Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Skal si du har fått fylt opp leiligheten med mye flott utstyr! Spennende å følge med her (y)
    Vart nok i overkant mykje kanskje.. Skal til å gå laus på andre rommet idag tenkte eg. Men slit litt med å kome meg frå sofaen...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Nei det blir aldri for mye! Hvis det blir fullt så får du heller kaste ut noen møbler… 🤪
    God plan. Eg treng egentlig kun ei seng, ett mindre kjøkkenbord. og et mindre skap. Eller sså kan det være hifi overalt... haha

    Sit å tenke på å flytte Diptyque frå vindusveggen til veggen der tv sto. Altså 90 grader til venstre. Då får eg god lyd både på stua forhåpentligvis og god lyd på kjøkkenet. Om eg skal ha besøk så eg sette opp dobbelt so monge stola.... sida høgtalarane spela likt framover og bakover.... 🙃
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.590
    Sted
    Sunnmøre
    God plan. Eg treng egentlig kun ei seng, ett mindre kjøkkenbord. og et mindre skap. Eller sså kan det være hifi overalt...
    Viss du bytar ut desse franske skjermbretta med nokre kasser med litt volum (tenk JBL) har du løyst bordproblemet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Viss du bytar ut desse franske skjermbretta med nokre kasser med litt volum (tenk JBL) har du løyst bordproblemet.
    Jau, men no er det slik at eg er frykteleg glad i lyden frå dei franske skjermbretta. So dei får nok stå ganske so i fred.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Nei no må eg gjere nåke fornuftig. Tenke at det vert en tur på trening. Før eg sette igong med å koble opp på det andre rommet. Gjer eg det først så blir eg sikkert sittande...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Tok på den treninga i dag. Fått dytta i meg nåke resta frå middagen i går, så får sjå om eg orka å koble og styre på med anlegget på det andre rommet eller om det berre vert musikk frå anlegget på stua... Har en avtale om trening i morga også. Det ser eg fram til. Så må nok ladde batteria litt før den tid.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Ha ein god kveld, Peter! Trur eg må ha meg ein tur ned og høyre litt på det du har fått i hus😊
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ha ein god kveld, Peter! Trur eg må ha meg ein tur ned og høyre litt på det du har fått i hus😊
    Ja du får vente til eg har fått kobla opp lyd i alle romma og plassert litt høgtalarar rundt om.... Blir en fin kveld det her
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.043
    Antall liker
    1.836
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Angående trening og puls så er det svært individuelt og den synker med litt alderen. Formelen 220 minus alder stemmer ikke for 50% av befolkningen. Høy makspuls er ikke det samme som bra form. Det er forholdet mellom makspuls/ hvilepuls som betyr noe og hvor mye blod hjertet pumper. Å ligge på over 120 i puls for deg på lange intervaller høres fornuftig ut, men det kan også være total skivebom.. Jeg er 45 år, kjørte en hardøkt på sykkelrulla på mandag og fikk 198 som høyeste puls..

     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Må prøve andre veien på stua.. Kobla berre opp streaming idag. Så får eg prøve begge para med høgtalarar og begge forsterkarane også..
    IMG_20231022_123406.jpg


    Om det spela enda betre med snudd rom, då vil dei to svarte racka verte stående på stua og det kvite skal inn på det andre rommet når eg får tv opp på veggen.

    Lita pause no i kobling..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Angående trening og puls så er det svært individuelt og den synker med litt alderen. Formelen 220 minus alder stemmer ikke for 50% av befolkningen. Høy makspuls er ikke det samme som bra form. Det er forholdet mellom makspuls/ hvilepuls som betyr noe og hvor mye blod hjertet pumper. Å ligge på over 120 i puls for deg på lange intervaller høres fornuftig ut, men det kan også være total skivebom.. Jeg er 45 år, kjørte en hardøkt på sykkelrulla på mandag og fikk 198 som høyeste puls..

    Er nok en ok target for meg, vertfall til å byrje med. Skal en tur i dag også. Armane og bryst skal få jobbe litt i dag. Må berre verte ferdig med å koble opp her heime.. Skal trene attmed nokon eg har vorte kjent med i det siste. Synes det er litt meir motiverende
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    No begynner det å ligne på noe
    IMG_20231022_143138.jpg


    Høgre høgtalar ut frå hjørnet. Diskanten på utsida. No blir det litt småjusteringa so fe det nok stå slik ei lita stond. Har ei bokhylle som må flyttast om det skal stå slik. Sånn at eg får døra frå gangen heilt opp.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.349
    Antall liker
    5.830
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    No begynner det å ligne på noe
    Vis vedlegget 962922

    Høgre høgtalar ut frå hjørnet. Diskanten på utsida. No blir det litt småjusteringa so fe det nok stå slik ei lita stond. Har ei bokhylle som må flyttast om det skal stå slik. Sånn at eg får døra frå gangen heilt opp.
    Du er heldig som får så mye bra utstyr å leke deg med, hvilke forsterkere er det i dette oppsettet?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Du er heldig som får så mye bra utstyr å leke deg med, hvilke forsterkere er det i dette oppsettet?
    Leema Pyxis II pre
    Leema Hydra II effekt

    Audi Hungary Qualiton A20

    som står på stua no. Så har eg en Perreaux 300ix som eg skal sette opp på det andre rommet sammen med blant anna Kudos Titan 505. Men de skal nok testast på stua også.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har flytta et par bokhylle no og laga en liten falsk vegg ved døra ut til altanen.
    IMG_20231022_160219.jpg

    Må fylle den opp med bøker ol no for å høre om det gir nåke utslag. Synes faktisk det gjorde nåke med klarheita i lyden. Men skal nok ta den vekk igjen berre for å høre.

    Screenshot_20231022_160542_com.roon.mobile.jpg


    Først litt musikk før eg skal på treninga.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.441
    Antall liker
    35.257
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Blir 2.5t med innebandy for meg i kveld. Gleder meg.
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    No begynner det å ligne på noe
    Vis vedlegget 962922

    Høgre høgtalar ut frå hjørnet. Diskanten på utsida. No blir det litt småjusteringa so fe det nok stå slik ei lita stond. Har ei bokhylle som må flyttast om det skal stå slik. Sånn at eg får døra frå gangen heilt opp.
    Dæsken de store panelene dær skulle jeg gjerne hørt her hjemme. Skulle gjerne hørt de sån generelt også da. Det er vel ingen slike i Trøndelag ? 😃
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Dæsken de store panelene dær skulle jeg gjerne hørt her hjemme. Skulle gjerne hørt de sån generelt også da. Det er vel ingen slike i Trøndelag ? 😃
    Nei ikkje so eg veit. Du får seie ifrå når du skal på topptur i Sunnmørsalpane...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Då er det lyd på tv rommet eller det andre musikkrommet. Måtte berre få kobla opp der inne også..
    IMG_20231022_205301.jpg


    Ligg en kvit kabel over golvet, den skal vekk. Har bestillt mesh nettverk så då blir den kabelen vekk
    Førsteinntrykket er at det blir jaggu svært god lyd her inne også..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Satt og såg litt på forbruk på strøm her dei siste dagane. Det har faktsik hatt litt utslag at eg har fått inn anlegg igjen. Men ikkje så himla gale. No har det også våre nokre kalde nette og daga her så det spelar nok også inn.
    Men i morga, då smette prisen for straum over 1kr KwT så då er det snart slik at det vil lønne seg å fyre med ved... Ikkje heilt endå men snart snart... lol Skal ikkje klage på prisen heilt enda, og eg er jo ikkje glad i at det er så varmt. Så eg tek heller på meg en tynn genser enn å skru opp varmen. Har kjøpt inn nokre gulvovner om det skulle verte raute gale kaldt. Og det ser ut til at eg må henge opp gardine framfor vindauga på stua. Der vert det mykje luft som vert avkjølt.

    I morga så håpe eg å få starta på den nye behandlinga av smertene mine. Får plastera i morga tidleg og skulle då ringe opp på sjukehuset. Er visst en kontroversiell måte å behandle dette på, men eg tenker at eg prøva, så får me sjå. Fungera det ikkje så veit eg det, Fungera det litt så kjem det veldig an på bivirkninga om det blir verdt å forsette med det. Eg kryssa vertfall fingrane for at det hjelpe meg og at det ikkje gir så mykje bivirkninga. Bruka ikkje å få det.

    Ellers så satt eg å spelte musikk til longt på natt i natt. Koste meg skikkelig altså. Tenkte å bruke litt tid på ett tredje par idag og i morga. Det skal mest sannsynlig stå på stua pga størrelse. Men kjem til å ta dei med inn på litsjerommet også. Og eg har lysst til å prøve dei på longveggen, men ganske brei oppstillig. Prøvde det med eit anna par og det var egentlig veldig vellykka. Her skal egentlig alt prøvast.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Måtte i butikken en tur. Legen som skal utføre det herre ringte og forklarte litt mer om kva som skal skje på onsdag. Fikk beskjed om å ha alt eg treng ihus før timen. Då det ofte vil gi betydelige plager det første døgnet. Der låg også en pakke... Som eg fikk med heim.
    IMG_20231023_171851.jpg


    Skal tru kva som ligg der...
     

    vim01

    Gjenganger
    Ble medlem
    19.06.2003
    Innlegg
    1.502
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Gjettum
    Torget vurderinger
    3
    Måtte i butikken en tur. Legen som skal utføre det herre ringte og forklarte litt mer om kva som skal skje på onsdag. Fikk beskjed om å ha alt eg treng ihus før timen. Då det ofte vil gi betydelige plager det første døgnet. Der låg også en pakke... Som eg fikk med heim.
    Vis vedlegget 963308

    Skal tru kva som ligg der...
    Det er den herligste fortolkningen av «følg legens ordre» jeg har sett 🤣
    Han mente jo helt sikkert «få i hus så mye hifi som overhodet mulig»!

    Lykke til!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Måtte berre....
    IMG_20231024_132218.jpg


    Måtte berre prøve ut høytalarane på veggen mot naboen. Det fungere svært dårlig heldigvis. Skal prøve siste veien også no. Berre for å ha gjort det.

    Einaste eg er litt nærvøs for er den prisen og avstavd til panelene.
    IMG_20231024_134742.jpg


    Er det nåken som våga å synse nåke...?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så er det snudd igjen.
    Og det vert nok den veien her på en eller annen måte.
    IMG_20231024_144240.jpg


    Veldig bra utgongspunkt. Beste hittil
    Blir nok å småflytte på høyttalarane i det området dei står no
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.677
    Antall liker
    1.916
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Veldig upratisk med peis og dør på den veggen du skal ha tv da, med mindre du ikke skal ha tv. Isåfall burde du vel sitte andre vei slik at du får utsikt når du sitter og lytter.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Veldig upratisk med peis og dør på den veggen du skal ha tv da, med mindre du ikke skal ha tv. Isåfall burde du vel sitte andre vei slik at du får utsikt når du sitter og lytter.
    Skal ikkje ha tv der inne. Kun stereo. Vindua blir nok dekte av gardine.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    IMG_20231022_205301.jpg

    Det her vert tv stua. Mulig en liten kino også. Har vertfall tenkt litt meir på det i det siste.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ja, den prisen ville gjort meg også litt nervøs (skjønar det var autocorrect, men passande nett her :)
    Lol ja vi får sjå 130cm no frå innsida av venstre høgtalar til sida av peisen. Har sendt en epost til produsent så får me sjå. Spela vertfall sopass digg det her no at eg evnt fe lage med en vegg å sette i mellom dei gongane eg fyre med ved.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn