Hei!
Det er ingen forskjell på selve prosessen/ resultatet av strøm"kvaliteten" på ny og gammel powerplant, regenerert er regenerert i begge tilfellene.
Forskjellene mellom ny PPP og de eldre kan du lese deg til på hjemmesidene til PS. Audio.
Den nye (PPP) er mer effektiv (ca. 85 %) mot ca. 60 % på den jeg har (PP600).
Jeg har ennå ikke funnet ut av hvorvidt den nye har vifte eller ei, min har ikke vifte.
Den nye har bl.a noen fornuftige "nyheter", med bl.a. egne (strømmesssig) adskilte utkontakter, men som sagt dette har du vel mulighet til å lese deg til selv, i stedet for at jeg eventuelty andre skal fare med feilinfo

I tillegg til regenerert strøm så er det fast(låst) valgfri spenning og frekvens.
Sistnevnte kan jo være en fordel med alt utstyr som er laget for 60 hz og som her jo blir servert 50 hz :

Så har en selve sikkerheten det er jo også et godt vern mot div. lyn og skikkelige spenningsvariasjoner.
Går strømmen så slår PP seg av først og (imo) en god ting den slår seg ikke på igjen.
En må da starte PP først og så kan en slå på enkeltkomponentene i (riktig) tur og orden.
Du kan lese deg til det meste på PS Audio sin hjemmeside, dersom du går litt "inn" i siden deres.
Ja, jeg er fornøyd med min og kunne godt tenkt meg den nye, særlig dersom jeg skulle trengt den også til eventuelle nye større effekttrinn, men også mine egne.
Mine Bel Canto har fått oppgradert inngangstrinn og trekker nå for mye "oppstartsstrøm" for min versjon av PP.
Mvh.KW