Det gjenstår én modell før du har komplett samling da. Kanskje du kan få plass til Saranna i garasjen eller på soverommet?Takker!
Tenkte at når du har gått all in for Montana, kunne jeg ta Sigberg. Hvem melder seg for Cerwin Vega?
Det gjenstår én modell før du har komplett samling da. Kanskje du kan få plass til Saranna i garasjen eller på soverommet?Takker!
Tenkte at når du har gått all in for Montana, kunne jeg ta Sigberg. Hvem melder seg for Cerwin Vega?
Må bli krypkjelleren eller drivhuset da soverommet er avsatt til soving og garasjen er revet og ble til blant annet tv-kroken. Tror definitivt Murphy hadde likt Saranna krypkjelleren. Om han fortjener det er noe helt annet.Det gjenstår én modell før du har komplett samling da. Kanskje du kan få plass til Saranna i garasjen eller på soverommet?
Nå ja tror du må lengre ut på landet med den påstanden jasoverommet er avsatt til soving
Tusen takk! Finfin start på julestria.No vert det sving på tv-lyden! Gratulerer så mykje med oppsett nummer to frå Sigberg!![]()
Tusen takk!Gratulerer med enda mer Sigberg![]()
![]()
Bukker og neier! Norge Rundt blir aldri det samme igjen!Gratulerer med flott tv stue lyd.![]()
For å gjøre det hele litt enklere så kunne du heller prøvd feks. Sig-rag eller Sig-wo…Tusen takk!
Burde jeg bytte nick? Sigberg_ragwo?
Endelig, ja! Nyttet ikke med Tannoyene som spilte ned i 25Hz med sub og kun en stakkarslig 12". Trenger definitivt de siste 5 hertzene for å sette stemningen med introen til Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, for å ikke snakke om Kvelden før kvelden.Endelig godlyd på Med hjarta på rette staden!
Tusen takk! Jeg er storfornøyd med lyden og kapasiteten til Sigbergs kreasjoner, så når han kjørte garasjesalg på demomodeller i forbindelse med kommende lansering av SBS gen 2, så var det lite å lure på. Purité Audio har både Saranna og SBS.1 for demo Vet ikke hvor de er lokalisert i forhold til deg, men det er hvertfall på rett øy.Gratulerer med nye talere. Må få lyttet til Sigberg - ser ut som kvalitet, og hvis lyden er som utseendet lover det godt![]()
Takker og bukker! Tror forøvrig det er kjenninger av deg som dukker opp i posten i morgen.Gratulerer med mer Sigberg.
Tror alt av demo (både SBS-systemet og Sarannaparet) fra de er solgt nå. Jeg har dessverre avsluttet samarbeidet med Purité.Tusen takk! Jeg er storfornøyd med lyden og kapasiteten til Sigbergs kreasjoner, så når han kjørte garasjesalg på demomodeller i forbindelse med kommende lansering av SBS gen 2, så var det lite å lure på. Purité Audio har både Saranna og SBS.1 for demo Vet ikke hvor de er lokalisert i forhold til deg, men det er hvertfall på rett øy.
De kjører også garasjesalg der du får SBS.1 med Inkognito G2 12" for £4k inkludert mva, frakt og installasjon. De selger også Saranna for £14500, alt inkludert.
Takk for tilbakemeldingen. Har du funnet ny distributør i UK?Tror alt av demo (både SBS-systemet og Sarannaparet) fra de er solgt nå. Jeg har dessverre avsluttet samarbeidet med Purité.
Nei, foreløpig ikke. Det er ikke ultralangt opp på prioriteringslista heller, men hvis det dukker opp en som virker passende så kanskje.Takk for tilbakemeldingen. Har du funnet ny distributør i UK?