Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054

    – Biden var ikke perfekt. Det var minst noen få feilaktige eller villedende uttalelser, eller noen som manglet kontekst, fra ham. Som faktasjekker sitter du likevel der med Biden og tenker «Å, det er feil.», mens med Trump er du som «I Love Lucy»-episoden i sjokoladefabrikken. Du vet ikke hvilken du skal plukke opp, for det er så mange, legger han til.

    Men betyr det noe?
    Tviler. Det preller vel av som alt annet...

    Når man har å gjøre med en gruppe mennesker som er vandt til å cherry-picke, så er det lett å se bort fra slike ting.
    Alle politikere juger, ikke sant. Sukk & stønn. Mot dumheten kjemper gudene innmari forgjeves, for de som tror på dem, stemmer faktisk på det dummeste som er fysisk mulig.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Ikke åpne grenser? Stoler du ikke på alle menneskers empati og godhet? Hva er det slags rasistiske holdninger? Er du ekstremist?
    På tide du lærer deg hva begrepet stråmannsargumentasjon betyr, RuneS:
    Stråmannsargumentasjon skjer når man forvrenger, overdriver, karikerer eller rett og slett finner på posisjonen til en motpart, for så å angripe denne posisjonen.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.287
    Antall liker
    3.439
    Torget vurderinger
    4
    USA har IKKE energy independece


    The U.S. is not energy independent, but it is vastly more energy secure than it has been, and that higher level of U.S. energy security has resulted in a more secure world.

    Grunnen til at de nå eksporterer oilje er ikke fordi de ikke trenger den i USA men fordi den er for lett til å bli raffinert i USA

    Shale oil er vel også verdens største ponzi scheme ever. Veldig få som tjener penger...

    Total U.S. consumption of all petroleum and biofuels is generally between 20 million and 21 million b/d. Total production of all U.S. petroleum, natural gas liquids (like propane, which are considered petroleum) and biofuels is about 18.7 million b/d. So right there, an imbalance exists.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Jeg håper ikke Trump vinner, uansett hvem som vinner så er det en real møkkajobb som venter.


    Tror Trump vinner igjen. Demokratene har ikke kommet med en god nok motkandidat. Tipper Philadelphia vil bli en avgjørende stat og at afro amerikanere som har beveget seg til republikanerne vil avgjøre valget.

    - Godt mulig du har rett, selv tror jeg JB drar dette i land - marginalt. Så blir det et realt shit show rundt stemmetelling fram mot innvielsen og ytterligere støy ifbm det. Så får vi se hva de ytterste venstresiden og høyresiden finner på. Her tror jeg JB har en real hodepine foran seg...


    At Trump oppfører seg til tider som klovn og bølle har ikke aller størst betydning. Det aller viktigste er resultatet på det økonomiske og reduksjon av arbeidsledighet før korona inntraff. Det som nok straffer han mest er håndteringen av korona, men samtidig skal det sies at det fremstår vel så mye som en amerikansk tankegang som støtter opp under det. Bare se på demonstrasjonene som oppsto da mye ble stengt ned. I et amerikansk samfunn fungerer det svært dårlig og blir ikke akseptert. Så kan vi gjerne si fra norsk samfunnsståsted hvor vi har langt bedre sosiale støtteordninger og oljepenger at det er idiotisk.

    - Det er mange amerikanere som har det bedre i dag (høyere lønn, lavere skatt) med DT som president, lett å like. Men når "pappa" går tom for penger, hvem sitter med regningen? Ref. statsgjelden til USA som vokser mot nye høyder. Den vokste også under Obama riktignok, men DT har i alle fall ikke klart å snu skuta. Så smellen kommer om ikke noe fundamentalt endrer seg.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.110
    Antall liker
    2.594
    Torget vurderinger
    16
    Det første grunnlovstillegget i den Amerikanske konstitusjonen sier:

    "Congress shall make no law respecting an establishment of religion"

    Dette vil du ha fjernet eller?
    Rune S, du glemte å besvare denne. Fjerne eller beholde?
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.849
    Antall liker
    19.680
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Hva Rune mener, er jo det samme som velgermassen til Trump mener.
    Trump tar stadig innpå i meningsmålingene, så jeg blir mer og mer sikker på at det ender med gjenvalg.
     

    OAlex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2006
    Innlegg
    3.048
    Antall liker
    1.407
    Sted
    Trondheim
    ...
    Synes det som står under er en god oppsummering og forteller hvorfor Trump vil vinne. Så kan man også legge til at Trump administrasjonen har begynt å gjøre noe med barnesex handel og gitt bedre helsereformer til militære veteraner.

    ...
    Har Trump-administrasjonen begynt å gjøre noe med barnesexhandel? Hvor kan man lese det?

    Trump-administrasjonen står uansett bak denne begredeligheten:
    https://www.washingtonpost.com/nation/2020/10/21/family-separation-parents-border-covid/
    The parents of 545 children separated at the border still haven’t been found. The pandemic isn’t helping.
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Her:
    Spørsmålet er hvorfor!
    Svaret er: MEXICO!

    “The administration has been especially dismissive of claims by women and children who have been trafficked over the U.S. southern border,” Eric Schwartz, the president of Refugees International, said in an email. “This terrible approach also discourages victims from coming out of the shadows and applying for visas.”

    Men hva da med de barna som OAlex nevner? Nestekjærligheten lyser ikke akkurat gjennom her...
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Fakta er at Trump har bevilget støtte til bekjempelse av menneskehandel. Å spekulere i at immagrasjonsproblematikken på grensen til Mexico er årsak er nettopp det: Nemlig spekulasjon. Dessuten er det annen problemstilling, mange har blitt gjenforent og fremdeles noe de arbeider med.

    “Yes, we’re working on it, we’re trying very hard,” Trump said when pressed on how his Administration was working to reunite the families. He did not go into details, pivoting instead to tout border security.
    Det vi vet med sikkerhet er at datteren Ivanka har brent for bekjempelse av menneskehandel lenge.

    Uansett, jeg tipper som sagt Trump blir gjenvalgt og dette er en av flere medvirkende årsaker. Så får vi ser om det er riktig eller ikke.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Det skulle bare mangle, etter snart 4 år, at det har pågått arbeid som har gitt konkrete presidentordre.
    For de store linjene derimot, er det virkelig lite med substans fra WH, og det virker som de går i feil retning.

    "...in two weeks...greatest plan...for all..."

    Show me the money.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.110
    Antall liker
    2.594
    Torget vurderinger
    16
    Fakta er at Trump har bevilget støtte til bekjempelse av menneskehandel.
    Ja og det skal han ikke ha kritikk for, men måten det er gjort på og den faktiske effekten en kan vente seg av denne ordren gir heller ikke grunn til en stor hyllest. For å få til virkelig effektiv og langsiktig lovgivning kreves det nettopp lovgivning, ikke disse presidentordrene. Trump har vært lite effektiv som lovgiver og taper han valget kommer mange av presidentordrene hans til å bli reversert umiddelbart.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Rune S, du glemte å besvare denne. Fjerne eller beholde?
    I en ideell verden kunne de gjerne fjernet den for min del,men er det lovtillegget noe republikanerene snakker om å fjerne?
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.472
    Antall liker
    9.606
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Verden er ikke svart/hvitt. Bra vi var enige om noe da. Men når det gjelder Trump så er alt svart/hvitt for deg og dine ikke sant ?

    Ikke åpne grenser? Stoler du ikke på alle menneskers empati og godhet? Hva er det slags rasistiske holdninger? Er du ekstremist?
    540 barn står nå uten foreldre etter at Donald personlig skrev en forordning om internering av flyktninger uten at det var etablert ressurser eller løsninget for å ivareta eller returnere de. Man klarer ikke å oppspore foreldrene etter den tvangsmessigge adskillelse. Og sånt stemmer kristne på. Say no more.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    540 barn står nå uten foreldre etter at Donald personlig skrev en forordning om internering av flyktninger uten at det var etablert ressurser eller løsninget for å ivareta eller returnere de. Man klarer ikke å oppspore foreldrene etter den tvangsmessigge adskillelse. Og sånt stemmer kristne på. Say no more.
    Dette er selvsagt tragisk. Det er nok mange faktorer bak tallene,og der er sikkert mange solskinnshistorier også. Det samme skjedde helt sikkert under Obama. Hva med foreldrene som utsetter familien for at slikt kan skje?

    Man stemmer da selvsagt ikke på slike forferdelige skjebner. Mener du dette er god argumentasjon?
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.286
    Antall liker
    34.823
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    I en ideell verden kunne de gjerne fjernet den for min del,men er det lovtillegget noe republikanerene snakker om å fjerne?
    Nei, bare noe de ignorerer i praksis med all sin bibelvifting. Når de snakker om "uphold the Constitution!" er det bare det andre tillegget de mener, ikke det første og ihvertfall ikke det femtende. Hvis Trump blir gjenvalgt vil han også bruke de neste fire årene på å få vekk det tjueandre.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    ˆ
    ˆ
    legg skylda på ofra og at andre (obama) har gjort det samme (vet du det?).

    jo, du «stemmer» på slikt!

    (aldri vært borti større «rasjonalisering» og hvitvasking av eget standpunkt fra en jesuskamerat. dette er jo den glade fundamentalisme og lystig bedehushykleri)

    ps. om du syns jeg blir personlig, så er jeg det. blir slik når en avkler hykleriet
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    ˆ
    ˆ
    legg skylda på ofra og at andre (obama) har gjort det samme (vet du det?).

    jo, du «stemmer» på slikt!

    (aldri vært borti større «rasjonalisering» og hvitvasking av eget standpunkt fra en jesuskamerat. dette er jo den glade fundamentalisme og lystig bedehushykleri)

    ps. om du syns jeg blir personlig, så er jeg det. blir slik når en avkler hykleriet
    Du forstår hva jeg mener,viss du vil.

    Det er vanskelig for meg å svare på noe slikt.Tror du jeg syns det er flott at 540 barn står uten foreldre?

    Velbekomme.Nå har du mer skyts på oss hyklere
    Og,nei jeg tar meg ikke spessielt personlig nær av slike omtaler om meg,så bare pøs på viss det gir deg tilfredstillelse. Blir mer irritert når det er om andre.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Kun Fox News som dekket dette direkte. Ble boikottet av de andre.
    Min gjetting: "de andre" sjekker sannhetsgehalt og realitetene bak, før de lar seg bruke som talerør for noe som helst.

    Dersom det er realiteter bak dette her, da taper Biden valget, og ikke en eneste nyhetskanal i verden holder kjeft om det makta finner på. Du er en tosk om du innbiller deg at seriøse nyhetskanaler verden over har inngått en felles taushetserklæring om eventuelle overtramp fra Joe Biden.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    ˆ
    ˆ
    legg skylda på ofra og at andre (obama) har gjort det samme (vet du det?).

    jo, du «stemmer» på slikt!

    (aldri vært borti større «rasjonalisering» og hvitvasking av eget standpunkt fra en jesuskamerat. dette er jo den glade fundamentalisme og lystig bedehushykleri)

    ps. om du syns jeg blir personlig, så er jeg det. blir slik når en avkler hykleriet
    Tenkte på en ting.Jada,regner med dere ble overasket der :D
    Du har mye rett om mange av oss kristne. Vi gjør ofte en bedriten jobb med å representere Jesus rett. Desverre.
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Min gjetting: "de andre" sjekker sannhetsgehalt og realitetene bak, før de lar seg bruke som talerør for noe som helst.

    Dersom det er realiteter bak dette her, da taper Biden valget, og ikke en eneste nyhetskanal i verden holder kjeft om det makta finner på. Du er en tosk om du innbiller deg at seriøse nyhetskanaler verden over har inngått en felles taushetserklæring om eventuelle overtramp fra Joe Biden.
    Om det er sant, så er det en stor nyhet.
    Om det er fabrikkert løgn så det er også en gigantisk nyhetssak og media skyr i utgangspunktet aldri unna slikt.

    Hvor ofte tror du media undersøker det de skriver/dekker om Trump er 100% korrekt hver eneste gang?
    At de velger å overse dette mer eller mindre helt er særs spesielt.
     
    Sist redigert:

    PUKK OG GRUS

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2020
    Innlegg
    581
    Antall liker
    448
    Sted
    Aarhus
    Hvor er de endeløse Biden og Obama-mobbetrådene?
    Eller er det slik at Trump er en løgner,punktum,mens de andre er fanebærere av lyset og sannheten,punktum?

    Jeg hadde stemt på republikanerene,ikke så mye Trump som person,men jeg har tydeligvis litt mer sansen for fyren enn deg. Han fremstår rett frem,arbeidsom,og innimellom alt rotet så virker han på meg å stå for verdier som jeg liker.
    han har kjøpt seg prostituerte en rekke ganger. det er vel ikke blant premieverdiene i kristne miljøer?
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    19.799
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Rune S"
    Du forstår hva jeg mener,viss du vil.

    Det er vanskelig for meg å svare på noe slikt.Tror du jeg syns det er flott at 540 barn står uten foreldre?

    Velbekomme.Nå har du mer skyts på oss hyklere
    Og,nei jeg tar meg ikke spessielt personlig nær av slike omtaler om meg,så bare pøs på viss det gir deg tilfredstillelse. Blir mer irritert når det er om andre."


    Jesus....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    han har kjøpt seg prostituerte en rekke ganger. det er vel ikke blant premieverdiene i kristne miljøer?
    Nei det er nok ikke det.
    Som jeg har sagt tidligere,basert på Donald sin generelle oppførsel sliter jeg litt med å se at han kan ha et nært forhold til Jesus.
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.852
    Antall liker
    4.281
    I en ideell verden kunne de gjerne fjernet den for min del,men er det lovtillegget noe republikanerene snakker om å fjerne?
    Religionsfrihet står ekstremt sterkt i USA.

    Du burde søke litt mer jordisk lærdom...
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Nei det er nok ikke det.
    Som jeg har sagt tidligere,basert på Donald sin generelle oppførsel sliter jeg litt med å se at han kan ha et nært forhold til Jesus.
    Selvfølgelig har han ikke det. Han har derimot et jævla nært forhold til mammon. Og akkurat det kommer på et tidspunkt til å ta ham ned så han aldri kommer til å glemme det.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.286
    Antall liker
    34.823
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Min gjetting: "de andre" sjekker sannhetsgehalt og realitetene bak, før de lar seg bruke som talerør for noe som helst.

    Dersom det er realiteter bak dette her, da taper Biden valget, og ikke en eneste nyhetskanal i verden holder kjeft om det makta finner på. Du er en tosk om du innbiller deg at seriøse nyhetskanaler verden over har inngått en felles taushetserklæring om eventuelle overtramp fra Joe Biden.
    Dessuten er læringen fra 2016 at et hodeløst kappløp om å publisere den seneste «sensasjonen» fra russisk etterretning plantet via WikiLeaks ikke var spesielt smart. Media lot seg kollektivt lokke til å danse som sprellemenn i GRU’s og Bannons tråder. Når noe ser til forveksling ut som desinformasjon fra samme kilder en gang til forstår jeg godt at det sjekkes både to og tre ganger. Det heter journalistikk.

    Derimot vet Trump inderlig godt at det som ga ham seieren sist var både GRU/Wikileaks og Coneys offentliggjøring av gjenåpnet etterforskning av Hillarys email-greie elleve dager før valget. Så nå prøver han desperat å gjenskape samme omstendigheter ved fabrikerte «skandaler» og høylytte krav om at Barr må åpne etterforskning av Biden for et eller annet. Hva som helst, men må oppnevne en spesialetterforsker nå! Århundrets forbrytelse, hva den enn består i!! Lock him up!!!

    Joda, det er god grunn til å sjekke et par ganger ekstra når sånt plutselig kommer dettende.
     
    Sist redigert:

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Om det er sant, så er det en stor nyhet.
    Om det er fabrikkert løgn så det er også en gigantisk nyhetssak og media skyr i utgangspunktet aldri unna slikt.

    Hvor ofte tror du media undersøker det de skriver/dekker om Trump er 100% korrekt hver eneste gang?
    At de velger å overse dette mer eller mindre helt er særs spesielt.
    Jeg mener ikke noe om det som fremkommer i pressekonferansen, jeg avventer.

    Pressen, det mange skeptikere velger å kalle "MSM" gjør betydelig mer fakta/kilde-sjekk enn mange ser ut til å tro. Det er også lov til å stille spørsmål om hvorfor dette kommer akkurat nå, og hvorfor dette ikke ble delt med FBI da saken ble etterforsket.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    herre gud; for folk som rune er syndeforlatelsen nok til å godta enhver jævelskap, eller i det minste bortforklare det. det er ingen grunn til å tenke; mer enn nok å se bibel i hånden eller ordet gud skli over tungen. da er det fullbragt. frelsen har intet med våre handlinger å gjøre; hverken mine eller trumps.

    det er å se selvfornedrelsen i sanntid.
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Er det noen som oppriktig tror at pressen ikke hadde kastet seg over dette som ulver hvis det handlet om Trump? Det fremstår som rimelig utenkelig, og de hadde neppe brydd seg om faktasjekk først.
     

    PUKK OG GRUS

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2020
    Innlegg
    581
    Antall liker
    448
    Sted
    Aarhus
    Nei det er nok ikke det.
    Som jeg har sagt tidligere,basert på Donald sin generelle oppførsel sliter jeg litt med å se at han kan ha et nært forhold til Jesus.
    i forhold til gudfryktighet, tipper jeg Biden er en bedre kandidat.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.151
    Antall liker
    6.737
    Torget vurderinger
    4
    Politico:

    But so far the Bobulinski allegations seem like bubkes. At 10:47, minutes after the debate ended, the Wall Street Journal, part of the same media empire as Fox News and the Post, reported, “Text messages and emails related to the venture that were provided to the Journal by Mr. Bobulinski, mainly from the spring and summer of 2017, don’t show either Hunter Biden or James Biden” — the former vice president’s brother — “discussing a role for Joe Biden in the venture.”

    Even if Bobulinski is telling the truth, that Joe Biden knew about the China enterprise, it’s not clear what the scandal is — he was a private citizen at the time and not yet running for president. Trump has elevated an unsubstantiated assertion that Biden had knowledge about his son’s legal and failed business venture to a “crime” for which he “should be in jail.” To put in context how absurd this allegation is, one of the first things George W. Bush did after he left the White House was deliver a paid speech in China. Somehow he remains at large.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Er det noen som oppriktig tror at pressen ikke hadde kastet seg over dette som ulver hvis det handlet om Trump? Det fremstår som rimelig utenkelig, og de hadde neppe brydd seg om faktasjekk først.
    Mye synsing her.
    Og dette vet vel du like lite om som alle andre?
    Er det ikke bedre å diskutere om det faktisk er en plausibel historie? REF Tranes innlegg over!
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Er det noen som oppriktig tror at pressen ikke hadde kastet seg over dette som ulver hvis det handlet om Trump? Det fremstår som rimelig utenkelig, og de hadde neppe brydd seg om faktasjekk først.
    Du spekulerer.
    Er det noe de senere år har lært pressen, så er det faktasjekking.
    Trump er en forbanna drittsekk som juger hele tiden, og det er bevist utenfor noen rimelig form for tvil.

    Å argumentere for noe annet, viser bare at du ikke er i stand til å sjekke realitetene i det du blir forelagt.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.286
    Antall liker
    34.823
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Er det noen som oppriktig tror at pressen ikke hadde kastet seg over dette som ulver hvis det handlet om Trump? Det fremstår som rimelig utenkelig, og de hadde neppe brydd seg om faktasjekk først.
    Hva er «dette»? At Biden påstås å ha hatt en tiltenkt rolle i et av sønnens forretningsprosjekter, eller at det etter alt å dømme er oppspinn?

    Og om det skulle være tilfelle, hvor alvorlig er det? Det er jo som å si at Donald Trump på et tidspunkt var tiltenkt en rolle i et av Ivankas prosjekter for å selge sko. Og så?

    Skandale! Lock him up! Lock them both up!!

    Tror ikke det, du.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Hva er «dette»? At Biden påstås å ha hatt en tiltenkt rolle i et av sønnens forretningsprosjekter, eller at det etter alt å dømme er oppspinn?

    Og om det skulle være tilfelle, hvor alvorlig er det? Det er jo som å si at Donald Trump på et tidspunkt var tiltenkt en rolle i et av Ivankas prosjekter for å selge sko. Og så?

    Skandale! Lock him up! Lock them both up!!

    Tror ikke det, du.
    Du tøyser nå?

    Hadde samme ryktene vert om Trump jr og sr så hadde dere frest rundt her inne som noen villmenn,og media hadde jobbet 24/7 med alle mann alle for dette må de til bunns i.
    Det er forskjel på folk tydeligvis.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn