Nå tuller du.RoDa skrev:Må jo bumpe denne tråden, og hva er bedre enn målinger til å bumpe med...?
Sikkert det meste
Itte ille, som de sier på gærne sia.
Nå tuller du.RoDa skrev:Må jo bumpe denne tråden, og hva er bedre enn målinger til å bumpe med...?
Sikkert det meste
Eh, tviler.Valentino skrev:Jeg lurer på om det der virkelig er rompa til Kronprinsessen.
Skal man spille salmeplate på en søndag, så foretrekker jeg faktisk denne:HoJ skrev:Eh, tviler.Valentino skrev:Jeg lurer på om det der virkelig er rompa til Kronprinsessen.
Men cd'n er god likevell.
Jeg ser at du sitter og ser inn i endeveggen med ryggen ut mot stua. Jeg prøvde det en gang i min gamle kjellerstue, men syntes det ble litt unaturlig. Hadde ikke visuell kontroll med hvem som ankom rommet, eventuelt nærmet seg bakfra.RoDa skrev:...Bakdelen med dette er at jeg skvetter noe så inn i det røde hver gang noen prøver å snakke til meg mens jeg er der, langt inne i musikken...
Ser veldig aggresive ut de kablene der.RoDa skrev:Jeg er hverken like skyggeredd eller asiatisk som pedalen, så dette går nok bra.
Steike, Arild! Det høres veldig forlokkende ut!
Når er det Joe ankommer? (aka når er det festival i år?)
Mvh
Rolf
Ja, de ligger i grøfta i bakhold. Eller var det noen andre? Hm, forvirret jeg nå.. :rolfozzy skrev:Ser veldig aggresive ut de kablene der.
;D Er det ikke ramper de ligger på. Gir de liksom et løft ?RoDa skrev:Ja, de ligger i grøfta i bakhold. Eller var det noen andre? Hm, forvirret jeg nå.. :rolfozzy skrev:Ser veldig aggresive ut de kablene der.
8) R
Løft mann løft, doh 8)BHO skrev:Men hvorfor har du de i sofaen.... :;D ;D
Takker for infoLudo skrev:Whistler her på forumet designer og bygger disse - meeeget gode kabler
http://www.whistleraudio.com/
Det er jo så "in" med bilder av seg selv på forumet nå. Ville bare være med i tiden jeg.... 8)rolfozzy skrev:Nå ødela du et ellers fint innlegg med et obskønt bilde på slutten.