U
utgatt60135
Gjest
Jeg trekker kategorier i kveld like godt siden det er godt med deltagere. Ca 18.00 sier vi ...
Plass til flere!
Plass til flere!
Ok, men hva hvis jeg får tildelt en plate med "pling plong" musikk - en eller annen sjanger hvor jeg absolutt ikke har interesse eller efaring til å skrive noe fornuftig om?Lyngen skrev:Bare les albumstafett 3 så skjønner duasvaberg skrev:jeg melder meg på, men jeg vet ikke til hva egentlig......... albumstafett??. Du velger ut en plate i et bestemt emne du får av meg (trekning), så må en annen skrive (anmelde) om den og du får en plate fra en annen.
Ok?
Toppers dag12345678 ..dag1234 skrev:Jeg vil være med - hvis det fremdeles er plass i herberget![]()
Jadaasvaberg skrev:"Dette er nydelig pling-plong musikk. Jeg vet ikke hva musikerne prøver å fortelle her, ei heller hva de røyka i studio, men lydbilde er jo bla bla bla...."
Hehe, neida dag.dag1234 skrev:Ikke mobb, da. Navnet skjemmer ingen![]()
Det er opp til deg, men hadde jo vært moro med noe typisk.Skink_123 skrev:Kult, må en velge et typisk album for tiden eller er det helt lungt så lenge en er innenfor rammene.
Jeg tenker på 80 tallet.
Kan jo åpne for å bytte om det blir for vanskelig. Klassisk er vanskelig å anmelde da.dag1234 skrev:Nja, sliter litt med den, men la meg få tygge litt på den.
Blodfersk! Rykende varm! Splitter ny! Maks en uke?Roberten skrev:Hvor fersk er en fersk utgivelse ? 2010 ? Mars ? April ? Mai ?
3 uker gammelRoberten skrev:Greit, sjefen. Da blir det en skive jeg ikke har hørt fordi jeg venter på vinylen, men det er fra et band jeg har et veldig godt forhold til.
Apples In Stereo - Travellers In Space And Time
http://open.spotify.com/album/6kXxnxMo2KUlznRKbsPWaE
![]()
Det er nok litt risikabelt ja. Men sjefen godtar 2 uker omtrentRoberten skrev:Det er såpass jaNå er vel 20.4 nærmere to uker enn tre, men allikevel.
Sleigh Bells gir ut debutalbumet 'Treats' 11.5, som sikkert kommer til å være spektakulært bra, men det er kanskje etter at stafetten er i gang ?
Klassisk er vanskelig, enig i det, men vent litt med byttingen, skal snuse litt rundt fyst.Lyngen skrev:Kan jo åpne for å bytte om det blir for vanskelig. Klassisk er vanskelig å anmelde da.dag1234 skrev:Nja, sliter litt med den, men la meg få tygge litt på den.
;D Jeg føler med deg i din lidelse, rolfozzy. Synd man ikke kan bla i covere i spotify, da hadde det bare vært å lett etter noe med spisse hatter, tverrfløyter, bjeller på klærne og revemasker, så hadde alt vært i boksrolfozzy skrev:Prog ?!
O meg arme sjel. Jaja. Finner vel noe.
Geneissi er jo noe du kan sjekke ut innenfor sjangeren, knallbra og de eldste albumene er best.rolfozzy skrev:Prog ?!
Når jeg ikke får det jeg vil anmelde, så får det være en trøst at jeg får nominere detLyngen skrev:Da har jeg trekt kategorier og resultatet ble slik:
65 finger - Hardt
Kjetinho - Norsk
Lyngen - Indie 2000-tallet
Eros - Mannlig artist
Townes - Punk/post-punk/new wave/garage
Gjestemedlem - Jazz
Mikefish - 70-tallet
rolfozzy - Prog
Skink_123 - 80-tallet
Brasse - RnB/Soul/Funk
Rockefoten - 60-tallet
Roberten - Fersk utgivelse
BT - Electronica
Todd - Fra de siste 2 år
Impulse - Eksperimentell
Burnt_Island - World/Etnisk
Anonym - Blues/Folk/Country/Vise
H.R - 90-tallet
Dag 1234 - Akustisk/klassisk
asvaberg - Kvinnelig artist
Genesis er ikkke mitt bord. Har hørt og eid alle de gamle av nysgjerrighet. De er ikke i mitt eie lenger. Jehtro Tull derimot. Men prog er et vidt begrep. Det var jo den progressive musikkbevegelsen i Sverige på 70tallet....hm.Anonym skrev:Geneissi er jo noe du kan sjekke ut innenfor sjangeren, knallbra og de eldste albumene er best.rolfozzy skrev:Prog ?!
Zappa ;Drolfozzy skrev:Genesis er ikkke mitt bord. Har hørt og eid alle de gamle av nysgjerrighet. De er ikke i mitt eie lenger. Jehtro Tull derimot. Men prog er et vidt begrep. Det var jo den progressive musikkbevegelsen i Sverige på 70tallet....hm.Anonym skrev:Geneissi er jo noe du kan sjekke ut innenfor sjangeren, knallbra og de eldste albumene er best.rolfozzy skrev:Prog ?!
Å kalle Zappa prog vil jeg si er et unødig ballespark. Mannen er jo ute av stand til å forsvare seg.H.R skrev:Zappa ;Drolfozzy skrev:Genesis er ikkke mitt bord. Har hørt og eid alle de gamle av nysgjerrighet. De er ikke i mitt eie lenger. Jehtro Tull derimot. Men prog er et vidt begrep. Det var jo den progressive musikkbevegelsen i Sverige på 70tallet....hm.Anonym skrev:Geneissi er jo noe du kan sjekke ut innenfor sjangeren, knallbra og de eldste albumene er best.rolfozzy skrev:Prog ?!