U
utgatt60135
Gjest
Jeg trekker kategorier i kveld like godt siden det er godt med deltagere. Ca 18.00 sier vi ...
Plass til flere!
Plass til flere!
|
Ok, men hva hvis jeg får tildelt en plate med "pling plong" musikk - en eller annen sjanger hvor jeg absolutt ikke har interesse eller efaring til å skrive noe fornuftig om?Lyngen skrev:Bare les albumstafett 3 så skjønner duasvaberg skrev:jeg melder meg på, men jeg vet ikke til hva egentlig......... albumstafett??. Du velger ut en plate i et bestemt emne du får av meg (trekning), så må en annen skrive (anmelde) om den og du får en plate fra en annen.
Ok?
Toppers dag12345678 ..dag1234 skrev:Jeg vil være med - hvis det fremdeles er plass i herberget![]()
Jadaasvaberg skrev:"Dette er nydelig pling-plong musikk. Jeg vet ikke hva musikerne prøver å fortelle her, ei heller hva de røyka i studio, men lydbilde er jo bla bla bla...."
Hehe, neida dag.dag1234 skrev:Ikke mobb, da. Navnet skjemmer ingen![]()
Det er opp til deg, men hadde jo vært moro med noe typisk.Skink_123 skrev:Kult, må en velge et typisk album for tiden eller er det helt lungt så lenge en er innenfor rammene.
Jeg tenker på 80 tallet.
Kan jo åpne for å bytte om det blir for vanskelig. Klassisk er vanskelig å anmelde da.dag1234 skrev:Nja, sliter litt med den, men la meg få tygge litt på den.
Blodfersk! Rykende varm! Splitter ny! Maks en uke?Roberten skrev:Hvor fersk er en fersk utgivelse ? 2010 ? Mars ? April ? Mai ?
3 uker gammelRoberten skrev:Greit, sjefen. Da blir det en skive jeg ikke har hørt fordi jeg venter på vinylen, men det er fra et band jeg har et veldig godt forhold til.
Apples In Stereo - Travellers In Space And Time
http://open.spotify.com/album/6kXxnxMo2KUlznRKbsPWaE
![]()
Det er nok litt risikabelt ja. Men sjefen godtar 2 uker omtrentRoberten skrev:Det er såpass jaNå er vel 20.4 nærmere to uker enn tre, men allikevel.
Sleigh Bells gir ut debutalbumet 'Treats' 11.5, som sikkert kommer til å være spektakulært bra, men det er kanskje etter at stafetten er i gang ?
Klassisk er vanskelig, enig i det, men vent litt med byttingen, skal snuse litt rundt fyst.Lyngen skrev:Kan jo åpne for å bytte om det blir for vanskelig. Klassisk er vanskelig å anmelde da.dag1234 skrev:Nja, sliter litt med den, men la meg få tygge litt på den.
;D Jeg føler med deg i din lidelse, rolfozzy. Synd man ikke kan bla i covere i spotify, da hadde det bare vært å lett etter noe med spisse hatter, tverrfløyter, bjeller på klærne og revemasker, så hadde alt vært i boksrolfozzy skrev:Prog ?!
O meg arme sjel. Jaja. Finner vel noe.
Geneissi er jo noe du kan sjekke ut innenfor sjangeren, knallbra og de eldste albumene er best.rolfozzy skrev:Prog ?!
Når jeg ikke får det jeg vil anmelde, så får det være en trøst at jeg får nominere detLyngen skrev:Da har jeg trekt kategorier og resultatet ble slik:
65 finger - Hardt
Kjetinho - Norsk
Lyngen - Indie 2000-tallet
Eros - Mannlig artist
Townes - Punk/post-punk/new wave/garage
Gjestemedlem - Jazz
Mikefish - 70-tallet
rolfozzy - Prog
Skink_123 - 80-tallet
Brasse - RnB/Soul/Funk
Rockefoten - 60-tallet
Roberten - Fersk utgivelse
BT - Electronica
Todd - Fra de siste 2 år
Impulse - Eksperimentell
Burnt_Island - World/Etnisk
Anonym - Blues/Folk/Country/Vise
H.R - 90-tallet
Dag 1234 - Akustisk/klassisk
asvaberg - Kvinnelig artist
Genesis er ikkke mitt bord. Har hørt og eid alle de gamle av nysgjerrighet. De er ikke i mitt eie lenger. Jehtro Tull derimot. Men prog er et vidt begrep. Det var jo den progressive musikkbevegelsen i Sverige på 70tallet....hm.Anonym skrev:Geneissi er jo noe du kan sjekke ut innenfor sjangeren, knallbra og de eldste albumene er best.rolfozzy skrev:Prog ?!
Zappa ;Drolfozzy skrev:Genesis er ikkke mitt bord. Har hørt og eid alle de gamle av nysgjerrighet. De er ikke i mitt eie lenger. Jehtro Tull derimot. Men prog er et vidt begrep. Det var jo den progressive musikkbevegelsen i Sverige på 70tallet....hm.Anonym skrev:Geneissi er jo noe du kan sjekke ut innenfor sjangeren, knallbra og de eldste albumene er best.rolfozzy skrev:Prog ?!
Å kalle Zappa prog vil jeg si er et unødig ballespark. Mannen er jo ute av stand til å forsvare seg.H.R skrev:Zappa ;Drolfozzy skrev:Genesis er ikkke mitt bord. Har hørt og eid alle de gamle av nysgjerrighet. De er ikke i mitt eie lenger. Jehtro Tull derimot. Men prog er et vidt begrep. Det var jo den progressive musikkbevegelsen i Sverige på 70tallet....hm.Anonym skrev:Geneissi er jo noe du kan sjekke ut innenfor sjangeren, knallbra og de eldste albumene er best.rolfozzy skrev:Prog ?!