Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.222
    Antall liker
    2.650
    Sted
    Liten by
    Takk for video @defacto
    Klart, at idioten er supportert av Trump. Stopper (stadig) ikke med at undres over, hvor lavmålt det kan bli
    for spesiellt GOP. Dummhet og lavmål endda djupere :sleep:
    Og borte er alle Trump minionene her inne. Er ikke det litt rart? Nå burde være tiden for å bevise hvor rett de hadde?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.603
    Antall liker
    10.133
    Det er med en enorm gledesfølelse at vi endelig fikk lære hva Trumps geniale CoVFeFe betyr! Cobolt, Vanadium, Jern, Jern, Twin Towers, for pokker! Det var Trumps kode til sine smarteste følgere, selvsagt. Dette forklarer jo ALT! :eek:

    Også glad for at Khanate var med i videoen med sin kledelige caps. Godt at vi nordmenn også gjør ogg gjeldende på verdensveven.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.603
    Antall liker
    10.133

    Slimålen slipper nok unna dette også, selv om hele verden kan bivåne i detalj hvilken landsforræder og ekstremegosentrisk karakter vi har med å gjøre.
    Jeg gjetter han kommer styrket ut av høringene, uansett hva som fremkommer. Sykt, sykt, i så fall, men i Bakvendtland, der kan alt gå an, der er de like tøysete og rare, alle mann.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.487
    Antall liker
    8.018
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Stygt redd for at du har helt rett. Sånn går det når en har en fullstendig defekt grunnlov.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.911
    Antall liker
    11.300
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    - og et sted rundt 50% av amerikanere mener fortsatt og likevel at han er den eneste rettmessige og lovlig valgte president...
    Akk, - ja sa'n....
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.603
    Antall liker
    10.133

    At det ikke skal være mulig å få satt en åpenbar fare for nasjonens sikkerhet bak lås og slå, overgår min fantasi. Alternativt mentalhospital, selvsagt.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.487
    Antall liker
    8.018
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    ...men bare hvis du noengang beveger deg innom det løgnaktige MSM og er villig til å tillegge det som står der noen som helst vekt, heller enn å automatisk anta at normale media hele verden over er del av en enorm sammensvergelse, eid og drevet av pedofile, jødiske, kommunistiske barnemordere.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.691
    Antall liker
    9.292
    Sted
    Trondheim
    De behøver jo ikke lese (hvis de kan lese) MSM, det holder da bare å følge med på hva som kommer fram i 6. januarhøringene i Kongressen.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.487
    Antall liker
    8.018
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Men de sendes jo ikke på Fox, og dessuten er jo også Fox bannlyst av mange siden de innimellom lar en og annen Demokrat få ytre seg.

    Om de faktisk så dem antar jeg at de uansett ville avskrive dem som konstruerte og manipulerte.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.114
    Antall liker
    2.648
    Renten i USA skal gå fra 0-4,5% på 18 måneder. Galloperende priser. Resesjonen er like om hjørnet, mulig en kommende økonomisk depresjon i verden, skal vi lytte til økonomiekspertene på Nrk2 i dag. Blir stor misnøye blant den jevne amerikaner.

    Trump vil gå til dekket bord i november 2024, og han vet det.
     

    noruego

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Innlegg
    6.554
    Antall liker
    7.061
    Selv om det skal sies at profetier om USAs snarlige sammenfall og kollaps har blitt spådd i over hundre år, så ser det virkelig ikke veldig lyst ut innenriks de neste par årene.

    For ti år siden var jeg åpen for å flytte dit med familien i jobbsammenheng, i det minste for noen år. Kan ikke si det frister overhodet.
     

    I_L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Innlegg
    3.216
    Antall liker
    5.165
    "Han vet det" synes jeg er å tillegge mannen mer analytisk evne enn han har. For han har ingen; han er en vandrende megafon og kommer til å kauke det samme gnålet så lenge han lever. Så får tiden vise om det resonnerer om to år.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.487
    Antall liker
    8.018
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Uansett hva han skjønner eller ikke skjønner så har han mengder av amoralske rådgivere rundt seg som kan lukte en bloddråpe i vannet 200 nautiske mil unna.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.163
    Antall liker
    6.829
    Torget vurderinger
    4
    Renten i USA skal gå fra 0-4,5% på 18 måneder. Galloperende priser. Resesjonen er like om hjørnet, mulig en kommende økonomisk depresjon i verden, skal vi lytte til økonomiekspertene på Nrk2 i dag. Blir stor misnøye blant den jevne amerikaner.

    Trump vil gå til dekket bord i november 2024, og han vet det.
    Ingen kommer til å husker at han pushet Fed på å senke renten da økonomien gikk som en varm kanon.
    Det var jo urettferdig at en del andre land hadde lavere rente, må vite.
    Eller pengedrysset under pandemien (som vel Biden videreførte?)

    Trumpeten er i høyeste grad medskyldig i at Fed nå ser seg nødt til trippeløkning av renten. Renteøkning på 3 kvartinger i en jafs har man vel ikke sett siden 70-tallet ?
    Jeg kan knapt tenke meg noen mindre egnet til å få kontroll på den amerikanske økonomien, men det har nok dessverre lite med saken å gjøre.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.114
    Antall liker
    2.648
    Ingen kommer til å husker at han pushet Fed på å senke renten da økonomien gikk som en varm kanon.
    Det var jo urettferdig at en del andre land hadde lavere rente, må vite.
    Eller pengedrysset under pandemien (som vel Biden videreførte?)

    Trumpeten er i høyeste grad medskyldig i at Fed nå ser seg nødt til trippeløkning av renten. Renteøkning på 3 kvartinger i en jafs har man vel ikke sett siden 70-tallet ?
    Jeg kan knapt tenke meg noen mindre egnet til å få kontroll på den amerikanske økonomien, men det har nok dessverre lite med saken å gjøre.
    Dessverre, hvem som er skikket til best å håndtere økonomien, sikkerhetsspørsmål og andre vesentligheter, det blir nok underordnet og ganske uvesentlig i valget i 2024.

    Det blir en kamp mellom det gode og det onde, om du er for eller mot Trump. Det bekymrer meg at mellomvalget nå til høsten viser en klar tendens på republikansk side; de av republikanerne som tar avstand fra Trump, dem blir sjaltet ut, dem er ute i kulden.
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    "Han vet det" synes jeg er å tillegge mannen mer analytisk evne enn han har. For han har ingen; han er en vandrende megafon og kommer til å kauke det samme gnålet så lenge han lever. Så får tiden vise om det resonnerer om to år.
    jeg tror evnene er ok …. Eller i alle fall var ok. Han er/var smart nok til å være president.

    Han har nok like gode antenner som Biden, kanskje bedre. Men Donalds antenner er innstilt på feil frekvens. Begge … Donald og Biden … er gamle, så det blir stort sett filtrering av empiri hvor det som passer med gamle tanker er det eneste som slipper igjennom. Det Donald mangler er utdannelse og dannelse. Han forstår ikke verden og har også en elendig moral.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.911
    Antall liker
    11.300
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    What's in it for me?? - er vel det som mest og best karakteriserer Drumpfen... først meg sjøl og så meg sjøl.....
    Da blir ofte avgjørelser lignende med idioti for andre som står rundt... Det tragiske er jo at støttespillerne ikke skjønner at det aldri vil dryppe på klokkeren selv om det regner aldri så mye på presten..
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.630
    Antall liker
    15.714
    Torget vurderinger
    2
    Interessant å observere et land som stikker hodet i toalettet frivillig.

    John Eastman er juristen som kokte opp at Pence kunne stanse sertifiseringen og som fikk Trump med på opplegget. I går var han tema under høringen. Veldig "underholdende". Etter J6 kritiserte han Pence og meldte til visepresidenten at stormingen skjedde fordi denne ikke hadde gjort "jobben sin".

    Ja, ja.

    Han skjønte at han lå ille til og ønsket å sette seg på listen over dem som Trump skulle benåde:

    Kortversjonen: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qW9j5o/stormningen-av-kapitolium-utfragning-john-eastman

    Litt om kupplanleggingen:

     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    Ikke enig. Jeg ser ingen evner, hverken da eller nå. Han virker som en komplett idiot.
    Du bør slå opp ordet «idiot». Historisk sett har det ingen ting med evner å gjøre.

    Jeg mener forøvrig det er uklokt å anta at folk med drøye holdninger er evneveike. Dette handler om helt andre ting.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.117
    Antall liker
    2.609
    Torget vurderinger
    16
    Du bør slå opp ordet «idiot». Historisk sett har det ingen ting med evner å gjøre.

    Jeg mener forøvrig det er uklokt å anta at folk med drøye holdninger er evneveike. Dette handler om helt andre ting.
    Jeg antar ikke at han er idiot (i den mest kontemporære betydningen av ordet) fordi han har drøye holdninger. Jeg antar at han er idiot fordi han sier idiotiske ting nonstop. Her har jeg hverken behov for hjelp fra 2 personer på Quora, "IQ-ekspert" Jordan Peterson eller en tidligere arkitektur kritiker. Alt jeg behøver er ører slik at jeg kan høre det stabile geniet snakke.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn