Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    IMG_20231024_194319.jpg

    En lengde skal ned.
    Her er 2 mørkeblå i velur og 2 grå i en ganske stive bomull. Begge er ganske tjukke.

    Spørsmålet er då. 2 blå eller 2 grå gardiner? Den single skal henge i midten..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Synes sjøl at det her vart skikkelig bra. Og når lyden sitte skikkeleg so må eg berre vere førnøyd.

    Rack myllå HT skal vekk. Alt skal i rack. Har 3 plassa å ha det. I hjørna ved sofa eller dele hylla på veggen og plassere det der. Hjørna krev nye HT kabla, trur eg klare meg med dei eg har om det skal stå der hylla står no.

    IMG_20231024_211509.jpg

    IMG_20231024_211337.jpg

    IMG_20231024_211311.jpg

    IMG_20231024_211258.jpg
     

    vim01

    Gjenganger
    Ble medlem
    19.06.2003
    Innlegg
    1.512
    Antall liker
    4.868
    Sted
    Gjettum
    Torget vurderinger
    3
    Uansett rotete/litt skviset med stolen i hjørnet kanskje? Jeg ville prøvd den ved bordenden (rygg mot det åpne rommet) og da fått plass til racket i hjørnet (t.h. når man sitter). Hyllene er fine og synd å dele dem opp.
    God stil hos deg nå!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Uansett rotete/litt skviset med stolen i hjørnet kanskje? Jeg ville prøvd den ved bordenden (rygg mot det åpne rommet) og da fått plass til racket i hjørnet (t.h. når man sitter). Hyllene er fine og synd å dele dem opp.
    God stil hos deg nå!
    Ja, om racket skal i det hjørnet så må stolen bort. Kan godt være den vert stående slik du tenke. Må berre få testa det og om det går utover lyden. Bordet skal nok setjast vekk når eg virkelig er i test modus. Spendt på om dei andre høgtalarane trivs på innsida av Diptyque... Det finn eg nok fort ut en anna dag. No er det lettvindt middag og musikk.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ikkje våre så mykje søvn å få i natt. Sit og er så spent på den behandlinga eg skal få i dag. Så da vart det å sette seg framfor anlegget og nyte litt Tool.
    Slett ikkje så galen start på dagen det.

    IMG_20231025_092904.jpg

    Screenshot_20231025_092847_com.roon.mobile.jpg


    Blir nok meir musikk når eg kjem heim idag. Evnt så blir det senga. Spørs korleis eg reagere på behandlinga. Kjenne at eg er litt spent ja.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Å helvete for en reaksjon. Middag herfrå idag
    IMG_20231025_195328.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Burger, løkringa og HFS
    Skikkelig comfort food 😂
    IMG_20231025_200637.jpg


    Berre glad for at eg var forberedt på reaksjon. Håpe det er over til i morga. Krumme nakken litt til. Vert bra det her.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ynskjer deg lukke til med behandlinga!🤞🏻
    Såg etter deg, men måtte ligge på kirurgisk avdeling ei stond. Tenkje det at det her blir bra eg. Men tørr ikkje håpe for mykje. Nåke legen var heilt klar på. Målet er å gi meg nokre bedre daga, ikkje å verte symptom eller smertefri.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.777
    Eg var oppteken i fleire møter i dag og var ikkje involvert i pasientbehandling i akuttmottaket. Mange har god effekt av "chilimarinaden!"😊👍🏻
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Appelsinjus og chilimarinade. Er du heilt sikker på at dette er eit offentleg sjukhus?
    Håpe no på det, legen /anestesi legen var i tilegg en slik kar med sprudlande overskudd, smilte og berre herlig type. Noko anna enn det som diverre møter deg på A-Hus. Så forstår spørsmålet. Appelsin juice gløymte han, kvitlauk også, kanskje det kjem neste gong..??
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.476
    Antall liker
    3.597
    Sted
    Sunnmøre
    Appelsin juice gløymte han, kvitlauk også, kanskje det kjem neste gong..??
    For å vera heilt seriøs, to av ungane er fødde der, og vi er strålande fornøgde. Med appelsinjus tenkte eg på denne:

    Fredag 31. januar [2020] publiserte fagdirektør Torstein Hole en sak på intranettet til Helse Møre og Romsdal der det fremgår at:«Fagdirektøren har vurdert systematisk behandling med C-vitamin ved sepsis i HMR, og avsluttar no slik behandling».Av de fire sykehusene i Helse Møre og Romsdal helseforetak (Ålesund, Molde, Kristiansund og Volda) er det kun Volda som har benyttet denne behandlingen på sine sepsispasienter.

    Vonar dagen i dag vert betre, @Retep
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.777
    For å vera heilt seriøs, to av ungane er fødde der, og vi er strålande fornøgde. Med appelsinjus tenkte eg på denne:




    Vonar dagen i dag vert betre, @Retep
    Aha! Korleis kunne eg gløyme den saka?! Referansen gjekk meg hus forbi i går😂
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    For å vera heilt seriøs, to av ungane er fødde der, og vi er strålande fornøgde. Med appelsinjus tenkte eg på denne:




    Vonar dagen i dag vert betre, @Retep
    Kjenne at den alt er bedre enn i går kveld. So det her går seg nok til fort
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er såpass i beina at operasjon vekk med rack myllå høgtalarane vert angripen no. Dvs har for korte høgtalarkabla so effekten får stå der framme. Lika ikkje å ha komponenta på golvet. Litt respekt for dei må man ha. Så då blir det fram med ett mindre kvitt rack. Fram til eg finn kassa med føtter til hyllå. Men ting tek endå litt lengre tid i dag enn vanleg. So blir nok ikkje lyd før middag...

    Må ut på web handle longe longe HT kabla. Må sikkert ha 8m på kvar side. Men må også finne ut om platespelar kan stå der eg tenke uten at det gir feedback. So det er det som er meininga med å prøve ut det her.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    7.833
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Er såpass i beina at operasjon vekk med rack myllå høgtalarane vert angripen no. Dvs har for korte høgtalarkabla so effekten får stå der framme. Lika ikkje å ha komponenta på golvet. Litt respekt for dei må man ha. Så då blir det fram med ett mindre kvitt rack. Fram til eg finn kassa med føtter til hyllå. Men ting tek endå litt lengre tid i dag enn vanleg. So blir nok ikkje lyd før middag...

    Må ut på web handle longe longe HT kabla. Må sikkert ha 8m på kvar side. Men må også finne ut om platespelar kan stå der eg tenke uten at det gir feedback. So det er det som er meininga med å prøve ut det her.
    Må nesten skaffe HT-kabler fra Neotech du da, så du får fullt utbytte av kryssmatchingspotensialet :devilish:
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    7.833
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Ja har du nokre laaaaange liggende? Tenkte egentleg på Klotz 2x4
    Klotz 2x4 er bra de, så er nok like greit å gå for de.
    Har bare en liten lengde Neotech 2x4 i kabelkassa. Men vurdert flere ganger om jeg skulle prøvd å dra i gang et Neotech-prosjekt. Et merke som nesten ikke er å oppdrive i Norge, i alle fall ikke etter Mala sluttet med de.

    Speakon.no har gode priser på Klotz i alle fall (y)



    Skulle lage kabler til meg selv med 5m-lengden Neotech 2x4, men så var det en som ville ha to korte lengder til monoblokker, så da forsvant halvparten på det og resten er bare blitt liggende.

     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er fine de kablene dine. 2.4 held nok for det strekket eg tenker. Rundt 8m pr side, men det høres liksom litt tøffare ut med 2x3- Bruke 4x4 idag som er way overkill. Men dei er ikkje lange nok.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Meina at Neotech havna hos Kaudio. Mr Knedahl som laga klasse D ampa.
     
    Sist redigert:

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    7.833
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Da jeg prøvde å dra i gang WyreLab hadde jeg planer om å få produsert helt egne kabler etter specs på samme fabrikk som blant Neotech og DH Labs bruker. Men ble dessverre heller en del tusenlapper i tap så det ble med drømmen. For 20 år siden hadde nok markedet vært bedre enn det er i dag.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Satt og googla litt på en sovestol. Altså en sovesofa men med kun 1 sitteplass igår.
    Jaggu var det ikkje nokre småspiona som fulgte med på kva eg dreiv med. For i gårkveld og spes i dag så har denne her dukka opp i feeden min.
    Skjermbilde 2023-10-26 130505.jpg


    Skjermbilde 2023-10-26 130921.jpg


    Egenleg en ganske flott stol på bilete, og i fleire farga. Stussa litt når eg såg prisen.....
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Og så har eg bestillt nokre greier på internettet. Ett kolli frå Kina og ett frå oslo.
    Skal tru kva som kjem først fram.... kva trur dykk?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn