkedet en stund å noe av interesse er det. Men da ofte mer kostbart en hva jeg er ute etter.

    SVS virker ut fra hva du skriver å hva jeg har lest litt mindre driftssikre.

    Velodyne selges i dag av Bache hifi (the stereo shop)
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Spennende, blir spennende å se hvilken sub du går for 🙂 greit å gjøre seg noen tanker på om hva slags type bass man ønsker. Lukket eller slavebasser gir etter min erfaring mer smekk, mens en portet ofte gir en mer fysisk opplevelse.

    Takk for kommentar angående kablene 👍🏻
    Paul fra PS Audio hadde faktisk en video om dette for kort tid siden. Ble snakket om fordelen med å holde kablene til hver pol hver for seg. Kommer mye tull fra Paul, men innimellom er han på sporet 😅

    God helg!
    Jo jeg heller vel mest mot lukket eller med skave da de fysisk kan være mindre en de med port. Men tipper jeg må opp på 12 - 15" for å få ønsker resultet. Jo større membran jo mindre fysisk bevegelse for å flytte luft, ergo kjappere og mer presis bass. Dette kan jo til en vis grad kompenseres på med mer effekt. Men da må element bevege seg mer og må være bedre konstruert for å ikke ha resonanser som kan høres.

    God helg😁
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.662
    Antall liker
    58.505
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det viktige er å få overgangen mellom ht og sub rett (deley/fase). Etter min erfaring må refleksrøra i ht plugges siden det som kommer ut herfra ikke er i fase med elementene. Elementene i Sub må integreres mot elementene i ht for en smooth overgang. Reflexrør i Sub er ikke kritisk i forhold til integrasjon / delefrekvensen og blir smak og behag. Det kritiske er mellom ht og Sub.

    Du skriver ikke om du skal inn med dsp eller ikke. Jeg har bare kåla uten med sub som "add on" i bunn i mange anlegg. Noen ganger har jeg gitt opp.

    Uten deling og dsp behandling mellom HT og sub.....

    Lukket hele veien. Tannoyene dine går ganske langt ned. Om du plugger røra i de med ullsokker vil du begynne avrullinga litt tidligere, men de vil rulle slakkere av og gå dypere.
    Her integrerer du lukket sub for tight bass istedenfor røra i Tannoyene dine, med en kapasitet som er høyere enn hva du har fra før. Tipper du må på litt bøse saker om du skal få et løft.

    Subbene du nevner er nok gode alternativer.
    Velodyne: Er disse å få tak i? De gamle var veldig interessante. Her kunne man koble ballansert til sub mellom pre og effekt og få filtrert signal tilbake for perfekt deling.

    REL: Vurderer S812 selv. De er jo dyre vs spek og mangler dsp. Er dsp ved lav deling fordel eller bakdel? Gir dsp egentlig mere latency I signalet slik REL hevder?
    Har lest at de bunner ut tidlig. Har en liten rel t5i på hytta, føler jeg kan spille uendelig høyt. Klart her er det mindre forhold.

    SVS: Gode speks til prisen, tilsynelatende masse for pengene så lenge de funker?

    Goldenear: Enda mere for pengene, særlig med konstante tilbuspriser her på forumet.

    Både Goldenear og REL er ikke trykkammer, men har passive radiatorer. Om dette er hva man er ute etter....

    Sub med element i frontbaffel vendt mot lytteposisjon "trykker mer" en andre løsninger selv om frekvensene er rundstrålende "påstand".

    Føler meg i samme båten som deg da jeg vurderer oppgradering i hovedanlegget fra ELAC 2070 (2x10) til noe litt mere bøst som trykker enda mere helt nederst. Hva jeg skal velge er jeg helt i villrede på. Siden jeg har brukt en del år på integrering bør jeg sikkert ikke røre noe som helst, men du vet jo hvordan det er når kløe kommer. En del av hobbyen det og:giggle:

    Dette ble langt i fylla, men håper du kan dra noe fornuftig ut av det:) Ble ikke særlig klokere selv dessverre.

    Selv prøver jeg kjøpe brukt uten å selge noe slik at alt er reversibelt uten å tape for mye penger om det ikke gir suksess. Eneste lure jeg kan komme på i denne hobbyen egentlig:unsure:
    Ganske ryddig og greit til å være skrevet i fylla, som du sjøl sier. 😊
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.713
    Antall liker
    7.827
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Jo jeg heller vel mest mot lukket eller med skave da de fysisk kan være mindre en de med port. Men tipper jeg må opp på 12 - 15" for å få ønsker resultet. Jo større membran jo mindre fysisk bevegelse for å flytte luft, ergo kjappere og mer presis bass. Dette kan jo til en vis grad kompenseres på med mer effekt. Men da må element bevege seg mer og må være bedre konstruert for å ikke ha resonanser som kan høres.

    God helg😁
    Har hørt mest lukkede typer og synes det har fungert bra, uten at det er noen fasit. Nå leverer vel dine høyttalere ganske dypt, så blir vel å fylle på under i frekvens - eller du tenkte kanskje DSP for å kunne få deling?

    Ja høyere effekt kan vel sikkert kompensere noe 👍🏻 min har 1 aktivt og 2 slavebasser med 800watts forsterker. Elementene er små men funker i en loftstue. Du trenger dog noe mer voksent for å matche Tannoy’ene 😉
     
    Sist redigert:

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.048
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Sub er et must når man først har hatt det.

    Når det kommer til type sub(portet, lukket, slave) så er jeg ikke i tvil om at slave er det som klinger best i mine ører til musikk .

    Svs sb1000 var en tragisk unnskyldning av bortkastet materiale av en sub.. totalt mageplask å helt elendig til både musikk å film.

    REL er sikkerstikk uansett. Bare å velge rett størrelse til rom å høytalere. Eneste negative jeg kan komme på er at gain av og til ikke er tilfredsstillende nok.

    Goldenear. Slave, power, enkel å tune.. bare funker. Minner mye om REL, men kansje litt mer bøllete å kan også kline til med mer power til film.


    Ellers så skal faktisk Klipsch sin 12" sub få en honorable mention.. den importerte veldig på musikk tross en portet design. Ingen portstøy og faktisk musikalsk.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.449
    Antall liker
    35.265
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Har hatt rel, trives langt bedre med svs sb1000-pro. Så her er vi absolutt ikke enige @X-Cell Du har sikkert ikke klart å fått den til... Det krever noen minutter med jobbing.:cool:
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.662
    Antall liker
    58.505
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det viktigste er vel ikke hva suben heter (merke), men at den passer med responsen i rommet og anlegget ellers.

    Alle "spesialistene" på subwoofer har flere serier i ulike prisklasser. Man får det man betaler for. Mer eller mindre.

    Er ellers totalt uenig i det som ble nevnt her, at to billige suber er bedre enn en dyr. De billigste subene er for trege og du får "etterheng". Da mister du fullstendig effekten av at subwoofer rensker opp oppover i frekvensommrådet. Det beste er ofte 2 subber, men da skal kvaliteten også være god, og ofte koster det litt penger.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Det viktigste er vel ikke hva suben heter (merke), men at den passer med responsen i rommet og anlegget ellers.

    Alle "spesialistene" på subwoofer har flere serier i ulike prisklasser. Man får det man betaler for. Mer eller mindre.

    Er ellers totalt uenig i det som ble nevnt her, at to billige suber er bedre enn en dyr. De billigste subene er for trege og du får "etterheng". Da mister du fullstendig effekten av at subwoofer rensker opp oppover i frekvensommrådet. Det beste er ofte 2 subber, men da skal kvaliteten også være god, og ofte koster det litt penger.
    Billig/dårlig er ikke et alternativ, tenker mer på når man er oppe på god kvalitet. Da kan man komme langt med 2 kontra en som er dyrere.
    Har 2 jeg vurderer om jeg skal gå for 1 sub og begge står hos en forhandler på Østlandet. Pris differanse mellom de to er ca. 8k og begge er påkostede subber. Skal sies at jeg må strekke strikken litt om jeg går for den dyreste som nok også er best🙈
    Skal jeg ha 2 sub famler jeg fremdeles i blinde🤔
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.048
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Har hatt rel, trives langt bedre med svs sb1000-pro. Så her er vi absolutt ikke enige @X-Cell Du har sikkert ikke klart å fått den til... Det krever noen minutter med jobbing.:cool:
    Den nye pro er nok blitt noe bedre da den har fått litt mer power.. men den gamle "dum" utgaven var bare tragisk :) vis jeg ikke "fikk dem til" de månedene jeg holdt på så er det jaggu også et bevis på hvor elendige de var når alt annet har tatt minutter 😂😂
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.449
    Antall liker
    35.265
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Den nye pro er nok blitt noe bedre da den har fått litt mer power.. men den gamle "dum" utgaven var bare tragisk :) vis jeg ikke "fikk dem til" de månedene jeg holdt på så er det jaggu også et bevis på hvor elendige de var når alt annet har tatt minutter 😂😂
    Hva var problemet - for lite trøkk? Det er vesentlig mer trøkk i mine svs enn hva jeg hadde i rel. (begge lukket)
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Reisen mot neste oppgradering i anlegget er bestemt men ikke kommet i nærhet av hva som skal inn.
    Kjøpe eller DIY prosjekt er det kun tiden som får vise.

    I mens får jeg kose meg med musikken og et band som for meg skaper spenne de musikk med godt med trykk.
    Å må smått innrømme at DC10ti i grunn klarer seg meget godt uten hjelp på bass, men alt kan bli bedre😎🎶

    99DE2685-A247-4B01-8364-D9FCE63BB1EA.jpeg
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Har funnet ut at min T+A ikke har funksjon for og kunne kobles til en prosessor og sende signalet rett gjennom for å kunne brukes i et hjemmekino oppsett :unsure:
    Mulig jeg tenker og utvide anlegget til også å bli surround og da kommer jeg i en situasjon hvor T + A må byttes ut. Ergerlig da den spiller meget godt på DC10, men den har pre-out så kan koble sub til den:)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.048
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Har funnet ut at min T+A ikke har funksjon for og kunne kobles til en prosessor og sende signalet rett gjennom for å kunne brukes i et hjemmekino oppsett :unsure:
    Mulig jeg tenker og utvide anlegget til også å bli surround og da kommer jeg i en situasjon hvor T + A må byttes ut. Ergerlig da den spiller meget godt på DC10, men den har pre-out så kan koble sub til den:)
    Du kan vel finne noe annet i T+A sitt sortiment som har HT bypass? :)
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Da blir det mulig en kjøretur for henting av sub senere i dag, finnes sikker bedre subber på musikk.
    Men jeg har trua på at denne er god nok for meg og den skal være veldig god til film i rom som er større en mitt.
    Da blir det litt og holde på med i romjula når den skal integreres best mulig ;)
     

    Flageborg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Innlegg
    6.599
    Antall liker
    3.137
    Torget vurderinger
    0
    Da blir det mulig en kjøretur for henting av sub senere i dag, finnes sikker bedre subber på musikk.
    Men jeg har trua på at denne er god nok for meg og den skal være veldig god til film i rom som er større en mitt.
    Da blir det litt og holde på med i romjula når den skal integreres best mulig ;)
    Musikk-subber er vel slike wannabe-subber.....men med mange nok....så blir det bra (y)
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.713
    Antall liker
    7.827
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Da blir det mulig en kjøretur for henting av sub senere i dag, finnes sikker bedre subber på musikk.
    Men jeg har trua på at denne er god nok for meg og den skal være veldig god til film i rom som er større en mitt.
    Da blir det litt og holde på med i romjula når den skal integreres best mulig ;)
    Blir spennende å se hva du drar inn 😉👍🏻
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Da er turen unnagjort og en liten kladd er dradd i hus, for enkelte er nok dette noe fislete greier.
    Men den er uten innebygget dsp og har godt med effekt og et solid element og et forseggjort kabinett.
    Valget falt på JL Audio e112 da det var en til salgs ikke så langt unna der jeg bor😊
    Skal være veldig god til hjemmekino og heller ikke være så mye tregere en de så kalte ”musikk” subbene.

    Da blir det nok en del prøving å testing i tiden fremover og så gjenstår det å se om den gir et løft lydmessig.
    DC10 ti har fått plugg i begge hulla så for jeg se om de trives med det på samme måte som noen enkelte feminine tobeinte gjør🙈
    Så for vi se om det blir plugg or not to plugg som gir best resultat her🤔

    1BA88373-4F86-4120-B7BC-F7EB36BE25F2.jpeg
    AB10DF8A-8EB1-4108-A90B-0F12CB7386E2.jpeg
    CAC36005-E8C1-4A9C-B72D-1B33E17549B2.jpeg
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.412
    Antall liker
    83.945
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Gratulerer med ny sub, håper den innfrir. 😉👍
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn