Tja, jeg fulgte med og Inter reduserte umiddelbart. Tør ikke å følge med lengre for å ikke jinxe det.Er du ute og måker nå?????
Tja, jeg fulgte med og Inter reduserte umiddelbart. Tør ikke å følge med lengre for å ikke jinxe det.Er du ute og måker nå?????
Måkk sny!!Tja, jeg fulgte med og Inter reduserte umiddelbart. Tør ikke å følge med lengre for å ikke jinxe det.
+1Helt utrolig![]()
+2Helt utrolig![]()
Jepp, har alt kalenderen full de dagene. Ved skal fiskes, plen skal nappes og innkjørselen skal tapetseres. Jeg kommer garantert ikke til å få med meg noe som helst.Kan du være så snill å prikke inn helt andre gjøremål enn å se Glimt spille de neste kampene?
mvh Olav E
Tror de vant i kveld grunnet kunstgresset på San Siro. Det var jo ganske kaldt også. I tillegg så det ut som om de hadde medvind i begge omgangene. Sporting Lisboa hadde vært veldig fint å få på besøk, tror ikke Emiratlaget kommer til å gå på samme smellen igjen. Ta dog mine spådommer og analyser med en stor bøtte veisalt, jeg har tross alt ikke sett en eneste av kampene og aldri satt mine ben i et cornerflagg.2-2 borte mot dortmund, 3-1 mot city, 2-1 mot atletico, 3-1 mot inter og nå 2-1 mot inter
Helt sjukt!
Trekker de Sporting Lisboa nå, så er veien åpen...
Og da skal du jobbe med gitaren og drillen til Hulbækmo?Da er ekskursjonen til det lokale alpinanlegget avlyst grunnet lett orkan i kastene og en smule latskap.
Vis vedlegget 1181753
Lyttestolen kaller!
Det er stor fare for at jeg blir kastet ut i stormen av kona hvis jeg setter på Hulbækmos vårrengjøring, så jeg spiller av lydopptaket fra turntreningen i går i stedet. Ja, bobledressen er i beredskap.Og da skal du jobbe med gitaren og drillen til Hulbækmo?
Husk å ta med mikrofon og opptaker om du blir kasta ut da! Om du gir ut "Ragwo i hardt vær" er det godt mulig jeg skifter pickup og setter meg i sweetspot for en skikkelig god lytteøkt eller to.Det er stor fare for at jeg blir kastet ut i stormen av kona hvis jeg setter på Hulbækmos vårrengjøring, så jeg spiller av lydopptaket fra turntreningen i går i stedet. Ja, bobledressen er i beredskap.
Du skal se du ender opp med kunstnerlønn etter utgivelsen av "Strabaser i motvind i Bodø By"...Husk å ta med mikrofon og opptaker om du blir kasta ut da! Om du gir ut "Ragwo i hardt vær" er det godt mulig jeg skifter pickup og setter meg i sweetspot for en skikkelig god lytteøkt eller to.
Og SIMIBB kommer til å bli en like mye brukt forkortelse i hifikretser som DSOTM.Du skal se du ender opp med kunstnerlønn etter utgivelsen av "Strabaser i motvind i Bodø By"...