Dæven, ei til! I denne farta har du en hel vegg høsten 2029!Spil it to me now![]()

mvh
Dæven, ei til! I denne farta har du en hel vegg høsten 2029!Spil it to me now![]()
Pinsefylla startet i Texnes? Er bare de samme jeg har hatt de to gangene du har vært herDæven, ei til! I denne farta har du en hel vegg høsten 2029!
mvh
Og når du først har lagt merke til detHadde håpet litt på at det var photoshop.
Det hadde vært litt vanskelig å leve med den skjøten på midten kjenner jeg![]()
Vedr kult og ritualer hos Spilefolket.Takker og bukker for det meste av kommentarer
Men nå er jeg en del av spilemannkulten og det som følger med.
Håper ritualene ikke er for drøye.
Det kommer i neste episode av Åndenes Makt rett etter de faste innslagene fra @gismo og @vimJeg krever dobbelt blindtest før jeg tror på eventuelle opplevde forskjeller her.
Kjører BT ut til lydplanken i campingvogna fra TV. Funker fint, men synes det kan virke som det er mer latency og får litt følelse av at lyd/bilde er i usync av og til.Takker @pelsjeger![]()
Skal sjekke ut om TVen har BT ut, og se på de plankene du tipser om.
Dette var gode innspill
Såklart @BeetleBug
Bilder kommer litt senere
mvh
Meget bra bilder - takk! Personlig må jeg si at Bahaus sine ser bedre ut da jeg ikke liker falsingen på WoodUpp. Jeg har valnøtt på hytta og vurderer noe liknende bak anlegget der. Min plan er å ikke dekke fra gulv til tak men heller lage en "nisje" og så legge en LED stripe rundt, skjult bak hele nisjen. Denne må selvsagt ha dimmefunksjoner med mer. Anlegget på hytta har egen dedikert strømkurs så den vil ikke blir "forstyrret" av en LED strømforsyning.Tok bilder ute i sola @BeetleBug , så ble det så avslørende som det er mulig.
Gjennomfarget mdf med finer på toppen. Sidene ser mørkere ut inne i stua enn det de fremstår ute i sola.
Klikkbare bilder. Jeg så også på WoodUpp sine paneler. De sender ut vareprøver og de har veldig like dimensjoner som Bauhaus sine "villa" paneler.
22mm total tykkelse kontra 18mm på de jeg har. Liker dem også godt, og de er gode på å fortelle om materialkvalitet, men om de er reelt sett er bedre enn de tilsvarende på Bauhaus er jeg usikker på. De koster en del mer også, de fra WoodUpp.
mvh
Så lenge du holder deg til InAkustik så har du bevart feelingen vettuFordi feeling har noe å si. Selv om det ligger inni benken og ikke synes.
Til inakustik
Vis vedlegget 1127814
![]()
Grenuttak med strømfilter AC-1502-P6 - Reference - in-akustik
Strømforgrener med innebygd strømfilter, god skjerming og 6 uttak. Dette er lillebroren til P8 og SF8, som vi også har tilgjengelig. Forskjellen på P6 og P8 er antall uttak, mens SF8 byr på enda bedre filter. "Du aner ikke hvor mye ugang du blir kvitt med et skikkelig strømfilter før du har...www.lydglede.no
Bedre feeling - check
Forsterker og subwoofer rett fra veggen, resten via padda.
mvh
Samme gjør jegForsterker og subwoofer rett fra veggen, resten via padda.
Det vet jeg ikke.. tror ikke det..