- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Påstanden blir riktignok avvist både av myndighetene i Israel og regimet i Aserbajdsjan, som tidligere i år arrangerte Eurovision Song Contest i hovedstaden Baku.
Glimrende journalistikk...
Påstanden blir riktignok avvist både av myndighetene i Israel og regimet i Aserbajdsjan, som tidligere i år arrangerte Eurovision Song Contest i hovedstaden Baku.
Den pakistanske jenten som ble utsatt for religion er på bena igjen, og på bedringens vei.
Hospital: Shot Pakistani schoolgirl can stand, communicate - CNN.com
Høres ut som bibelen jo!
Jeg skal ikke påstå at jeg har sett det skje før, for så gammel er jeg ikke. Men (kanskje i motsetning til mange andre ) jeg fulgte med i historietimene på skolen, jeg fulgte godt med, og dette har verden sett paralleller til tidligere også. Både overgrepene og den totale mangel på mannsmot fra de som er slike posisjoner at de kan si: STOPP!!!Mens ingen tør å si imot og bare lar det skjer. Europa neste!
Kristne drepes – vi snur oss vekk - VG+
Tragisk historieløshet på denne kvinnen. Hvis ikke religionen hennes hadde vært uskadeliggjort for lenge siden her i vesten ville hun som kvinne ikke engang hatt stemmerett, og langt i fra vært tillatt å drive med politikk. Kristendommen har vært en av de største fiendene av humanismen og kvinners rettigheter noensinne. De kristenkonservative er det fremdeles.Her en forkvaklet kristenfundamentalist:
KrF-leder: - Hadia Tajik vil utraderer v�r kristne kulturarv - nyheter - Dagbladet.no
Dette er ikke en trussel, kun nyttig informasjon til ditt eget beste
"Du må ikke bli overrasket dersom noe eller noen dukker opp i privatlivet ditt også!" - nyheter - Dagbladet.no
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.«Jeg skal gi dem beskyttelse jeg, inshallah. Så fort jeg har tatt jegerprøven og får tak i en AK47.» Det skriver Hussain på Facebook med lenke til en VG-artikkel om at jøder i Norge savner politibeskyttelse.
– Det er en åpen kommentar, og det får være opp til hver enkelt å spekulere i hva som menes med den kommentaren. Jeg vil verken avkrefte eller bekrefte at det er en trussel, sier Ubaydullah Hussain i en kommentar til sine skriverier på Facebook til NRK.
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ap-Forbud-mot-terrortrening-i-utlandet-haster-7027618.html
Har ikke giddet å lese tråden du nevner, men har lest noen sånne før. Spørsmålet jeg må få stille da, er dette:Hvorfor ikke?
Han skal jo bare skyte noen jøder, og det er en del på forumet her som har de samme meningene som denne mannen.
Bare se på tråden til VilhelmW om Israel hvordan jødehatet kommer frem, de sitter vel hjemme og håper nå.
Jeg hater ikke nordmenn, ønsker ikke nordmenn drept, synes regjering har gjort en elendig jobb.Har ikke giddet å lese tråden du nevner, men har lest noen sånne før. Spørsmålet jeg må få stille da, er dette:Hvorfor ikke?
Han skal jo bare skyte noen jøder, og det er en del på forumet her som har de samme meningene som denne mannen.
Bare se på tråden til VilhelmW om Israel hvordan jødehatet kommer frem, de sitter vel hjemme og håper nå.
De / dere som kaller Norges regjering for landsforrædere; hater dere nordmenn? Ønsker dere oss drept?
Honkey
Det er for meg intet poeng å slå verken deg eller andre i hartkorn med syke terrorister. Poenget var enda enklere, faktisk. Å være politisk uenig med en regjering betyr IKKE at man hater hele befolkningen.Jeg hater ikke nordmenn, ønsker ikke nordmenn drept, synes regjering har gjort en elendig jobb.Har ikke giddet å lese tråden du nevner, men har lest noen sånne før. Spørsmålet jeg må få stille da, er dette:Hvorfor ikke?
De / dere som kaller Norges regjering for landsforrædere; hater dere nordmenn? Ønsker dere oss drept?
Honkey
Jeg ser hva du gjør her, du skal få det til at jeg er ny ABB, men det er ikke jeg som støtter denne mannens meninger, det er enkelte andre på hifi forumet som gjør.
Eller hvis en muslim gjør/sier noe uakseptabelt eller lovstridig så betyr det ikke at man vil sende alle muslimer ut av landet.Det er for meg intet poeng å slå verken deg eller andre i hartkorn med syke terrorister. Poenget var enda enklere, faktisk. Å være politisk uenig med en regjering betyr IKKE at man hater hele befolkningen.Jeg hater ikke nordmenn, ønsker ikke nordmenn drept, synes regjering har gjort en elendig jobb.Har ikke giddet å lese tråden du nevner, men har lest noen sånne før. Spørsmålet jeg må få stille da, er dette:Hvorfor ikke?
Honkey
Jeg ser hva du gjør her, du skal få det til at jeg er ny ABB, men det er ikke jeg som støtter denne mannens meninger, det er enkelte andre på hifi forumet som gjør.
[Teskjemodus] De som kritiserer staten Israel for deres handlinger hater IKKE jøder [/teskjemodus]
Honkey
Eller hvis en muslim gjør/sier noe uakseptabelt eller lovstridig så betyr det ikke at man vil sende alle muslimer ut av landet.
Blasfemi er alvorlige greier. Men, har de ikke blitt enig med Beatles om dette eplet for lengst?Russiske kristne går til angrep på Apple og deres blasfemiske logo.
Bitten: Apple's 'blasphemous' logo under fire in Russia | Crave - CNET
Vet on en pakistansk taxisjafør som ble tvunget til å gifte seg med ei kusine i pakkisstan han aldri hadde sett,Stygge sider av "familegjenforening". På tide med en kraftig innstramning på området?
Norske barn giftes bort i skjul | ABC Nyheter
Jeg tror denne fyren er en ateist leder som er villig til å bruke makt bak sine ord. Slås hardt ned på? Høres ikke særlig fredelig ut.De skal stå fritt til drive sine gudedyrkerklubber i fred, men skal slås hard ned på om de prøver å utøve makt eller press mot resten av befolkningen.
For det første skal hverken kristne, eller muslimer "mobbes bort" hva nå enn du måtte mene med et slikt utsagn.I prinsippet har Deph rett, men i praksis er det Kjendis som er nærmest sannheten er jeg redd!
Man kan mobbe kristne bort fra jordens overflate, prøv å gjøre det med islamister! Du får en bilbombe i hodet!