Tja, jeg fulgte med og Inter reduserte umiddelbart. Tør ikke å følge med lengre for å ikke jinxe det.Er du ute og måker nå?????
Tja, jeg fulgte med og Inter reduserte umiddelbart. Tør ikke å følge med lengre for å ikke jinxe det.Er du ute og måker nå?????
Måkk sny!!Tja, jeg fulgte med og Inter reduserte umiddelbart. Tør ikke å følge med lengre for å ikke jinxe det.
+1Helt utrolig![]()
+2Helt utrolig![]()
Jepp, har alt kalenderen full de dagene. Ved skal fiskes, plen skal nappes og innkjørselen skal tapetseres. Jeg kommer garantert ikke til å få med meg noe som helst.Kan du være så snill å prikke inn helt andre gjøremål enn å se Glimt spille de neste kampene?
mvh Olav E
Tror de vant i kveld grunnet kunstgresset på San Siro. Det var jo ganske kaldt også. I tillegg så det ut som om de hadde medvind i begge omgangene. Sporting Lisboa hadde vært veldig fint å få på besøk, tror ikke Emiratlaget kommer til å gå på samme smellen igjen. Ta dog mine spådommer og analyser med en stor bøtte veisalt, jeg har tross alt ikke sett en eneste av kampene og aldri satt mine ben i et cornerflagg.2-2 borte mot dortmund, 3-1 mot city, 2-1 mot atletico, 3-1 mot inter og nå 2-1 mot inter
Helt sjukt!
Trekker de Sporting Lisboa nå, så er veien åpen...