Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hvis man er syk og ikke kan jobbe 100%, betyr en million ganske mye..
    Kan ikke jobbe i det hele tatt faktisk. Nå er det jo 2 som skal dele på summen. Men 500K betyr nye for min del ja. Så ærlig må jeg vere.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Beskjeden om Hans Christian sin bortgang traff meg hardt. Veldig trist når en god kamerat blir borte for alltid. Vi snakket mye på tlf og på meldinger. Flere ganger i uken, vi var kamerater som hadde det tøft og som støttet oppunder hverandre.
    Jeg forsto at noe var galt da Hans Christian ikke svarte på siste mld. Og at den forble ulest. Men at det skulle gå slik hadde jeg ikke trodd.

    Er veldig glad for at jeg kunne bli kjent med Hans Christian. Veldig glad for at han var typen som han var. Blir aldri glemt hos meg. Har sitti å tenkt litt hver kveld og fått tårer i øynene. Tenkt på alle musikk tipsene han gav meg, flere er band jeg aldri ville oppdaget uten Hans Christian. Tenkt på alle gangene vi har møttes både hjemme hos han, hjemme hos meg og ut på tur. Mange titalls møter har det blitt opp igjennom årene.

    Første gang jeg traff Hans Christian så var han på besøk her hos meg. Vi satt og spillte musikk og plutselig så fikk jeg kramper og ble helt borte. Insulin sjokk rett og slett, var en periode jeg slet litt med det. Hans Christian gikk bare ned og prata med frøken og fikk med seg en sprøyte som han satt på meg. Noen minutter senere så var jeg klar igjen. Hadde dette vert omtrent hvem som helst andre så hadde de blitt skremt og aldri tatt kontakt igjen.. Ikke Hans Christian, han ringte dagen etter og inviterte meg hjem for ett nytt forsøk på å bli kjent. Siden den gang har vi altså hatt svært mye kontakt og jeg ser på Hans Christian som en av mine aller beste venner.
    Hvil i fred min venn, nå er du fri smerter og plagene som har fulgt deg lenge.

     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.349
    Antall liker
    5.830
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    @Retep Hans Christian sin bortgang traff hardt her også, kjent han i mange år og satt stor pris på han som venn.
    Hadde tenkt å kontakta han på lørdag for å høre om jeg kunne komme innom en tur med kona og barna når jeg skulle forbi på søndag. Derfor ble det veldig spesielt da jeg leste beskjeden om hans bortgang på lørdag😢
    I siste sms dialog vi hadde da han fortalte om hva som hadde blitt funnet skrev han at håper vi snart treffes.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    3.565
    Sted
    Sunnmøre
    Dette vonar vi går bra! For 2.5 mill for du eit heilt lite småbruk i Syvde (med jaktrett og løe).

    Elles har vg.no vore full av hus frå Romerike (elles borti der) sidan eg såg på lysinga di. Trur ikkje 5.8-5.9 er heilt borti natta.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.334
    Antall liker
    8.400
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Jeg starter budet på 1 500 000.😆
    Jeg trenger det ikke, men noen må jo starte ballet. Tror sluttbudet lyder på 4 mill over dette og muligens enda mer.
    Den rette barnefamiliene må komme på banen nå.
     

    7th-hifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.07.2008
    Innlegg
    986
    Antall liker
    746
    Torget vurderinger
    8
    Tenkte å ikke delta i denne "tippeleken", men ok siden jeg var bedre enn meglerne i solgt på TV... du får 5.390000,- for huset. :cool:
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vi får se hva dagen i morgen bringer på bordet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Spennede dag dette her. Budrunde og kanskje er bolig solgt i løpet av dagen. Skal sette opp et lite musikkanlegg idag.
    Lumin streamer, Electrocompaniet ECI-2 forsterker og Davis Krypton 6 høyttalere. Savner å ha lyd fra 2 høyttalere. Så det må bare kobles opp på et gjesterom.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.701
    Antall liker
    7.807
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Ja enten noen bud på grensen til småfrekke, eller så kan det også være noen som virkelig ønsker det som drar på skikkelig for å skremme andre som skal fisle med ørten 10.000-økninger :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ja enten noen bud på grensen til småfrekke, eller så kan det også være noen som virkelig ønsker det som drar på skikkelig for å skremme andre som skal fisle med ørten 10.000-økninger :)
    Satser på dette.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.349
    Antall liker
    5.830
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Det er vel slik at om dere ikke får ønsket pris kan dere gi motbud😉
    Lykke til i dag håper det kommer inn gode bud😁👍🏻
     

    hvego

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.09.2009
    Innlegg
    311
    Antall liker
    364
    Jeg krysser også fingrene for en bra pris for deg - etter meget bra jobb gjort i forkant!

    Så blir det også interessant å høre hva du mener om ECI 2. Jeg hadde en sånn lenge, og har gjort meg opp min formening selvsagt, så det er kult å høre hva du med mye erfaring opplever. Jeg ser det er stor variasjon i bruktprisen på ECI 2.

    Kos deg med musikken mens du venter på salget!!

    hvego
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg krysser også fingrene for en bra pris for deg - etter meget bra jobb gjort i forkant!

    Så blir det også interessant å høre hva du mener om ECI 2. Jeg hadde en sånn lenge, og har gjort meg opp min formening selvsagt, så det er kult å høre hva du med mye erfaring opplever. Jeg ser det er stor variasjon i bruktprisen på ECI 2.

    Kos deg med musikken mens du venter på salget!!

    hvego
    Takk for lykke ønskninger. X fingrene. Er flere intr her, men ingen vil starte virker det som. Tenker det blir litt ketchup effekt etterhvert. Meldt seg på enda en som kommer å ser på huset innvendig rett etter han er ferdig på jobb. Om det da ikke er solgt.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.701
    Antall liker
    7.807
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Takk for lykke ønskninger. X fingrene. Er flere intr her, men ingen vil starte virker det som. Tenker det blir litt ketchup effekt etterhvert. Meldt seg på enda en som kommer å ser på huset innvendig rett etter han er ferdig på jobb. Om det da ikke er solgt.
    Takk for oppdatering - ble langdryyygt å holde pusten her!
    Er nok som du sier at folk blir truet til å ta et standpunkt hvis noen først begynner å rulle ballen 🤞
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.334
    Antall liker
    8.400
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Nå ser man jo att markedet på brukte boliger har kjølnet litt det siste.
    Har fulgt med en stund nå, planen vår er etter ca 5år flytter vi også. På Vestfold/Telemark siden.
    Men vi venter nå på om det kommer noen bud.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Takk for oppdatering - ble langdryyygt å holde pusten her!
    Er nok som du sier at folk blir truet til å ta et standpunkt hvis noen først begynner å rulle ballen 🤞
    Trur det gjerdet må være solid. Legger ikke ut hvor mange som har sagt ja til megler om at de vil være med. I tilfelle de henger her inne. Blir spennede dette. Ikke hold pusten nei.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Nå ser man jo att markedet på brukte boliger har kjølnet litt det siste.
    Har fulgt med en stund nå, planen vår er etter ca 5år flytter vi også. På Vestfold/Telemark siden.
    Men vi venter nå på om det kommer noen bud.
    Sitter å følger med i Ørsta og Volda. Er budkrig der på 3 leiligheter og en bolig som jeg får meldinger om. Alle går over takst.

    Markedet her i området er på full fart oppover. Boligene går mye raskere enn for bare et par mnd siden. Frøken er mye på visning og det blir bare mer og mer folk på de sier hun.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.334
    Antall liker
    8.400
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Sitter å følger med i Ørsta og Volda. Er budkrig der på 3 leiligheter og en bolig som jeg får meldinger om. Alle går over takst.

    Markedet her i området er på full fart oppover. Boligene går mye raskere enn for bare et par mnd siden. Frøken er mye på visning og det blir bare mer og mer folk på de sier hun.
    Mulig det bare gjelder litt opp i pris.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn