Iris Caltwaitd siste album er i mine ører middels kjedelig genetisk pop og jeg orker ikke å blåse all lyttetid på albumet, så jeg avsluttet halvveis. Juryen har talt.
Ragwos høyttalerstativresirkuleringshjørne er herved innviet!
Phantompålene står klar for skroten, likeså deler av disse
Sofan måtte helt inntil veggen, så vinkelsliperen ble luftet i går kveld for å teste naboskapet og kvaliteten på det kinesiske stålet. Ingen klager ennå, det kinesiske stålet var håndterbart og nabene er fortsatt forståelsesfulle.
Jeg var ikke helt klar for å gi opp min gamle trådløse HDMI-løsning, så jeg tok skrujernet fatt for å finne ut hvordan senderen så ut på innsiden. Og hadde du sett, der dukket det opp en ekstra trykknapp som ikke er tilgjengelig med topplokket på. Den var minst like forklokkende å trykke på som alle andre knapper der det står "ikke rør" med fet skrift, så jeg trykket på den, og vips, begynte lysene på boksen å blinke og tilkoblingen var gjenopprettet. Så BenQ, hva i all verden gjør denne knappen egentlig, og hvorfor er den skjult?
Min ukvalifiserte gjetning er at det er en resetknapp, det lyser og blinker som om boksen starter på nytt etter et trykk. Skal sies at tilkoblingen ikke akkurat blir bombesikker av å trykke på knappen, den trengte 4 forsøk for å få kontakt med mottaker sist jeg prøvde. Er lett trykk på kjøleplata til venstre i boksen, så mister den all kontakt igjen. Den er definitivt ikke helt friskmeldt, men mulig et lite hull i topplokket og en fyrstikk for å trykke på den magiske, mystiske skjulte knappen kan være litt livsforlengende behandling for dinoboksen.