Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.429
    Antall liker
    35.214
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Går ikke veldig Trumps vei, dette:
    "It would be an unprecedented exercise of judicial activism for this Court to stop the certification process of the Wayne County Board of Canvassers," wrote Chief Judge Timothy Kenny.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.610
    Antall liker
    1.719
    Sted
    Sandefjord
    Det er fremdeles fredag og kom over denne artige mock-up´en av DT sitt interview tidligere i høst med Axios, Bad Lip Reading:
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.713
    Antall liker
    13.199
    Det er greit å se at det fortsatt finnes noen i USA som har ryggrad. De som kommer best ut av dette er amerikanske domstoler, for øvrig ellers en svært populær instans å peke på for alt mulig galt. Men her stiller de i det minste opp og som de første og eneste mer eller mindre gir en stor og tydelig langfinger til Trump og lakeiene hans.

    Det er greit å tenke over hva som skjer her. Lavere rettsinstanser rundtomrking i amerikanske delstater sier mer eller mindre rett ut at sittende president er en idiot.
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Mange av konfliktene har jeg mistenkt har handlet om noe helt annet enn styresettet i landene vi har gått inn i.
    Det stemmer ja, Det handler om kynisk kontroll over olje- og gasshandelen. Energisikkerhet, kontrakter, rørledninger og det aller viktigste er at olje fortsatt selges i dollar gjennom amerikanske futures kontrakter slik at alle land må ha store reserver av dollar. Mye av overskuddet investeres i Vesten. USA og deres allierte kan ikke se på om ressursene blir kontrollert av Russland, Kina og andre som ikke støtter petrodollar recycling. Det er derfor land som støtter terrorisme mest som Saudia Arabia og Quatar aldri kan røres. Alt dette er det ingen journalister som tørr å snakke om, selv om det er helt åpenbart om man selv setter seg inn i deres økonomiske interesser.
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Pluss religiøse motiver i det hellige land, men penger og makt er selvsagt langt viktigere.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.429
    Antall liker
    35.214
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Drypp, drypp, drypp

    Jeg antar folk som Trump selv nylig har utnevnt nå er «deep state» personifisert når de bryr seg om lover, fakta, og sånne trivialiteter som hva som er sant.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.113
    Antall liker
    2.648
    Hvorfor sender ikke Trump en atomrakett mot Kina? Uten Covid ville verden gått sin vante gang, full fart i økonomien i USA, ingen arbeidsledighet og Trump ville garantert blitt gjenvalgt.
    Nå burde han ta litt action og legge skylda der skylda hører hjemme :D
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.113
    Antall liker
    2.648
    Drypp, drypp, drypp

    Jeg antar folk som Trump selv nylig har utnevnt nå er «deep state» personifisert når de bryr seg om lover, fakta, og sånne trivialiteter som hva som er sant.
    Blir jævlig spennende å se hva som skjer de neste 2 månedene.
     

    realist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.230
    Antall liker
    277
    Tror ikke kofferten med den røde knappen egentlig burde være innen rekkevidde for Trump nå.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.105
    Antall liker
    9.411
    Oi-oi-oi, Trump har pressekonferanse. Snakk om en slagen mann, han ser og høres ut som han ikke har sovet på to uker. Gråhåret, blek og dradd i ansiktet.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Hen er vel snart klar for en Jonas Lie, bunkeren, Skaugum i 45...

    Det er rart når virkeligheten blir stadig meg ubehagelig (Quisling)

    Men jeg gjorde det for Norge U-SOFA, QUISLING, SKUNK....
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.113
    Antall liker
    2.648
    Oi-oi-oi, Trump har pressekonferanse. Snakk om en slagen mann, han ser og høres ut som han ikke har sovet på to uker. Gråhåret, blek og dradd i ansiktet.
    Han holdt jo på å forsnakke seg. Han sa at denne administrasjonen aldri vil gå for en nedstegning av samfunnet...han holdt nesten på å si; men hva den kommende administrasjonen vil gjøre...men omformulerte seg til «bla..bla..whatever...who knows what gonna happen»😅
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.429
    Antall liker
    35.214
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Det er nok ikke så mye morsommere å være advokat for Trump-kampanjen enn å stå med ryggen mot veggen på Rikskanselliet heller. Klovnene får rett og slett juling.
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.656
    Antall liker
    4.302
    Sted
    Bartistan
    ^^Tapre menneskene, som klarer å se/høre den usammenhengende tullkuken live. Jeg MÅ lese ham for å få det med meg o_O
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.656
    Antall liker
    4.302
    Sted
    Bartistan
    Det er nok ikke så mye morsommere å være advokat for Trump-kampanjen enn å stå med ryggen mot veggen på Rikskanselliet heller. Klovnene får rett og slett juling.
    The BEST people, remember, tired of all the winning :p
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Det jeg synes/fornemmer er at i tiden fremover vil denne totale løgnen Partei/dust bli brettet ut i sin helhet og når han vel er ute tror/håper jeg at denne epoken i U-SOFA og verden, bla oss, blir raskest mulig fortrengt. Historikere og annet helsepersonell vil naturligvis skrive bøker om "pasienten" Skunk til evig tid...
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.113
    Antall liker
    2.648
    Ser at Dagbladet også kommenterer nesten-glippen til Trump under pressebriefingen😀
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Ganske snodig land USA - det drives jo av en gjeng fossiler i demens-alder de luxe.

    Nancy Pelosi - 80 år
    Mitch McConnel - 78
    DT - 74
    Biden 77

    Er det da ikke en kjeft mellom 40 og 55 som kan ta i et tak der borte?
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Det var jo noen demmer på oppløpssiden men de var vel for liberale alt kvinner....

    GOMPENE er det ikke håp for.. men det er der money is...
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Ganske snodig land USA - det drives jo av en gjeng fossiler i demens-alder de luxe.

    Nancy Pelosi - 80 år
    Mitch McConnel - 78
    DT - 74
    Biden 77

    Er det da ikke en kjeft mellom 40 og 55 som kan ta i et tak der borte?
    Men så er det pokker meg tæl i dem, også. I Norge begynner folk å lengte etter grilldressen og Kanariøyene når de passerer 50 ...
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Robert DeNiro antyder at hadde det ikke vært for Covid19 er det stor sannsynlighetfor at Skunk ville blitt genvalgt.

    Kanskje er Covid10 verdt det og.... kanskje var dette Kinas plan hele tiden...

     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.656
    Antall liker
    4.302
    Sted
    Bartistan
    Ganske snodig land USA - det drives jo av en gjeng fossiler i demens-alder de luxe.

    Nancy Pelosi - 80 år
    Mitch McConnel - 78
    DT - 74
    Biden 77

    Er det da ikke en kjeft mellom 40 og 55 som kan ta i et tak der borte?
    Hva forventer du av et land som stadig sender sjekker i posten?
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.908
    Antall liker
    1.915
    Sted
    Sortland
    Trump har nådd sitt mål:


    ''– Vi har vært de som rolig har sittet og sett på, men nå kan vi ikke tåle denne uretten lenger. Jeg stoler absolutt ikke på systemet, og det er masse juks med poststemmene. Demokratene har brukt corona som en unnskylding til å manipulere valget, mener Carla Belding ( 51) som har kjørt inn sammen med en venninne fra byen Cumming. ''

    Minner det ikke deg om noe?
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    Ganske snodig land USA - det drives jo av en gjeng fossiler i demens-alder de luxe.

    Nancy Pelosi - 80 år
    Mitch McConnel - 78
    DT - 74
    Biden 77

    Er det da ikke en kjeft mellom 40 og 55 som kan ta i et tak der borte?
    Jeg hadde for ca 10 år siden noen kritiske synspunkter om USA på at man måtte ha sjekkhefte for å håndtere en del ting og at det var stor knapphet på minibanker ... mens sjekker forlengst hadde blitt en anakronisme i Norge og minibanker var iferd med å bli overflødig. Jeg bodde i Houston, Tx. Svaret fra mine gode amerikanske venner var at USA var ledet av gamlinger som ikke klarte å henge med i tiden.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Man må aldri la Hvermann Joe Doe få muligheten til å prøve å tenke selv. Det medører alltid katastrofe. En "sterk" karismatisk leder derimot leder de rett til vanns ... som å skyte rotter i ei tønne... aka Berlin på 30 tallet....
     
    Sist redigert:

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.908
    Antall liker
    1.915
    Sted
    Sortland
    Greit nok at det er langt fram, men det er bekymringsfullt at det overhode er et tema

    Blind lojalitet og store opptøyer.
    Vel - han har snart det andre, og har forberedt det første.
    Rett ut ifra læreboka.
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    Alt babymonsteret foretar seg likner et forsøk på å bli diktator.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    En gang i verden lagde "Amerika" filmen om Adenoid Hynkel. Når har de fått sin egen...

    Demokratie, free spec tc "Stunk"...

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn