OLED-tråden - Spørsmål/svar og erfaringer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ropheim

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    30
    Antall liker
    1
    For noen uker siden fikk min Philips 65PUS8503 feil på panelet. Blødning på den ene siden. Dette var ikke lønnsom rep og fikk tilbud om tilsvarende tv fra Komplett. Valgte å legge i noen lapper og valgte en 65OLED855 da jeg har hatt Philips med Ambilight i mange år. Har lest flere positive erfaringer og tester om 855.
    Må si jeg er ganske skuffet over bilde. Har brukt noen dager på justering og prøvd flere bildemoduser. Har holdt meg til «Film» og «Isf dag» da jeg synes de passer til det meste. Jeg klarer liksom ikke å komme i mål og bli fornøyd. Har slått av/på alle filter og forbedringer som er anbefalt. På dagtid synes jeg skjermen er for mørk. På kveld/ natt blir den for lys. Hvitfarge og tekst nærmest blender på kveldstid. Har prøvd med forskjellige kontrastmoduser, lys og farge. Til og med justert fargene hver for seg. Blå, rød og grønn. Lysføler er av. I HDR er bilde litt lettere å få til å se bra ut. Jeg er ingen ekspert, men synes selv at jeg kan få bilde på en tv til å se noenlunde bra ut. Synes min gamle Led-tv var bedre og mer behagelig å se på dag og kveld. Må man virkelig belage seg på proff kalibrering eller kan man som en vanlig dødelig klare å komme seg i land med noen tips fra sider på nett som har testet tv og lagt ut innstillinger. Vet at innstillinger på én tv ikke alltid er lik en annen av samme modell. Jeg har angrerett på tv og kanskje skal jeg gå for et annet merke? Har alltid vært glad i Philips og Ambilight og har litt vanskelig for å prøve noe annet. Noe forslag? Kanskje justeringstips? Er alle Oled- tv så lyssterke? Synes også bilde varierer veldig i kvalitet fra kanal til kanal. Feks. fra NRK til Tv2 og TvNorge. Har tv innkjøringstid? Tenker på om bilde kan forandre seg over tid?
     
    Sist redigert:

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    Takk for svar 😊
    Har sett på denne siden og prøvd innstillingen som er anbefalt. Bilde blir ekstremt mørkt og ikke bra. Kanskje brukbart i helt mørkt rom?
    Har ikke Philips Isf for både dag og natt i innstillingene? Juster oledlampen til du er fornøyd med lysstyrken på dag.
    Slå av strømsparer innstilling, det gir mye mer futt i bildet.
     

    ropheim

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    30
    Antall liker
    1
    Har ikke Philips Isf for både dag og natt i innstillingene? Juster oledlampen til du er fornøyd med lysstyrken på dag.
    Slå av strømsparer innstilling, det gir mye mer futt i bildet.
    Philips har Isf både for dag og natt. Må drive å skifte da? Har slått av alt som har med eco å gjøre.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    @ropheim, den skarpe teksten, får du den på tv programmer og, eller bare på f. eks. Netflix?
    På Netflix må du inn på brukersiden din via en datamaskin, der kan du justere teksten. Går ikke via TV.
     

    ropheim

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    30
    Antall liker
    1
    @ropheim, den skarpe teksten, får du den på tv programmer og, eller bare på f. eks. Netflix?
    På Netflix må du inn på brukersiden din via en datamaskin, der kan du justere teksten. Går ikke via TV.
    Teksten er spesielt skarp på tv-programmer. Det hvite er også ganske overdrevet. På Netflix etc er det ok. Har justert ned lys, oledkontrast. Slått av filter som forbedrer kontrast. Blir bedre, men bilde blir da for mørkt etter min smak. På dagtid har jeg slått på noe som heter «Optimert for bilde» (se bilde), for at bilde ikke skal bli så mørkt. Bilde blir da altfor lyst igjen på kveldstid. Må justere lys og kontrast til et minimum. Alt blir så intenst. Settes denne til vanlig blir alt for mørkt. Skulle vært en mellomting. Mulig jeg roter det til på andre måter. Mener selv jeg har prøvd det meste utenom proff kalibrering.
     

    Vedlegg

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    Teksten er spesielt skarp på tv-programmer. Det hvite er også ganske overdrevet. På Netflix etc er det ok. Har justert ned lys, oledkontrast. Slått av filter som forbedrer kontrast. Blir bedre, men bilde blir da for mørkt etter min smak. På dagtid har jeg slått på noe som heter «Optimert for bilde» (se bilde), for at bilde ikke skal bli så mørkt. Bilde blir da altfor lyst igjen på kveldstid. Må justere lys og kontrast til et minimum. Alt blir så intenst. Settes denne til vanlig blir alt for mørkt. Skulle vært en mellomting. Mulig jeg roter det til på andre måter. Mener selv jeg har prøvd det meste utenom proff kalibrering.
    Mulig du har justert deg helt ut i hytta heiti, Jeg eier Lg oled, så kjenner ikke innstillingene til Philips, men på min tv justerer jeg perfekt lysstyrke med oledlampe, har du den innstillingen?
     

    ropheim

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    30
    Antall liker
    1
    Mulig du har justert deg helt ut i hytta heiti, Jeg eier Lg oled, så kjenner ikke innstillingene til Philips, men på min tv justerer jeg perfekt lysstyrke med oledlampe, har du den innstillingen?
    Mulig det. Har nullstilt tv flere ganger uten hell og begynt på nytt. Jepp, har oledkontrast. Er vel det samme?
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    Mulig det. Har nullstilt tv flere ganger uten hell og begynt på nytt. Jepp, har oledkontrast. Er vel det samme?
    Tror ikke det er det samme, men han her er dyktig og forklarer settingene.
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.142
    Antall liker
    2.079
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Takk for svar 😊
    Har sett på denne siden og prøvd innstillingen som er anbefalt. Bilde blir ekstremt mørkt og ikke bra. Kanskje brukbart i helt mørkt rom?
    Pass på at du ikke har slått på noe automatikk for å justere bildet etter rommet (pleier aldri bli bra). Alternativt noe villmann strømsparing er slått på :eek:
     

    ropheim

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    30
    Antall liker
    1
    Pass på at du ikke har slått på noe automatikk for å justere bildet etter rommet (pleier aldri bli bra). Alternativt noe villmann strømsparing er slått på :eek:
    Mener alt av automatikk og strømsparing skal være slått av. Skal se litt på YouTube-video som ble delt over 😊.
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.142
    Antall liker
    2.079
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Veldig ofte så kaliberes skjermer for 120 cd/m2, dette mener jeg er for mørkt til normalt bruk. Har selv lagt meg på 150 cd/m2 som jeg synes fungerer veldig fint både når rommet er helt mørkt eller når det er lys i rommet.

    Forøvrig er vel aldri rommet helt mørkt lengre etter at jeg anskaffet Philips Hue Gradient lightstrip og Philips Hue HDMI sync box
     

    ropheim

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    30
    Antall liker
    1
    Veldig ofte så kaliberes skjermer for 120 cd/m2, dette mener jeg er for mørkt til normalt bruk. Har selv lagt meg på 150 cd/m2 som jeg synes fungerer veldig fint både når rommet er helt mørkt eller når det er lys i rommet.

    Forøvrig er vel aldri rommet helt mørkt lengre etter at jeg anskaffet Philips Hue Gradient lightstrip og Philips Hue HDMI sync box
    Måtte nedjustere Ambilight en del. Den var også en del skarpere enn den forrige tv jeg hadde. De data du nevner er ukjent for meg. Beklager 😊. Må du ha kalibreringsutstyr for å få til dette?
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.142
    Antall liker
    2.079
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Må du ha kalibreringsutstyr for å få til dette?
    Ja :)

    Alternativt kan du bare ta utgangspunkt i det du mener er for mørkt og øke "OLED LAMPE" til du er fornøyd (aner ikke hva dette kalles på andre merker, dette er fra LG. Det er ikke brightness :) Backlight heter det vel!
     
    Sist redigert:

    ropheim

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    30
    Antall liker
    1
    Ja :)

    Alternativt kan du bare ta utgangspunkt i det du mener er for mørkt og øke "OLED LAMPE" til du er fornøyd (aner ikke hva dette kalles på andre merker, dette er fra LG. Det er ikke brightness :) Backlight heter det vel!
    Ok. Det står OLED- kontrast på Philips. Regner med det er det samme? Lys er en egen justering. Skal forske litt mer.
    Takk for tips så langt 😊
     

    Ampliwire

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.11.2012
    Innlegg
    412
    Antall liker
    160
    Sted
    Finnmark
    Hadde selv philips oled803 og var veldig fornøyd med den, men modellen manglet dolby vision. Når det kommer til de bildemodusene som er utav eska, så kan jeg relatere til problemstillingen. Jeg fikk lagt inn verdiene som elkjøp bruker ved sin klargjøring, det skal understrekes at dette IKKE er kalibrering, men gjennomsnittlige verdier på modellen. På denne tven så ble det ikke så verst, det var absolutt en forbedring. Men det ideelle er å få kalibrert skikkelig. Tven har potensial, men det må gjøres noe.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    Ok. Det står OLED- kontrast på Philips. Regner med det er det samme? Lys er en egen justering. Skal forske litt mer.
    Takk for tips så langt 😊
    Ja, nå er jeg sikker, kontrast på Philips er det samme som oled lampe på Lg.
    Video kontrast tilsvarer vanlig kontrast på andre tv`er.
     
    Sist redigert:

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.142
    Antall liker
    2.079
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Innstillingen påvirker ikke svart selvsagt - den forsterker hele skalaen via en multiplikator på signalstyrken... 0 = svart; 0 * 1.10 = 0, hvor 1.10 er faktor på 10% :) Dette skjer selvsagt i det analoge domene; ikke digitale.
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.453
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Noen som vet hvorfor i svarte LG er så helvete mongo at de ikke klarer å oppdatere softwaren slik at alle smartfunksjonene ikke tar kvelden med jevne mellomrom? :mad:

    Er eneste fiks, etter et år med sånne klager all over the internet, å plugge ut tv'en fra veggen og håpe på det beste?

    Fokkin fokk som alle sånne ubrukelige produsenter kan brenne.
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.706
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    ?? Tar kvelden? Har hatt LG C9 i 2 år snart, aldri hatt problemer med slikt ..har fungert 100% på alle måter..kjipt å høre da, men lurer på hvorfor det er slik..?
     

    fraiser

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2011
    Innlegg
    363
    Antall liker
    210
    Torget vurderinger
    10
    Hatt 3 Lg oled siden 2016 og aldrig hatt noen problemer. Nå Cx .!Samt Lg alltid vært langt foran alle de andre med oppdateringer og støtter av formater. Så ja Coolio, hva er bakgrunnen for meningene dine. Mine smartfunksjoner siden 2016 på e7 ,c8 og cx så aldrig noen problemer . Snodig det.
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.453
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Billig drit er svaret. Man skulle forvente at man fikk noe som fungerte relativt stabilt for 40k, men det 77" mannskit tv her har hatt store problemer med Internett, stabilitet på software i form av at den plutselig bare skifter fra én inngang mens man ser film eller spiller til andre apper og/eller innganger, slår seg i svart eller rett og slett bare slår av alle smartfunksjonene på tv slik at man må plugge ut stikkontakten eller resette til fabrikk-innstillingene for å få liv i det igjen.

    Det har skjedd en håndfull ganger og jeg har tålmodighet til jeg plutselig ikke har det lenger.

    Et kjapt google søk gir tusenvis av lignende klager som daterer flere år tilbake i tid, så jeg er definitivt ikke den eneste.
    Hvis slike software issues har vedvart i årevis så seiler LG inn på topp 3 i min shit-list.

    Jallaprodukt.
     

    fraiser

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2011
    Innlegg
    363
    Antall liker
    210
    Torget vurderinger
    10
    Hehe. Kalssisk dette.. jallabruker. Kanskje et DOA produkt.?
    Et kjapt google søk på alle type produkte så finner man det samme..Søker man på Feil på, så ja…man finner det… ikke unik for Lg det.
    Retuner skiten du og ta opp kampen igjen med neste produkt som du ikke kan lære deg hvordan fungerer..
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Har hatt 2 lg oled. Aldri hatt noe problemer med smart-TV funksjon.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Billig drit er svaret. Man skulle forvente at man fikk noe som fungerte relativt stabilt for 40k, men det 77" mannskit tv her har hatt store problemer med Internett, stabilitet på software i form av at den plutselig bare skifter fra én inngang mens man ser film eller spiller til andre apper og/eller innganger, slår seg i svart eller rett og slett bare slår av alle smartfunksjonene på tv slik at man må plugge ut stikkontakten eller resette til fabrikk-innstillingene for å få liv i det igjen.

    Det har skjedd en håndfull ganger og jeg har tålmodighet til jeg plutselig ikke har det lenger.

    Et kjapt google søk gir tusenvis av lignende klager som daterer flere år tilbake i tid, så jeg er definitivt ikke den eneste.
    Hvis slike software issues har vedvart i årevis så seiler LG inn på topp 3 i min shit-list.

    Jallaprodukt.
    Bare å selge den da...
     

    Rallar

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.08.2019
    Innlegg
    271
    Antall liker
    644
    Sted
    Hadeland
    Hvis det har skjedd en håndfull ganger så burde du vel ha levert det inn for lenge siden, skal ikke være slik. Du er tålmodig da😄, min hadde gått tilbake rimelig raskt😁😁😁
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Hehe. Kalssisk dette.. jallabruker. Kanskje et DOA produkt.?
    Et kjapt google søk på alle type produkte så finner man det samme..Søker man på Feil på, så ja…man finner det… ikke unik for Lg det.
    Retuner skiten du og ta opp kampen igjen med neste produkt som du ikke kan lære deg hvordan fungerer..
    … og fordi du finner lignende problemer med «alle» produkter så er det brukerfeil? Interessant analyse. Fint om du kan underbygge dette litt bedre, kjenner du konkret til Coolio og hans TV?

    Jeg har jobbet med teknisk support i 40 år, så jeg kan underskrive på at brukere ikke alltid ikke er like lure, men jaggu er det mye rare feil også.
    Spesielt er det mye rart med dataløsninger. F eks varmepumpe som slår seg av når jeg benytter fjernkontroll til TV. Så jeg er vel en klassisk jallabruker jeg også. 😂
     

    TGB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Innlegg
    3.142
    Antall liker
    2.079
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Har hatt LG OLED (B7 65" og CX 77") i x antall år; aldri vært noe problem her.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Har hatt LG C7 (?) i noen år, og eneste feilen jeg har opplevd er at NRK appen ikke alltid funker.

    Men har allikevel ingen betenkeligheter med å tro på at noen kan ha fått en feilvare med masse bugs og problemer, men da må man jo nesten bare ta den med tilbake dit man har kjøpt den og reklamere. Selv om sånt gjerne ikke er så greit heller, hvis ikke den samme feilen er reproduserbar når butikken pakker den opp og tester den hos seg. "Nei, den er i orden den her. Vi har testet den".
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Om jeg skal ha meg en OLED blir det Sony. Mulig jeg er konservativ, men klassisk japansk gir meg en bedre følelse.
    Det gir vel en helt annen følelse i lommeboka også. Hadde hatt SONY selv, hvis ikke prisene var så friske når jeg kjøpte LG på BF for noen år siden. :)
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.453
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    … og fordi du finner lignende problemer med «alle» produkter så er det brukerfeil? Interessant analyse. Fint om du kan underbygge dette litt bedre, kjenner du konkret til Coolio og hans TV?

    Jeg har jobbet med teknisk support i 40 år, så jeg kan underskrive på at brukere ikke alltid ikke er like lure, men jaggu er det mye rare feil også.
    Spesielt er det mye rart med dataløsninger. F eks varmepumpe som slår seg av når jeg benytter fjernkontroll til TV. Så jeg er vel en klassisk jallabruker jeg også. 😂
    Føler vel at angrep på intelligens kanskje ikke har den tenkte effekten når angrepet er formulert som om det var skrevet av en full sjuendeklassing.

    Uansett, det spesifikke problemet som sendte meg inn i usaklig sinne er at hjem-knappen ikke aktiverer app-linjen for smart-funksjonene. Hurtigtastene virker heller ikke for å aktivere smart-apper. Det fungerer sikkert å plugge ut tv'en og vente 5 minutter denne gangen også, men det er mye pø å komme til støpselet hos meg.
    Fra tv'en var ny har dette skjedd en 3-4 ganger, så er jo ikke slik at tv'en er ubrukelig. Bare fryktelig irriterende.

    Finner det også merkelig at tv'en bare plutselig finner ut at den skal hoppe fra playstation spilling til youtube-appen eller spontant veksle mellom forskjellige apper. Skjer ikke ofte, men det skjer i tide og utide.

    At folk ikke har disse problemene hos seg er flott, men det skjer hos meg - og hundrevis av andre rundt omkring. "LG cx home button not working" gir nesten 6 millioner resultater i Google.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    Har hatt en 2 til 3 tilfeller med apper som låser seg og tv henger seg opp på min LG 65B6V.
    Fikset dette med å enten slette apppen og legge den inn igjen eller slått av og på strømmen i sikringsskapet. Tv har vært feilfritt siste året, så føler at oppdateringene hjelper.
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.453
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Har en B6v også, den har fungert aldeles smertefritt i 5 år. Lite minne som gjør at den må resette apper ofte er eneste minus. Den har heller ikke vært ustabil på nett slik som CX'en har vært.

    Det hender titt og ofte at CX'en mister internett-koblingen mens B6'en ikke har problemer i det hele tatt når begge streamer samtidig.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    5.816
    Min tv var veldig ustabil på internett koblet opp mot Altibox sin Zyxel ruter, men etter at jeg utvidet nettet med Google Wifi har nettet vært helt stabilt. I begge tilfeller står ruteren rett under tv.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Føler vel at angrep på intelligens kanskje ikke har den tenkte effekten når angrepet er formulert som om det var skrevet av en full sjuendeklassing.

    Uansett, det spesifikke problemet som sendte meg inn i usaklig sinne er at hjem-knappen ikke aktiverer app-linjen for smart-funksjonene. Hurtigtastene virker heller ikke for å aktivere smart-apper. Det fungerer sikkert å plugge ut tv'en og vente 5 minutter denne gangen også, men det er mye pø å komme til støpselet hos meg.
    Fra tv'en var ny har dette skjedd en 3-4 ganger, så er jo ikke slik at tv'en er ubrukelig. Bare fryktelig irriterende.

    Finner det også merkelig at tv'en bare plutselig finner ut at den skal hoppe fra playstation spilling til youtube-appen eller spontant veksle mellom forskjellige apper. Skjer ikke ofte, men det skjer i tide og utide.

    At folk ikke har disse problemene hos seg er flott, men det skjer hos meg - og hundrevis av andre rundt omkring. "LG cx home button not working" gir nesten 6 millioner resultater i Google.
    Jeg har sett rare ting med min gamle panasonic, med min nåværende sony-TV, og ikke minst med den samsungen som vikarierte mens sonyen akkurat var på rep. Ikke minst så synes jeg løsningene for betjening av TV-er ofte er ulogiske ut i fra hvordan jeg ønsker ting skal fungere.
    Men nå ønsker jeg heller ikke at TV-en skal være "smart" på noe som helst vis.
    Jeg ønsker en skjerm. Punktum.
    På samme måte som jeg vil ha en forsterker. Ikke en forsterker/radio/kasett- Cd-spiller/platespiller kombinasjonsmaskin.
    Det jeg trenger i tillegg til skjerm (eller forsterker), det velger og kobler jeg til selv. :)
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.453
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Enig der, jeg vil helst bare betale for en skjerm og heller bruke dedikerte smartbokser som er langt raskere. Men jeg er jo en enkel sjel som forventer at alle aspekter inkludert i et svindyrt produkter skal/bør fungere som tiltenkt.

    Folk sier man skal reklamere på det, men med mindre det er reproduserbart i de 5 minuttene en LG-tekniker er innom deg så må man betale for tiden/service.
    Når det er praksisen tenker jeg at jeg heller får bruke min stemme til å si at produktene er langt unna det man kan forvente og at man heller bør tenke seg godt om på hvor man bruker pengene sine hen.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Enig der, jeg vil helst bare betale for en skjerm og heller bruke dedikerte smartbokser som er langt raskere. Men jeg er jo en enkel sjel som forventer at alle aspekter inkludert i et svindyrt produkter skal/bør fungere som tiltenkt.

    Folk sier man skal reklamere på det, men med mindre det er reproduserbart i de 5 minuttene en LG-tekniker er innom deg så må man betale for tiden/service.
    Når det er praksisen tenker jeg at jeg heller får bruke min stemme til å si at produktene er langt unna det man kan forvente og at man heller bør tenke seg godt om på hvor man bruker pengene sine hen.
    App-er og bokser er en ting. De ubrukelige høytalerne som følger er en annen sak.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn