G
Gjestemedlem
Gjest
En kvinne måtte fjerne livmoren. Under operasjonen fikk hun veldig kraftige blødninger. Legene klarte ikke å stoppe blødningen, blodoverføring ble også prøvd. Man fryktet for kvinnens liv etter hvert, og da ble det spurt om noen visste om noen som kunne stoppe blod. Det ble ringt etter en same som hadde slike evner. Han kom til sykehuset, utførte et ritual, og dro igjen. Blødningen stanset, forteller Andersen som er overbevist om at det var de overnaturlige evnene som reddet kvinnen.
Hvis det er på et slikt seriøsitetsnivå og med en slik kontrollsikring et offentlig sykehus skal drive så er jeg bekymret for rikets tilstand, og håper virkelig at jeg aldri blir innlagt der noen gang. Hvis legene ikke selv greier å ta hånd om en blødning og i stedet ringer den lokale heksedoktor som skal utføre ritualer over sengen... så forbinder jeg slik mer med slike steder som i tidligere tider var markert på kartene med "here be dragons".
Hvis det er på et slikt seriøsitetsnivå og med en slik kontrollsikring et offentlig sykehus skal drive så er jeg bekymret for rikets tilstand, og håper virkelig at jeg aldri blir innlagt der noen gang. Hvis legene ikke selv greier å ta hånd om en blødning og i stedet ringer den lokale heksedoktor som skal utføre ritualer over sengen... så forbinder jeg slik mer med slike steder som i tidligere tider var markert på kartene med "here be dragons".
Vedlegg
-
50.3 KB Visninger: 113