Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.543
    Antall liker
    35.446
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Ellers reflekterer jeg som sagt over hvor mye mer stilltiende man var når mobben ville ta seg inn i Det hvite hus, og alt det andre som skjedde i fjor vår/sommer.
    Det var ikke en snøballs sjanse i helsike for «mobben» å ta seg inn i det hvite hus. Alt som kunne krype og gå av politi, nasjonalgarde og føderale styrker sto mellom. Til og med fengselsbetjenter hadde blitt dresset opp i «riot gear» og sendt ut på gaten. For en stort sett fredelig protest ledet av svarte, det er fali’, det.

    Det rasende morsomme den gangen var at Trump var fullstendig ute av stand til å snakke sant hvis det kunne gå utover hans selvbilde. Det var ikke at Secret Service hadde sendt ham i bunkeren av sikkerhetshensyn, neida, han skulle bare... øh... foreta en inspeksjon på kort varsel! Yes, sånn var det.

    Og når hvite demonstranter myldret opp mot Capitol, brøt sperringer, slo ihjel politibetjenter, satte opp galge, knuste dører og vinduer og brøt seg inn i bygningen mens de ropte drapstrusler mot navngitte politikere - hvor var nasjonalgarden da? Hvorfor det?
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Neida, jeg er glad nok.
    Og takk for at jeg ikke trenger å "følge" noen msm:eek:
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.337
    Antall liker
    3.534
    Torget vurderinger
    4
    For min del er Bond grunnleggende udemokratisk og som favoriserer de rike. Med slike anklager burde man sitte inne uansett pengesekk. Men når det først er slik at Bond er en del av rettssystemet så må jo de fattige også kunne benytte seg av systemet.

    edit: husk at det er dommeren som setter $$$ på Bond og at alle er uskyldige inntil de er dømt
     
    Sist redigert:

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.337
    Antall liker
    3.534
    Torget vurderinger
    4
    Sånn kan det gå


    Ohio man Stephen Ayres claimed to have special knowledge that it wasn’t Donald Trump’s supporters who orchestrated the siege of the U.S. Capitol on Jan. 6. He tried to blame Antifa, but the only thing he ended up accomplishing was implicating himself in criminal offenses.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    @hestepare: Som svar på ditt spm. Du får begynne å orientere deg litt bredere i media-verdenen! Ikke min plikt å opplyse alle andre her inne.

    Anbefaler å starte med Tucker og Document. Da er du godt på vei :D
    Jeg gjør det jeg kan for å forstå hva det er du mener, ved å stille spørsmål om hva du faktisk mener. Hvis du ikke vil svare på det, er det ikke så mye mer jeg kan gjøre.

    Men hva med når det kommer ting på bordet som en ikke har sett/hørt eller tenkt på før? Registrerer at da haster man fort videre...
    Niks, da spør vi: Hva mener du? Hvem snakker du om? Hvorfor mener du at det henger sammen sånn som du sier? Og får ikke svar i det hele tatt.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Les alle innleggene... Ikke fått svar?? Må forstå også...

    Men går ikke om man ikke vil. Alt om Big Tech sensur, linker osv blir raskt avfeid her inne.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Poenget er at linker ikke holder. Vi må ha setninger. Ord. Forklaringer. Hvis ikke er det bare støy.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Har skrevet mye jeg. Men holdningen bak en del spm her inne, og som det er lett å merke, er at man egentlig ikke er interessert i det hele tatt i å vite mer. Man ønsker bare å kverulere og skyte ned svaret - uansett.
    Man har blitt blind av sin egen bedrevitenhet, og ser ikke skogen for bare trær.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Her inne latterliggjør man f.eks. Document, Fox news osv. Hvor blir det av "Hvor har du det ifra?" kommentarene da?
    Det er det ingen som stiller spm. tegn ved. Det er liksom opplest og vedtatt ok her, det... Patetisk!
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.518
    Antall liker
    8.068
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Du har skrevet en del, men stort sett bare i helt generelle termer, uten å være spesifikk på noe som helst. I stedet serverer du oppfordringer om å lese på nettet selv når du får spørsmål du ikke kan eller er komfortabel med å svare på.

    Denslags står det ikke mye respekt av.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forstår det til en viss grad. Mitt poeng er at jeg ikke har noen interesse av å bruke så mye tid her. Jeg kunnet ha lyst til å skrive mye mer, helt klart. Men det er jo så mye der ute som presenteres bedre enn hva jeg ville få til her, og når jeg også opplever at det blir som bortkastet tid å presentere noe som helst her - siden man allerede er forutinntatt - da tenker jeg det er helt ok å peke folk i en retning, henvise til linker osv som lister opp kilder og materiale i bøtter og spann.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Saken er ikke at folk er forutinntatt, men at det er så lite å få ut av at du bare slenger ut lenker. Som @JMM skriver kommer du med påstander uten begrunnelse, og da er det vel helt naturlig å be deg om å utdype og begrunne. For min del er det den eneste måten jeg kan ta deg på alvor på.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Hadde innledningsvis ikke tenkt å skrive mer enn et innlegg eller to, men forstår det er mye engasjement. Positivt det da, forsåvidt. Har lest litt bakover i tråden nylig. Og hadde jeg gjort det før tror jeg at jeg hadde tenkt meg mer om før jeg vurderte å skrive noe som helst i dette "vepsebolet"... - for hva er poenget med å bruke tid på folk som ikke vil la seg forandre? Derfor setter jeg for min del strek her. Så får folk mene hva de vil om det. Handler for min del ikke om å feige ut, bare prioritering i en ellers travel hverdag. Ønsker ellers ikke å fornærme noen, men synes det er en litt "destruktiv" og "nedlatende" attitude her inne. Dere får bare respektere mitt valg. Sånn er det.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.730
    Antall liker
    9.369
    Sted
    Trondheim
    For å nå fram må man ha mer enn "bla bla bla document.no, bla bla bla resett.no bla bla breitbart.com bla bla bla Fox News...".
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.337
    Antall liker
    3.534
    Torget vurderinger
    4
    Er den del bra på Fox News men du må ikke blande dem med Tucker Carlson og resten. De er ikke en del av nyhetsteamet.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    En siste refleksjon. Når man skriver noe, blir man spurt om kilde. Så refererer jeg til kilde. Da blir man kritisert for å linke til kilde... o_O
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.543
    Antall liker
    35.446
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Forstår det til en viss grad. Mitt poeng er at jeg ikke har noen interesse av å bruke så mye tid her. Jeg kunnet ha lyst til å skrive mye mer, helt klart. Men det er jo så mye der ute som presenteres bedre enn hva jeg ville få til her, og når jeg også opplever at det blir som bortkastet tid å presentere noe som helst her - siden man allerede er forutinntatt - da tenker jeg det er helt ok å peke folk i en retning, henvise til linker osv som lister opp kilder og materiale i bøtter og spann.
    Nå virker det som du er langt mer skrivefør enn den vanlige gjengen trumpister og qanon-figurer som sjelden kommer lenger enn en linje eller to. Derfor ville det jo være interessant å forstå hvordan du tenker, hvilken kildekritikk du gjør, om du går bak nyhetsoppslagene og til primærkildene (rettsdokumenter, forskningsartikler, transkripsjoner eller opptak av taler, osv). Derfor en del spørsmål av typen «men hvordan tenkte du her, da?» Link til et av Tucker Carlsons underholdningsprogrammer svarer ikke på det, med mindre du mener å si at du har outsourcet den tenke-greia til Tucker.

    Du ble forresten ikke kritisert for å linke til kilde, men for hvilke kilder du ser ut til å sluke ukritisk. Ett eksempel er når du linket til Carlson’s påstand om «fengslet journalist». Det tok ca 5 minutter å finne rettspapirene. Hadde du gjort det selv for å sjekke hva dette var for noe før du videreformidlet påstanden, eller tok du bare Carlson’s versjon for god fisk uten å stille noen spørsmål?
     
    Sist redigert:

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.069
    Antall liker
    3.750
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Å forstå bakgrunnen for overbevisnignen er nok viktigere enn nyhetsoppslag.
    For RuneS var det åpenbart at det ikke hadde noe å si hva kildene hans skrev. Religion overstyrte alt.
    For... øh... nå har jeg glemt hva han het, han som hadde så mange versjoner av seg selv, han hadde jo også sin egen grunn til at Trump var helten, som var åpenbart styrt av fremmedfrykt.
    Da har det ikke så mye å si hvilke kilder man bruker. Man kan bruke BBC og allikevel finne grunnlag for å mene det man mener når man først er overbevist om noe.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.730
    Antall liker
    9.369
    Sted
    Trondheim
    En siste refleksjon. Når man skriver noe, blir man spurt om kilde. Så refererer jeg til kilde. Da blir man kritisert for å linke til kilde... o_O
    Det hadde vært greit å vise til en troverdig kilde. document og resett er ikke troverdige. Fox kan nok være det så lenge man viser til journalister og ikke til underholdningsnisser som Tucker Carlson.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Tucker er bra, viser mye videoklipp, intervjuer, mediaoppslag osv med analyser så journalistikk er det så absolutt, bare med hans personlige vri.

    Hvis man stempler alt han sier/gjør til ikke å være journalistikk er det sannelig mye av det som kalles journalistikk i Norge også som ikke er det. Tucker gjør faktisk en mye bedre jobb enn mange av "underholdningsnissene" (for å bruke ditt uttrykk) i Norge.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.622
    Antall liker
    2.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Da skjønner jeg ikke hva du mener. Du sier Tucker er bra, men ikke hvorfor. Du sier norske journalister er dårlige, men ikke hvorfor. Jeg er ikke det spor klokere.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det har med hele tankesettet å gjøre. Vår elite - som også journalistene er en del av (kultureliten) - radbrekker norsk kultur og verdier, selger ut landet til EU, osv osv. Folket forstår ikke at vi nå har en elite som har fjernet seg helt fra grasrota og vår norske kultur. Om du sier at du er nordmann og glad i Norge blir du jo nærmest stemplet for å være rasist - slik som man nå ser også i USA. Venstresiden later til å være så gode og snille, men de forstår bare ikke at nye landsmenn f.eks. må tilpasse seg norsk kultur, stilles ikke krav. Det blir kultur-krasj. Multikulturelt samfunn fungerer ikke. Har det med rasisme å gjøre? Nei, overhodet ikke, men det funker ikke rett og slett fordi kulturer har helt ulike verdigrunnlag og normer som kommer i konflikt med hverandre før eller senere.

    Høyresiden i USA forstår dette. Og du må langt utpå høyresiden i Norge i dag for å finne de som forstår dette, da tyngdepunktet i norsk politikk ligger langt til venstre for nullpunktet.

    Hva blir resultatet av en slik naiv go-fjott liksom-humanistisk politikk? Større forskjeller, mindre integrering, mer uro/avstand i folket. Mer makt til de som styrer osv osv. Når venstresiden er ved roret kjører de landet rett i grøfta. Og dessverre med journalistenes og medias hjelp. Ikke spør om eksempler, vær så snill, det er bare å ta summen av norsk arbeiderpartipolitikk de siste 50 åra, og nå også dessverre sentrum/høyre-politikken også de senere årene som har spilt seg helt ut de og.

    Vi trenger noe helt nytt nå for å redde skuta før den forliser! D. Trump var virkelig en ledestjerne i så måte i USA, men som den etablerte eliten skydde som pesten for han så tvers igjennom falskheten og dobbeltmoralen og hadde ryggrad til å gjøre noe med det. Derfor startet de en politisk vendetta uten sidestykke med Obama i kulissene for å utmanøvre denne ubehagelige trusselen deres. Demokratene og også uheldigvis mye av eliten i Norge tjener ikke folket lenger, de tjener seg selv.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.069
    Antall liker
    3.750
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Så... hvilke av Furutech produktene dine er du mest fornøyd med?
    Hva vil du si gir mest for penga sammenlignet med investeringer i Isotek produkter?
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det hører hjemme i en annen tråd;) (men svarer gjerne i Furutechs venner tråden)
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Det har med hele tankesettet å gjøre. Vår elite - som også journalistene er en del av (kultureliten) - radbrekker norsk kultur og verdier, selger ut landet til EU, osv osv. Folket forstår ikke at vi nå har en elite som har fjernet seg helt fra grasrota og vår norske kultur. Om du sier at du er nordmann og glad i Norge blir du jo nærmest stemplet for å være rasist - slik som man nå ser også i USA. Venstresiden later til å være så gode og snille, men de forstår bare ikke at nye landsmenn f.eks. må tilpasse seg norsk kultur, stilles ikke krav. Det blir kultur-krasj. Multikulturelt samfunn fungerer ikke. Har det med rasisme å gjøre? Nei, overhodet ikke, men det funker ikke rett og slett fordi kulturer har helt ulike verdigrunnlag og normer som kommer i konflikt med hverandre før eller senere.

    Høyresiden i USA forstår dette. Og du må langt utpå høyresiden i Norge i dag for å finne de som forstår dette, da tyngdepunktet i norsk politikk ligger langt til venstre for nullpunktet.

    Hva blir resultatet av en slik naiv go-fjott liksom-humanistisk politikk? Større forskjeller, mindre integrering, mer uro/avstand i folket. Mer makt til de som styrer osv osv. Når venstresiden er ved roret kjører de landet rett i grøfta. Og dessverre med journalistenes og medias hjelp. Ikke spør om eksempler, vær så snill, det er bare å ta summen av norsk arbeiderpartipolitikk de siste 50 åra, og nå også dessverre sentrum/høyre-politikken også de senere årene som har spilt seg helt ut de og.

    Vi trenger noe helt nytt nå for å redde skuta før den forliser! D. Trump var virkelig en ledestjerne i så måte i USA, men som den etablerte eliten skydde som pesten for han så tvers igjennom falskheten og dobbeltmoralen og hadde ryggrad til å gjøre noe med det. Derfor startet de en politisk vendetta uten sidestykke med Obama i kulissene for å utmanøvre denne ubehagelige trusselen deres. Demokratene og også uheldigvis mye av eliten i Norge tjener ikke folket lenger, de tjener seg selv.
    Om en nå ser antydning til liv i synapsene i et par av avsnittene, så forteller 2. og siste avsnitt at det ikke kan være tilfellet.
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.879
    Antall liker
    4.317
    Det har med hele tankesettet å gjøre. Vår elite - som også journalistene er en del av (kultureliten) - radbrekker norsk kultur og verdier, selger ut landet til EU, osv osv. Folket forstår ikke at vi nå har en elite som har fjernet seg helt fra grasrota og vår norske kultur. Om du sier at du er nordmann og glad i Norge blir du jo nærmest stemplet for å være rasist - slik som man nå ser også i USA. Venstresiden later til å være så gode og snille, men de forstår bare ikke at nye landsmenn f.eks. må tilpasse seg norsk kultur, stilles ikke krav. Det blir kultur-krasj. Multikulturelt samfunn fungerer ikke. Har det med rasisme å gjøre? Nei, overhodet ikke, men det funker ikke rett og slett fordi kulturer har helt ulike verdigrunnlag og normer som kommer i konflikt med hverandre før eller senere.

    Høyresiden i USA forstår dette. Og du må langt utpå høyresiden i Norge i dag for å finne de som forstår dette, da tyngdepunktet i norsk politikk ligger langt til venstre for nullpunktet.

    Hva blir resultatet av en slik naiv go-fjott liksom-humanistisk politikk? Større forskjeller, mindre integrering, mer uro/avstand i folket. Mer makt til de som styrer osv osv. Når venstresiden er ved roret kjører de landet rett i grøfta. Og dessverre med journalistenes og medias hjelp. Ikke spør om eksempler, vær så snill, det er bare å ta summen av norsk arbeiderpartipolitikk de siste 50 åra, og nå også dessverre sentrum/høyre-politikken også de senere årene som har spilt seg helt ut de og.

    Vi trenger noe helt nytt nå for å redde skuta før den forliser! D. Trump var virkelig en ledestjerne i så måte i USA, men som den etablerte eliten skydde som pesten for han så tvers igjennom falskheten og dobbeltmoralen og hadde ryggrad til å gjøre noe med det. Derfor startet de en politisk vendetta uten sidestykke med Obama i kulissene for å utmanøvre denne ubehagelige trusselen deres. Demokratene og også uheldigvis mye av eliten i Norge tjener ikke folket lenger, de tjener seg selv.
    Dette var sjokkerende lesning, selv om du har pakket det pent inn.

    Det ser ut som du er for kulturell ensretting og diktatur.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.123
    Antall liker
    2.617
    Torget vurderinger
    16
    Tucker er bra, viser mye videoklipp, intervjuer, mediaoppslag osv med analyser så journalistikk er det så absolutt, bare med hans personlige vri.

    Hvis man stempler alt han sier/gjør til ikke å være journalistikk er det sannelig mye av det som kalles journalistikk i Norge også som ikke er det. Tucker gjør faktisk en mye bedre jobb enn mange av "underholdningsnissene" (for å bruke ditt uttrykk) i Norge.
    Synes du Tucker var redelig i sin dekning av "journalisten" Doug Mackey, en sak du linket til? Ser du virkelig ikke at Tucker har en agenda? Og er ikke Tucker Carlson en del av eliten? Vet du hvor han kommer fra?
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    2.676
    Sted
    Liten by
    Her inne latterliggjør man f.eks. Document, Fox news osv. Hvor blir det av "Hvor har du det ifra?" kommentarene da?
    Det er det ingen som stiller spm. tegn ved. Det er liksom opplest og vedtatt ok her, det... Patetisk!
    Hvor mange ganger er Fox og Document tatt i å lyve og overdrive i forhold til andre medier?
    Du tror ikke dette handler bittelitt om etterrettelighet, fakta og kildekrtiske saker?
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    2.676
    Sted
    Liten by
    Synes du Tucker var redelig i sin dekning av "journalisten" Doug Mackey, en sak du linket til? Ser du virkelig ikke at Tucker har en agenda? Og er ikke Tucker Carlson en del av eliten? Vet du hvor han kommer fra?
    Det lurer jeg også på, hva er det med Tucker som ikke skulle tilsi at han er del av eliten og problemet?
    Stort sett alle show med Tucker starter bra, så utarter det seg etterhvert som han får motbør for sine tvilsomme holdninger og avsluttes med at han ler febrilsk sin kvalme latter og avslutter "showet". Og dette synes Armanda er bra. Fanfuckingtastisk!
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    2.676
    Sted
    Liten by
    Det har med hele tankesettet å gjøre. Vår elite - som også journalistene er en del av (kultureliten) - radbrekker norsk kultur og verdier, selger ut landet til EU, osv osv.
    Hvem er det som radbrekker hva?
    Hva er det vi selger til EU? Og tror du ikke vi også får noe i gjengjeld?

    Om du sier at du er nordmann og glad i Norge blir du jo nærmest stemplet for å være rasist - slik som man nå ser også i USA.
    GI MEG ET ENESTE EKSEMPEL PÅ DETTE!

    Venstresiden later til å være så gode og snille, men de forstår bare ikke at nye landsmenn f.eks. må tilpasse seg norsk kultur, stilles ikke krav. Det blir kultur-krasj. Multikulturelt samfunn fungerer ikke. Har det med rasisme å gjøre? Nei, overhodet ikke, men det funker ikke rett og slett fordi kulturer har helt ulike verdigrunnlag og normer som kommer i konflikt med hverandre før eller senere.
    Om det er rasistisk betinget avhenger av dine baktanker for å si dette. Jeg mener det ikke er rasistisk å stille spørsmålet og jeg er enig i at noen ikke klarer å integrere seg, men de fleste gjør det. Er det grunn nok til å avslutte alle ordninger som hjelper andre mennesker?
    På 50-60 tallet var de fleste bygder i konflikt med hverandre. Det var slåssing på hver eneste fest. Var det da grunn nok til å sette opp murer rundt omkring? De fleste slåss ikke.

    Høyresiden i USA forstår dette. Og du må langt utpå høyresiden i Norge i dag for å finne de som forstår dette, da tyngdepunktet i norsk politikk ligger langt til venstre for nullpunktet.
    Forstår hva? Hva er det man må forstå? At vi ikke skal hjelpe andre? At alle andre mennesker er dritt? At vi må mure oss inne her oppi nord?

    Vi trenger noe helt nytt nå for å redde skuta før den forliser! D. Trump var virkelig en ledestjerne i så måte i USA, men som den etablerte eliten skydde som pesten for han så tvers igjennom falskheten og dobbeltmoralen og hadde ryggrad til å gjøre noe med det. Derfor startet de en politisk vendetta uten sidestykke med Obama i kulissene for å utmanøvre denne ubehagelige trusselen deres. Demokratene og også uheldigvis mye av eliten i Norge tjener ikke folket lenger, de tjener seg selv.
    Så 30.000 løgner var ikke nok til å få deg til å tenke?
    Hans stadige angrep på og stygge navngivning av meningsmotstandere?
    At han faktisk ble funnet skyldig i forrige rettsak?
    At han tok inn hele sin familie i regjering (noe de fleste andre ikke har gjort fordi det er tvilsomt)?
    Hans stadige angrep på vitenskap?
    Løgnene om at han vant valget?
    Angrepet på Capitol Hill?

    Ringer det ingen bjeller?


    NB: jeg må berømme deg for å i det minste prøve å argumentere for ditt syn. Fortsett med det.
     
    • Liker
    Reaksjoner: Bx

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.518
    Antall liker
    8.068
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Forstår det til en viss grad. Mitt poeng er at jeg ikke har noen interesse av å bruke så mye tid her

    Hvis interessen for å delta ikke engang strekker dypt nok til å svare konstruktivt på konstruktive spørsmål så er det bare å holde seg borte. Hvis ikke risikerer man, med rette, å bli ansett som et troll. Da kan man heller holde seg til hva nå enn 4Chan har degenerert til per i dag.
     

    Armand68

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2016
    Innlegg
    294
    Antall liker
    165
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Les deg opp litt først. Anbefaler "grunnkurs" i realitetserkjennelse/alternativt virkelighetssyn
    #Document #Tuckuer #wake-up-call (y)
    last ned.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn