|
Han gikk inn et tempel for å ta bilder, og ringte i en klokke som kun brukes når noen dør, for at dennes sjel skal få gudenes oppmerksomhet.
Man må ikke glemme at jenta var en uskikkelig tøs som forførte sin far!
Så... dersom forsvinningen skyldes terrorisme, må det altså være en av de utallige ateistiske terrororganisasjonene som står bak. Så vet vi det.Co-pilot Fariq was religious and serious about his career, family and friends said.
Ja, klassisk antisemittisk konspirasjonsteori det av samme slag man hører fra f.eks Tore Tvedt og hans likesinnede. Det er interessant at det kommer fra en selverklært antirasist men det belyser vel rasisme så godt som noe. Jeg bemerket meg ellers at Elisabeth Norheim ikke vet i hvilket land Auschwitz ligger.Ja, de jødene. Noen som så denne episoden av Trygdekonntoret? Gikk dessverre glipp av det selv.
«Jeg er dritsjalu på jødene. De ble gassa, og så kjøpte de alt. De er dritrike. Vi har liksom Oprah».
Drapstruet etter NRK-program - kultur - Dagbladet.no
Er det forresten en klassisk antisemittisk konspirasjonsteori at jødene er gode forretningsfolk?
Kan sikkert stemme for alt jeg vet. Jeg leide ut til innvandrere i kjelleren (aldri mer forresten!). Han siste, som var skoleelev uten jobb, flytta ut (jippi) fordi han hadde kjøpt seg enebolig midt i sentrum!Skal ikke påstå at det som kommer fram i dennebloggen Liv og leven: Hvem skaper rasisme i landet? er riktig. Kopiene av sakspapirer ser jo troverdige ut, men selvsagt; alt kan photoshoppes.
Er det noen her som jobber innenfor saksfeltet flyktninger/sosialstøtte/NAV som kan bekrefte eller avkrefte det som kommer fram i denne bloggen?
Hvis det stemmer så er jeg en smule lamslått !! Jeg trodde påstander om slik forskjellsbehandling kun var propaganda fra de mest ytterligående fremmedhaterne. Stemmer dette så blir jeg en smule sur på våre politikere!
Man blir jo litt nysgjerrig av slike innlegg som dette, og lurer litt på hva som står mellom linjene.Kan sikkert stemme for alt jeg vet. Jeg leide ut til innvandrere i kjelleren (aldri mer forresten!). Han siste, som var skoleelev uten jobb, flytta ut (jippi) fordi han hadde kjøpt seg enebolig midt i sentrum!Skal ikke påstå at det som kommer fram i dennebloggen Liv og leven: Hvem skaper rasisme i landet? er riktig. Kopiene av sakspapirer ser jo troverdige ut, men selvsagt; alt kan photoshoppes.
Er det noen her som jobber innenfor saksfeltet flyktninger/sosialstøtte/NAV som kan bekrefte eller avkrefte det som kommer fram i denne bloggen?
Hvis det stemmer så er jeg en smule lamslått !! Jeg trodde påstander om slik forskjellsbehandling kun var propaganda fra de mest ytterligående fremmedhaterne. Stemmer dette så blir jeg en smule sur på våre politikere!
Mine to tanter har hver sin refleksjon over dette.Skal ikke påstå at det som kommer fram i dennebloggen Liv og leven: Hvem skaper rasisme i landet? er riktig. Kopiene av sakspapirer ser jo troverdige ut, men selvsagt; alt kan photoshoppes.
Er det ikke i tråd med Sharia-lovene å kutte av de kroppsdelene som brukes til å begå kriminelle handlinger?
Da er det betryggende og vite at Saudia-Arabia betaler for mange av moskeene som blir bygd i Norge.Saudi Arabia Doubles Down on Atheism; New Laws Declares It Equivalent to Terrorism
Man skulle tro det var en aprilsnarr.
Og siden du sikkert har funnet dokumentasjon på at dette faktisk stemmer, så har du sikkert dekning for å skrive det. Men kan du tipse oss andre i rett retning for å undersøke dette?Da er det betryggende og vite at Saudia-Arabia betaler for mange av moskeene som blir bygd i Norge.
Norsk moské fra Saudi-Arabia | Gunnar StavrumOg siden du sikkert har funnet dokumentasjon på at dette faktisk stemmer, så har du sikkert dekning for å skrive det. Men kan du tipse oss andre i rett retning for å undersøke dette?Da er det betryggende og vite at Saudia-Arabia betaler for mange av moskeene som blir bygd i Norge.
Så du tror det er en privat person som bygger moskeer over flere verdensdeler uten at de som sitter med makten I Saudia Arabia ikke er innblandet?Nja, du overdriver jo heller ikke....
Mange av moskeene?
Og det er etter hva jeg kan skjønne en privat person fra Saudi Arabia, ikke staten! Som du prøver å få det til å høres ut som.
Så lenge det ikke er ulovlig, så kan jeg ikke skjønne hva dette har i denne debatten å gjøre i det hele tatt?
Du og jeg kan mislike det, men da må vi vel heller påvirke myndighetene her i landet til å gjøre noe med regelverket. Men da blir vel din religion også påvirket og det liker du vel ikke?![]()
Så igjen baserer du dette på tro....
Ja ja, jeg foretrekker å vite.
Tydeligvis mere enn deg, det holder....Så igjen baserer du dette på tro....
Men hva vet du?
Tror du.Tydeligvis mere enn deg, det holder....Så igjen baserer du dette på tro....
Men hva vet du?