J
|
He.. He..Ingen regel uten unntak. Forøvrig neppe noen klassisk vestkantdame dette. Standarden på interiøret i reportasjen er Shabby men ikke Chic.
Tja hva skal man si, han kritiserer Tybring Gjedde for sine utspill og deretter går artikkelforfatteren på og kritiserer Israel.Jeg er redd derfor er jeg.
Bra innlegg. Gleder meg til remoten sitt "motinnlegg" her.
Slik som Tybring Gjedde gjør mener du?At enkelte hele tiden skal tåkelegge problemene istedenfor å kanskje debattere om hvordan de kan løses på best mulig måte.Jeg er redd derfor er jeg.
Det var et vagt motinnlegg, du kan bedre.Tja hva skal man si, han kritiserer Tybring Gjedde for sine utspill og deretter går artikkelforfatteren på og kritiserer Israel.Jeg er redd derfor er jeg.
Jeg er enig i denne kommentaren:
Islam er og blir en skadelig religion for alle verdens land og folk. Religion er generelt skadelig, og er med på å bygge ned fornuft, rasjonalitet og menneskelig intellektuell utvikling. Men islam er spesielt aggressiv og skadelig.
Artikkelforfatteren har en samme ideologi som vi ble fortalt på 1980- tallet.
- Ingen bydeler i Oslo ville få flertall av innvandrere
- Trenger arbeidsinnvandring
- Bra for velferden
- Ingen ghettoer
Det artikkelforfatteren ikke sier er at det vanligste navnet for nyfødte barn i Oslo er Muhammed, bare det i seg selv er skremmende.
At enkelte hele tiden skal tåkelegge problemene istedenfor å kanskje debattere om hvordan de kan løses på best mulig måte.
Ditt var neimen ikke mye å skryte av det heller.Det var et vagt motinnlegg, du kan bedre.Tja hva skal man si, han kritiserer Tybring Gjedde for sine utspill og deretter går artikkelforfatteren på og kritiserer Israel.Jeg er redd derfor er jeg.
Islam er og blir en skadelig religion for alle verdens land og folk. Religion er generelt skadelig, og er med på å bygge ned fornuft, rasjonalitet og menneskelig intellektuell utvikling. Men islam er spesielt aggressiv og skadelig.
- Bra for velferden
- Ingen ghettoer
Det artikkelforfatteren ikke sier er at det vanligste navnet for nyfødte barn i Oslo er Muhammed, bare det i seg selv er skremmende.
At enkelte hele tiden skal tåkelegge problemene istedenfor å kanskje debattere om hvordan de kan løses på best mulig måte.
Å si at du er livredd er ikke å tåklegge, det er jo bare å se på de landene der islam er ledende, ikke mye demokrati der i gården.Slik som Tybring Gjedde gjør mener du?At enkelte hele tiden skal tåkelegge problemene istedenfor å kanskje debattere om hvordan de kan løses på best mulig måte.Jeg er redd derfor er jeg.
Jeg har ikke skrevet noe motinnlegg.Ditt var neimen ikke mye å skryte av det heller.Det var et vagt motinnlegg, du kan bedre.Tja hva skal man si, han kritiserer Tybring Gjedde for sine utspill og deretter går artikkelforfatteren på og kritiserer Israel.Jeg er redd derfor er jeg.
- Bra for velferden
- Ingen ghettoer
Hvorfor skal jeg skrive et motinnlegg?^ "Jeg har ikke skrevet noe motinnlegg."
Nei nettopp, du kan bedre......
Så normalen til ET menneske skal styre fornuften til alle andre?Sånn er det bare.
Fordi du omtalte Fjernkontrollens innlegg som mindre bra uten på noen måte å peke på hva som var galt i innlegget.Hvorfor skal jeg skrive et motinnlegg?^ "Jeg har ikke skrevet noe motinnlegg."
Hvorfor det?Så normalen til ET menneske skal styre fornuften til alle andre?Sånn er det bare.
Jeg tror de fleste muslimer vil leve i fred, akkurat som de fleste etnisk norske. Men det finnes tullinger på begge sider!
Med tiden til hjelp vil dette endre seg UTEN at vi trenger å demonsiere alle vi ikke helt liker...
Jeg har ikke nok tid på denne jord til å forklare dette til slike som deg.Hvorfor det?Så normalen til ET menneske skal styre fornuften til alle andre?Sånn er det bare.
Jeg tror de fleste muslimer vil leve i fred, akkurat som de fleste etnisk norske. Men det finnes tullinger på begge sider!
Med tiden til hjelp vil dette endre seg UTEN at vi trenger å demonsiere alle vi ikke helt liker...
Det gjorde jeg. Les alt.Hvorfor skal jeg skrive et motinnlegg?^ "Jeg har ikke skrevet noe motinnlegg."
Fordi du omtalte Fjernkontrollens innlegg som mindre bra uten på noen måte å peke på hva som var galt i innlegget.
På den annen side, hvis du synes det er greit å være i den ligaen som kun spytter ut nedlatende kommentarer uten å underbygge det, så trenger du ikke skrive et motinnlegg.
Men I de landene flertallet er muslimer så er det ikke de verdiene vi I vesten har, de er akkurat slik som disse 2 jentene skriver I kommentarfeltet til Dagbladet, så å ta frem at det finnes tullinger på begge sider blir bare for dumt.Så normalen til ET menneske skal styre fornuften til alle andre?Sånn er det bare.
"Jeg har ikke nok tid på denne jord til å forklare dette til slike som deg"Jeg har ikke nok tid på denne jord til å forklare dette til slike som deg.Hvorfor det?Så normalen til ET menneske skal styre fornuften til alle andre?Sånn er det bare.
Du vil alltid, hele livet, finne noen du kan hate.
Det eneste jeg kan si at det norske samfunnet nokså bra, og det på TROSS av kristendommen! Så ved å bruke de postive sidene, så skal vi nok klare å snu både det ene og det andre....![]()
Problemet er at, utifra historikken her inne, uansett hva slags argumenter som kommer, så vil du aldri klare å se det postive i dette."Jeg har ikke nok tid på denne jord til å forklare dette til slike som deg"
Trist å høre at du har så kort tid igjen,......eller kanskje du ikke kan svare?
"Du vil alltid, hele livet, finne noen du kan hate"
...og siden du ikke kan svare, må du, bare for å redde stumpene liksom, gi meg et stempel.
Artig. De er ikke helt koordinert der oppe. Men alt er ikke helt svart der heller. I morgen kommer red. i SMP med en lengre kommentar til saken der de støtter sin filmanmelder gjennom mange år og maner til raushet.Hadde en artig opplevelse med MOD hos Sunnmørsposten.
Jeg la inn en kommentar etter avisens filmanmeldelse som jo har skapt en smule furore. Det jeg skrev er det samme som jeg skrev her på sentralen i innlegg #4588 på forrige side. Det var stort sett "cut and paste", men i tillegg en påpekning av at de fleste som kritiserte anmelderen syntes dårlige til å lese hva anmelder egentlig hadde skrevet.
Og det er vel noe flere av oss har sett, at hvis noen først bruker rasismekortet er det liten vilje/evne/lyst til å lese hva "kjetteren" egentlig har skrevet. Da er folket ute etter "blod" og kaster seg på det politisk korrekte hylekoret.
Jeg kom da med hva jeg mener var et saklig forsvar av "avisens mann", men dette ble fjernet av Sunnmørspostens moderator, som støtende! Mobben hadde stemplet filmanmelderen som rasist og da turde tydeligvis ikke avisen å tillate for mye forsvar av mannen. Jeg er en smule facinert av avisens utrolige feighet!
Jo egentlig er det det. Det kan gå hardt for seg i en og annen tråd, men når folk til slutt får banket litt vett inn i skallen så endrer tonen seg fort og i neste tråd er man relativt nullstilt igjen. Litt ondt blod her og der, men det er helst på teknisk og ledning. På OT er det lite slikt. Litt buksevann og noen verbale klessinger, men i neste friminutt leker alle barna pent igjen.Raushet er fint. Det er jo HFS i et nøtteskall.
Så det du sier er:Det veiskiltet er da slett ikke rasistisk! Det gir da bare muslimer en "særrett" til å bruke veien til Mekka!I følge din underlige definisjon, er altså dette veiskiltet rasistisk?
DET er slett ikke rasisme det. Rasisme er det KUN hvis hvite / kristne nekter farvede / muslimer noe!
Hvis jeg setter opp et skilt ved innkjøringen til mitt hus at det KUN er hvite kristne som får lov til å kjøre opp til huset, ja DA er det rasisme.
Hvis muslimer nekter homofile å gå på gaten på Grønland i Oslo er det ikke diskriminering eller rasisme, da er det i høyden et misforstått utrykk for deres tro.
Man må passe på å holde begrepsdefinisjonene klare her ja!
Ord som provoserer -smp.no - nyheter, sport, kultur og økonomiArtig. De er ikke helt koordinert der oppe. Men alt er ikke helt svart der heller. I morgen kommer red. i SMP med en lengre kommentar til saken der de støtter sin filmanmelder gjennom mange år og maner til raushet.Hadde en artig opplevelse med MOD hos Sunnmørsposten.
Jeg la inn en kommentar etter avisens filmanmeldelse som jo har skapt en smule furore. Det jeg skrev er det samme som jeg skrev her på sentralen i innlegg #4588 på forrige side. Det var stort sett "cut and paste", men i tillegg en påpekning av at de fleste som kritiserte anmelderen syntes dårlige til å lese hva anmelder egentlig hadde skrevet.
Og det er vel noe flere av oss har sett, at hvis noen først bruker rasismekortet er det liten vilje/evne/lyst til å lese hva "kjetteren" egentlig har skrevet. Da er folket ute etter "blod" og kaster seg på det politisk korrekte hylekoret.
Jeg kom da med hva jeg mener var et saklig forsvar av "avisens mann", men dette ble fjernet av Sunnmørspostens moderator, som støtende! Mobben hadde stemplet filmanmelderen som rasist og da turde tydeligvis ikke avisen å tillate for mye forsvar av mannen. Jeg er en smule facinert av avisens utrolige feighet!
Nei det han sier er at det blitt godtatt når muslimene er rasistiske, det må vi andre bare godta fordi det er kulturen og religion deres.Så det du sier er:Det veiskiltet er da slett ikke rasistisk! Det gir da bare muslimer en "særrett" til å bruke veien til Mekka!I følge din underlige definisjon, er altså dette veiskiltet rasistisk?
DET er slett ikke rasisme det. Rasisme er det KUN hvis hvite / kristne nekter farvede / muslimer noe!
Hvis jeg setter opp et skilt ved innkjøringen til mitt hus at det KUN er hvite kristne som får lov til å kjøre opp til huset, ja DA er det rasisme.
Hvis muslimer nekter homofile å gå på gaten på Grønland i Oslo er det ikke diskriminering eller rasisme, da er det i høyden et misforstått utrykk for deres tro.
Man må passe på å holde begrepsdefinisjonene klare her ja!
1: Det finnes ikke hvite muslimer.
2: Det finnes ikke fargede kristne.
Eller har jeg misforstått noe?
Jeg tror du har forstått svært lite av det du kaller venstresiden.Palestinian university students’ trip to Auschwitz causes uproar - The Washington Post
Denne er jo god, da. Nå er det bare å lene seg tilbake og avvente venstresidas nytalibanske forklaringer på hvorfor dette egentlig er "riktig".
Forslag: 1. USA (evt CIA) står bak. 2. Israel står bak.