oyvindl85 sin reise i hifi verden og ymse annet :)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    733
    Antall liker
    409
    Torget vurderinger
    1
    Ja Naim er kvikkere enn McIntosh. Men inntrykket jeg fikk av MA6900 og Hegel HD20 dac kombo med Mantra 60 for noen år tilbake var meget oppegående. Derav jeg tenker McIntosh kunne vært noe og. Men måtte hatt en MA8000 isåfall. Og de har jo høyere bruktpris enn de ble solgt for på tilbud nye nå. Så det er ikke så fristende å betale overpris for heller. Hadde vært ok å hatt en forsterker som og spiller fyldig og fullstendig på lavt volum.
    Sjekk også ut 5300 modelle i såfall. Har forstått det slik at den er bedre en ma8000 på mange områder.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Sjekk også ut 5300 modelle i såfall. Har forstått det slik at den er bedre en ma8000 på mange områder.
    Er vel etterfølger av MA5200 det. Da har den 100 watt mot MA8000 sine 300 watt. Så mulig man mister litt dynamikk og fylde på lave volum?
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    733
    Antall liker
    409
    Torget vurderinger
    1
    Ma8000 Har sikkert mere reserver ja. Så da spørs det hvor krevende høytalere du har og hvor ekstremt høyt du bruker å spille. Har forstått det slik at ma5300 er litt mere nøytral og at den er nok så bra på det som mcintosh ikke er kjent for å være gode på. Presisjon og ufarget lyd.
     

    Cuckoo61

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.08.2005
    Innlegg
    91
    Antall liker
    101
    Torget vurderinger
    31
    Du har muligens tenkt å kjøpe Supernait 3 for 3 gang da etterhvert?😅 Du har vel hatt mye fett siste årene med både norma i høy prisklasse og hegel H190 blant andre. Men Supernait savnet du såpass at du måtte kjøpe enda en, helt ny. Nei sitt på den og vent til den er innspillet den du har nå😉 Jeg misstenker at en hegel h390 vil kjede deg litt.
    Lite trolig med evt. 3. gangs kjøp, men skal kanskje aldri si aldri, som man sier... ;)
    Har ellers hatt en del Hegels opp igjennom årene: H300, 160, 190, Røst, 80 og 120. Kjedelig er nå ikke helt rette ordet, selv om det helt klart finnes mer "spennende" forsterkere der, Naim, Audionet og Norma f. eks. for å nevne noen.
    Hegel har og den fordel at dem alltid låter temmelig bra sånn rett ut av esken. (i hvert fall her hos meg) Noe Naim gjorde i mindre grad men nå når den er litt over halvveis (anslagsvis) begynner den å heve seg adskillig...
    Ellers vil jeg fraråde deg Macintosh, Øyvind. Her er det uten tvil trøkk og moro, Men den maler med (ikke som katten, he-he..) meget bred pensel. Dvs her mangler det detaljer, nyansering og mikrodynamikk i bøtter og spann. For meg holdt det med en liten halvtimes demo hos forhandler...:(

    VHV - vennlig hilsen Valdemar :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ser den angående McIntosh. Men MA6900, som ja er varm, var med Hegel HD20 dac livlig og musikalsk med driv og punch i bassen på Mantra 60. Så det var overraskende. Men det kan ha vært at HD20 strammet opp og synergien stemte totalt. Jeg vet av erfaring at Bladelius Thor 3 var innertier på Explorer. Så drt kan jo være et trygt valg. Evt H390? Vidar, du har jo hatt Atoll forsterker. Hva syns du om den?
     

    ThomasO

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Innlegg
    552
    Antall liker
    284
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Husker jeg hadde en MA6900 i butikken og den låt fantastisk mye bedre med Hegel HD20 eller HD25 som dac, begynner å bli lenge siden, men husker hvor magisk komboen ble. Litt feitere enn klassisk Hegel nøytralitet, men likevel myyye friskere enn typisk McIntosh.
     

    Cuckoo61

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.08.2005
    Innlegg
    91
    Antall liker
    101
    Torget vurderinger
    31
    Ser den angående McIntosh. Men MA6900, som ja er varm, var med Hegel HD20 dac livlig og musikalsk med driv og punch i bassen på Mantra 60. Så det var overraskende. Men det kan ha vært at HD20 strammet opp og synergien stemte totalt. Jeg vet av erfaring at Bladelius Thor 3 var innertier på Explorer. Så drt kan jo være et trygt valg. Evt H390? Vidar, du har jo hatt Atoll forsterker. Hva syns du om den?
    Joda, Atoll IN 300 var ikke så aller verst. Et skikkelig strømsterkt kraftverk som gir over 100 ampere pr. kanal (godt over 200 w/8 ohm iht målinger) bedre enn selv Bladelius Thor 3.
    Så absolutt ingen mangel på kraftressurser, nel. Ellers kjapp og detaljert spillestil, en anelse på den mørke og fyldige siden.
    Men eg følte likevel at det manglet et aller annet som er vanskelig å sette fingeren på. Litt manglende engasjement og innlevelse kanskje.
    Eg ville f. eks. helt klart anbefalt Hegel H190 fremfor Atoll In 300, det er sikkert.

    Mvh Valdemar Violin :)
     

    Cuckoo61

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.08.2005
    Innlegg
    91
    Antall liker
    101
    Torget vurderinger
    31
    Joda, Atoll IN 300 var ikke så aller verst. Et skikkelig strømsterkt kraftverk som gir over 100 ampere pr. kanal (godt over 200 w/8 ohm iht målinger) bedre enn selv Bladelius Thor 3.
    Så absolutt ingen mangel på kraftressurser, nel. Ellers kjapp og detaljert spillestil, en anelse på den mørke og fyldige siden.
    Men eg følte likevel at det manglet et aller annet som er vanskelig å sette fingeren på. Litt manglende engasjement og innlevelse kanskje.
    Eg ville f. eks. helt klart anbefalt Hegel H190 fremfor Atoll In 300, det er sikkert.

    Mvh Valdemar Violin :)
    Eg vil dog ta et lite forbehold her; eg er ikkje verdens mest tålmodige mht innspillingstid - låter det ikke tilstrekkelig bra etter ca. 50 timers spilling så har eg en (lei?) tendens til å kvitte meg med greiene ganske kjapt. Så om Atoll er en av de forsterkere som trenger lang innspillingstid, så kan eg muligens ha gått glipp av noe bra.. hvem vet...? :unsure:
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Kjekt å se at det er nyfunnet liv og giv i deg, @oyvindl85 😀

    Intet er mer spennende enn sondering av terrenget i jakt på nye dingser 😁
     

    Cuckoo61

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.08.2005
    Innlegg
    91
    Antall liker
    101
    Torget vurderinger
    31
    Ellers kan også opplyses at eg no også har kjøpt meg et par Dynaudio igjen - lenge siden sist eg hadde disse danske deiligheter.
    Et par Focus 220 mk2 i svart high gloss er i boks, har også tidligere hatt disse - da i lys maple (lønn) utgave.
    220 mk2 låt temmelig bra med Bryston integrert og Naim SN 3 er nok i praksis like kraftig som den, minst.
    Så dette tror eg kan bli ganske bra, ja. Wish me good luck, guys! ;)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Kjekt å se at det er nyfunnet liv og giv i deg, @oyvindl85 😀

    Intet er mer spennende enn sondering av terrenget i jakt på nye dingser 😁
    Takk for det du 😁 Jo var hvertfall greit med bra lyd. Selv om det begrenser seg med lydnivå. Tenker da og at kanskje en forsterker som spiller enda fyldigere på lavt volum ville vært greit, selv om Røst klarer seg sånn sett.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ellers kan også opplyses at eg no også har kjøpt meg et par Dynaudio igjen - lenge siden sist eg hadde disse danske deiligheter.
    Et par Focus 220 mk2 i svart high gloss er i boks, har også tidligere hatt disse - da i lys maple (lønn) utgave.
    220 mk2 låt temmelig bra med Bryston integrert og Naim SN 3 er nok i praksis like kraftig som den, minst.
    Så dette tror eg kan bli ganske bra, ja. Wish me good luck, guys! ;)
    Gratulerer med nye skapninger fra Danmark 👍 Hatt dem selv og. Liker selv 160/140 hakket bedre. Men dette var på mindre rom. Så med litt mer space kommer 220 mer til rett selvsagt. Har du forresten hatt Mantra 60 selv i hus? Det er en sabla god høyttaler som svarer med bedre og bedre elektronikk.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Joda, Atoll IN 300 var ikke så aller verst. Et skikkelig strømsterkt kraftverk som gir over 100 ampere pr. kanal (godt over 200 w/8 ohm iht målinger) bedre enn selv Bladelius Thor 3.
    Så absolutt ingen mangel på kraftressurser, nel. Ellers kjapp og detaljert spillestil, en anelse på den mørke og fyldige siden.
    Men eg følte likevel at det manglet et aller annet som er vanskelig å sette fingeren på. Litt manglende engasjement og innlevelse kanskje.
    Eg ville f. eks. helt klart anbefalt Hegel H190 fremfor Atoll In 300, det er sikkert.

    Mvh Valdemar Violin :)
    Tar din betrakning av Atoll til rett. Så om du foretrakk Hegel foran den så er nok ikke Atoll veien til Rom 😁 Jeg får no bare holde litt utkikk på bruktmarkedet. Plutselig dukker det opp noe spennende 😄
     

    Cuckoo61

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.08.2005
    Innlegg
    91
    Antall liker
    101
    Torget vurderinger
    31
    Gratulerer med nye skapninger fra Danmark 👍 Hatt dem selv og. Liker selv 160/140 hakket bedre. Men dette var på mindre rom. Så med litt mer space kommer 220 mer til rett selvsagt. Har du forresten hatt Mantra 60 selv i hus? Det er en sabla god høyttaler som svarer med bedre og bedre elektronikk.
    Jo, har hatt SA Mantra innomhus en kort periode - noe usikker på om det var Mantra 50 eller 60...Uansett synest eg det var tamme greier sammenlignet med
    det lille rasedyret (stativknøtter) SA 2K Master.
    Disse gikk frem og tilbake mellom Rorres (her på HFS) og meg (salg-kjøp - salg - kjøp etc.) en periode X antall ganger... :p
    Men her snakker vi jo om to vidt forskjellige konsepter også: tungdrevet high end stativhøyttalere versus ganske lettdrevne midprice gulvhøyttalere, SA 2K Master kostet jo også omtrent det dobbelte av Mantra 50/60. Så sammenligningen blir jo noe urettferdig og upassende, kanskje..
    Eg husker ikkje hvilke forsterkere jeg brukte på de respektive høyttalere - til det bytter eg for ofte...
    Men det spiller jo helt klart også en stor og viktig rolle. ;)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.046
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Tar din betrakning av Atoll til rett. Så om du foretrakk Hegel foran den så er nok ikke Atoll veien til Rom 😁 Jeg får no bare holde litt utkikk på bruktmarkedet. Plutselig dukker det opp noe spennende 😄
    Kommer ann på øret.. har hatt h300.. og hørt atoll ganske ofte hos en tidligere hifipusher jeg tilbrakte mange timer hos daglig her i byen.. Atoll imponerte veldig på Klipsch på den tiden.

    Hadde uten tvil turt å satse på Atoll igjen før hegel blir vurdert ;)

    Ellers så er det jo en sak fra østen som aldri blir nevnt, men som er noe av det bedre jeg har hørt uansett prisklasse.. og det er consonance :)
    Mistenker det er noe som kan låte godt på SA også
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Jo, har hatt SA Mantra innomhus en kort periode - noe usikker på om det var Mantra 50 eller 60...Uansett synest eg det var tamme greier sammenlignet med
    det lille rasedyret (stativknøtter) SA 2K Master.
    Disse gikk frem og tilbake mellom Rorres (her på HFS) og meg (salg-kjøp - salg - kjøp etc.) en periode X antall ganger... :p
    Men her snakker vi jo om to vidt forskjellige konsepter også: tungdrevet high end stativhøyttalere versus ganske lettdrevne midprice gulvhøyttalere, SA 2K Master kostet jo også omtrent det dobbelte av Mantra 50/60. Så sammenligningen blir jo noe urettferdig og upassende, kanskje..
    Eg husker ikkje hvilke forsterkere jeg brukte på de respektive høyttalere - til det bytter eg for ofte...
    Men det spiller jo helt klart også en stor og viktig rolle. ;)
    Mantra 50 var for meg et hakk ned fra 60. Med Mantra 60 og rett elektronikk forbigår de veldig mye jeg har hatt av dyrere ting. Spesielt mellomtonen blir veldig bra med god elektronikk SA2K Master hadde jeg og innom en periode. Hvem som kjøpte de av meg husker jeg ikke helt. Kan det være det paret jeg solgte som dere byttet på? Var med original stativer.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Kommer ann på øret.. har hatt h300.. og hørt atoll ganske ofte hos en tidligere hifipusher jeg tilbrakte mange timer hos daglig her i byen.. Atoll imponerte veldig på Klipsch på den tiden.

    Hadde uten tvil turt å satse på Atoll igjen før hegel blir vurdert ;)

    Ellers så er det jo en sak fra østen som aldri blir nevnt, men som er noe av det bedre jeg har hørt uansett prisklasse.. og det er consonance :)
    Mistenker det er noe som kan låte godt på SA også
    Meget mulig 😊 Ikke hørt noen av disse selv. Så må ta andres erfaring på det 👍 Hadde jeg kunne kjøpt tilbake min gamle Accuphase E408 ville jeg nok gjort det. For den likte jeg meget godt. E480 blir noe over prisen jeg ønsker å gå nå. Jeg stresser ikke med det. Plutselig dukker det opp noe 😁
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.258
    Antall liker
    9.046
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Det er sant.. stresset ned selv og hadde tenkt å slå meg til ro med Nova 150.. men så plutselig dukket det opp litt MI greier til meget god pris og da var det på tide å slå til :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Det er sant.. stresset ned selv og hadde tenkt å slå meg til ro med Nova 150.. men så plutselig dukket det opp litt MI greier til meget god pris og da var det på tide å slå til :)
    Jo må noen ganger slå til om tilbudet er godt og fristelsen til å motså blir vanskelig å motså 😄
     

    Cuckoo61

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.08.2005
    Innlegg
    91
    Antall liker
    101
    Torget vurderinger
    31
    Mantra 50 var for meg et hakk ned fra 60. Med Mantra 60 og rett elektronikk forbigår de veldig mye jeg har hatt av dyrere ting. Spesielt mellomtonen blir veldig bra med god elektronikk SA2K Master hadde jeg og innom en periode. Hvem som kjøpte de av meg husker jeg ikke helt. Kan det være det paret jeg solgte som dere byttet på? Var med original stativer.
    Hei igjen - ser nå at det var Mantra 50 som var innom i 2017 jfr. korrespondanse med Roger O. på finn.no (rorres her på HFS) og bilde av dine Mantra 60 som ligger ute for salg nå - det var færre elementer på mine Mantras... ;)
    Ellers var de SA 2K Master jeg hadde med originale stativer. Husker ikke hvem jeg kjøpte de fra først (opprinnelig) Det kan jo ha vært deg! :D
    Om du sjekker din egen salgshistorikk her på HFS finner du det kanskje ut.. ;)

    Mvh Valdemar Volkswagen :)
     

    Cuckoo61

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.08.2005
    Innlegg
    91
    Antall liker
    101
    Torget vurderinger
    31
    Ser ut som om det var jeg som kjøpte SA 2K Master jfr. min omtale av ditt salg til meg i februar 2017: "
    Megt hyggelig og smidig handel med en kjernekar.
    Høyttalere levert på døren med et smil. Kan knapt bli bedre.
    Anbefales til alle og enhver helt uten forbehold! ;-)

    Senere samme år gikk høyttalerne ping-pong frem og tilbake mellom Roger og meg :D

    Se der fant vi (les: meg!) ut av den greien også! :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ser ut som om det var jeg som kjøpte SA 2K Master jfr. min omtale av ditt salg til meg i februar 2017: "
    Megt hyggelig og smidig handel med en kjernekar.
    Høyttalere levert på døren med et smil. Kan knapt bli bedre.
    Anbefales til alle og enhver helt uten forbehold! ;-)

    Senere samme år gikk høyttalerne ping-pong frem og tilbake mellom Roger og meg :D

    Se der fant vi (les: meg!) ut av den greien også! :)
    Ja se der 😄 Jeg mente det var noe som sa meg det kunne være de samme 😁 Du fant ut av det kjapt 👍 Ble jo noen handler mellom oss og gjennom årene. Alle like trivelig 👍
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.832
    Antall liker
    50.821
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Ser etter Accuphase legger jeg merke til😉. Høyttalere på vei ut også,hva er planen der da?😁
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ser etter Accuphase legger jeg merke til😉. Høyttalere på vei ut også,hva er planen der da?😁
    Jeg ser etter en E-408 som jeg kjøpte av deg ja 😊 Lyden er meget oppegående. Og prisen fornuftig. Mantra 60 skal ut ja. Kjøpte SA Explorer Master, som er noen hakk opp stigen. Men ønsker litt mer musikalitet enn Røst kan gi og noe mer power for ytterligere fylde og dynamikk på lave volum. Så Explorer Master skal få bli. Men ny amp blir neste. Må bare finne en igjen. Gjerne samme jeg solgte. Så den for salg ca året etter jeg solgte den. Vurderte å kjøpe den igjen bare for å ha stående 😄
     
    Sist redigert:

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Sånn bare et skudd fra sidelinjen. Hadde for endel år siden Explorer uten Master, vet ikke forskjellene på de. Men hadde samtidig Canton Vento 890DC, etter min smak må de også stå på listen 😃 jeg valgte å beholde Canton 😃

    Hilsen Øyvind L 75
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.832
    Antall liker
    50.821
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Jeg ser etter en E-408 som jeg kjøpte av deg ja 😊 Lyden er meget oppegående. Og prisen fornuftig. Mantra 60 skal ut ja. Kjøpte SA Explorer Master, som er noen hakk opp stigen. Men ønsker litt mer musikalitet enn Røst kan gi og noe mer power for ytterligere fylde og dynamikk på lave volum. Så Explorer Master skal få bli. Men ny amp blir neste. Må bare finne en igjen. Gjerne samme jeg solgte. Så den for salg ca året etter jeg solgte den. Vurderte å kjøpe den igjen bare for å ha stående 😄
    Ja det var du som kjøpte den ja,går litt i surr her med salg av ting😂
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Sånn bare et skudd fra sidelinjen. Hadde for endel år siden Explorer uten Master, vet ikke forskjellene på de. Men hadde samtidig Canton Vento 890DC, etter min smak må de også stå på listen 😃 jeg valgte å beholde Canton 😃

    Hilsen Øyvind L 75
    Gamle Explorer var et annet rasedyr. Mer in your face lyd. Ble til dels store endringer med Master. Husker første paret jeg kjøpte. Da ringte jeg Soundgarden og forhørte meg siden vanlig Explorer var såpass mye rimeligere. De kunne ikke sammenlignes var svaret jeg fikk. Helt annen lydsignaturen i Master. Som heller min vei, mer organisk og varmere uten å miste klarhet og definisjon. Men takker for tips og erfaring 👍 Alltid greit å få høre andres synspunkter og erfaringer.
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Gamle Explorer var et annet rasedyr. Mer in your face lyd. Ble til dels store endringer med Master. Husker første paret jeg kjøpte. Da ringte jeg Soundgarden og forhørte meg siden vanlig Explorer var såpass mye rimeligere. De kunne ikke sammenlignes var svaret jeg fikk. Helt annen lydsignaturen i Master. Som heller min vei, mer organisk og varmere uten å miste klarhet og definisjon. Men takker for tips og erfaring 👍 Alltid greit å få høre andres synspunkter og erfaringer.
    Canton hadde hadde bedre sammenheng i hele registeret og var mere snerten og fin i bassen. Mellomtone og topp var også bedre, mere sømmløs og åpen. Selv synes jeg Canton er et undervurdert merke. Men i de senere årene er jeg helt avhengig av bånd i mellomtone og diskant, så da må jeg velge andre høyttalere 😃
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Canton hadde hadde bedre sammenheng i hele registeret og var mere snerten og fin i bassen. Mellomtone og topp var også bedre, mere sømmløs og åpen. Selv synes jeg Canton er et undervurdert merke. Men i de senere årene er jeg helt avhengig av bånd i mellomtone og diskant, så da må jeg velge andre høyttalere 😃
    Høres ut som en flott høyttaler. Og bra du fant noe som passet bedre enn de gamle Explorer 👍
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Veldig tøff sang. Hadde ikke hørt den før Exit… :giggle:
    Ikke hørt den jeg heller før i kveld 😁 Ja den fenget. Var 2 gode til på samme album. Utrolig god innspilling på det albumet. Hørte 3 av sangene der flere ganger på rad.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.881
    Antall liker
    13.839
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Ganske så kul denne også, ble brukt i sesong 2 av True Detective




    mvh
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ja ja. Da ble det visst ny forsterker allikevel 😄 McIntosh MA7900 akkurat pakket ut av esken sin 😍 Nå må jeg først og fremst finne ut hvor jeg skal plassere denne 34 kg tunge saken 😂 Der Hegel Røst stod er det IKKE plass 😯
    IMG_20220123_202530.jpg
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn