BT skrev:Går du aldri tom for galle?Gago skrev:faen hun helvetes polakken må da være dopet, dere?
akkurat som i 2005.
det lange svaret på det, er vel "nei".
var det noe mer du lurte på, baby?
BT skrev:Går du aldri tom for galle?Gago skrev:faen hun helvetes polakken må da være dopet, dere?
akkurat som i 2005.
Kan vi få låne en paraply?Gago skrev:BT skrev:Går du aldri tom for galle?Gago skrev:faen hun helvetes polakken må da være dopet, dere?
akkurat som i 2005.
det lange svaret på det, er vel "nei".
var det noe mer du lurte på, baby?
Snakk om dårlige taper.Snickers-is skrev:Dersom Kowalczyk var dopet tror jeg det ville vært årets minste overraskelse ;D
Beklager at jeg kunne være så politisk ukorrekt å trekke opp igjen debatten som Kowalczyk selv startet...R.E.S. skrev:Snakk om dårlige taper.Snickers-is skrev:Dersom Kowalczyk var dopet tror jeg det ville vært årets minste overraskelse ;D
Kowalczyk har vært verdens beste langrennsløper hele sesongen, og har ikke fått det til i OL. I motsetning til f.eks. slik russere og finlendere har holdt på i alle år da de sjelden var best annet enn i mesterskap.
Å være best hele sesongen er sjelden noen god indikasjon på doping, snarere tvert i mot. Objektivt sett ville det vært mer naturlig å mistenke Bjørgen som ikke har fått det til i mesterskap på årevis. Hvorfor er hun plutselig så god i år???
Roy
(som verken tror Bjørgen eller Kowalczyk er dopet. Andrus Verpalu derimot...)
Kowalczyk stilte spørsmål til den norske bruken av astmamedisin. Noe jeg personlig ikke synes er det spor rart. Derimot synes jeg det er ganske snodig at så mange norske toppidrettsutøvere er astmatikere...Snickers-is skrev:Beklager at jeg kunne være så politisk ukorrekt å trekke opp igjen debatten som Kowalczyk selv startet...R.E.S. skrev:Snakk om dårlige taper.Snickers-is skrev:Dersom Kowalczyk var dopet tror jeg det ville vært årets minste overraskelse ;D
Kowalczyk har vært verdens beste langrennsløper hele sesongen, og har ikke fått det til i OL. I motsetning til f.eks. slik russere og finlendere har holdt på i alle år da de sjelden var best annet enn i mesterskap.
Å være best hele sesongen er sjelden noen god indikasjon på doping, snarere tvert i mot. Objektivt sett ville det vært mer naturlig å mistenke Bjørgen som ikke har fått det til i mesterskap på årevis. Hvorfor er hun plutselig så god i år???
Roy
(som verken tror Bjørgen eller Kowalczyk er dopet. Andrus Verpalu derimot...)
Husker veldig godt at TV2 sendte en reprise av et Gutta på tur program under VM i Lahti i 2001. I Gutta på tur programmet spørs Dæhlie Mika Mylleläe hvordan han alltid klarer å komme i form til mesterskap. Dagen etter blir Mika tatt dopingtatt.R.E.S. skrev:Snakk om dårlige taper.Snickers-is skrev:Dersom Kowalczyk var dopet tror jeg det ville vært årets minste overraskelse ;D
evt. hun er ferdig med pms for denne gangen...Birdman skrev:Det er med OL-gull som med sex. Man blir grinete hvis man har øvd mye på egen hånd, og ikke får noe. Tipper Kowawlptscjuyck er kjempesympatisk nå som hun har vunnet gull.
Men kjære mann. Ingen av disse er vel dopet?R.E.S. skrev:Kowalczyk stilte spørsmål til den norske bruken av astmamedisin. Noe jeg personlig ikke synes er det spor rart. Derimot synes jeg det er ganske snodig at så mange norske toppidrettsutøvere er astmatikere...
Roy
Som jeg skrev lenger oppe i tråden, så tror heller ikke jeg at noen av disse er dopet, men objektivt sett så har jeg en viss forståelse for at man kan reagere på at så mange norske langrennsløpere er astmatikere.gismo skrev:Men kjære mann. Ingen av disse er vel dopet?R.E.S. skrev:Kowalczyk stilte spørsmål til den norske bruken av astmamedisin. Noe jeg personlig ikke synes er det spor rart. Derimot synes jeg det er ganske snodig at så mange norske toppidrettsutøvere er astmatikere...
Roy
I dag tapte Bjørgen for en kvinne som var bedre og ville mere, sa hun ikke det selv også da?
Innspill om at alle norske utøvere har astma? Hva er det for noe?
Tror nok den polske jenta (husker ikke navnet) vil fremstå som adskillig mere sympatisk nå, da et gull er i havn ;D ;D
Vi leser for mye presse!!!
gismo
Hadde Marit hatt bare et snev av vinnerinstinktet til Nordagutu* hadde hun ikke dratt en meter og vunnet.gismo skrev:Supert utført av Marit....kan jo ikke vinne alt (om hun hadde byttet ski en gang til til godskia, hadde hun ikke tapt staking på oppløpet) , men som gode tapere som vi er
all honør til den polske jenta (hva var det hun het igjen??) ;D ;D
gismo
Du synes ikke "stilt spørsmål ved" er en noe formildende formulering?R.E.S. skrev:Kowalczyk stilte spørsmål til den norske bruken av astmamedisin. Noe jeg personlig ikke synes er det spor rart.
Mhm, vi kan jo bare undre på hva du har kommet frem til...R.E.S. skrev:Derimot synes jeg det er ganske snodig at så mange norske toppidrettsutøvere er astmatikere...
Nei ser ikke at du skriver om dop. men derimot atsma medisin, er dette det samme da?R.E.S. skrev:Som jeg skrev lenger oppe i tråden, så tror heller ikke jeg at noen av disse er dopet, men objektivt sett så har jeg en viss forståelse for at man kan reagere på at så mange norske langrennsløpere er astmatikere.gismo skrev:Men kjære mann. Ingen av disse er vel dopet?R.E.S. skrev:Kowalczyk stilte spørsmål til den norske bruken av astmamedisin. Noe jeg personlig ikke synes er det spor rart. Derimot synes jeg det er ganske snodig at så mange norske toppidrettsutøvere er astmatikere...
Roy
I dag tapte Bjørgen for en kvinne som var bedre og ville mere, sa hun ikke det selv også da?
Innspill om at alle norske utøvere har astma? Hva er det for noe?
Tror nok den polske jenta (husker ikke navnet) vil fremstå som adskillig mere sympatisk nå, da et gull er i havn ;D ;D
Vi leser for mye presse!!!
gismo
Roy
Som du selv sier RES, du bruker ikke ordet dop, men astmamedisin.R.E.S. skrev:Kowalczyk stilte spørsmål til den norske bruken av astmamedisin. Noe jeg personlig ikke synes er det spor rart. Derimot synes jeg det er ganske snodig at så mange norske toppidrettsutøvere er astmatikere...
Roy
Data?R.S. skrev:Har du drevet kondisjonsidrett hardt og over tid blir lungene slitne og astmamedisin brukes som kompensasjon.
Mvh. RS
Høy luftfuktighet er bra for denne atmatikeren...BT skrev:Jeg tror heller det skyldes det fuktige klimaet i trøndelagen.
Enig der er det potensialetWergeland skrev:Skal vi gå over til curling nå?
De er vel mere som oss Val ;D ;DValentino skrev:Hehe. Ikke så farlig med vidåpne luftveier der, nei.
Valentino skrev:Data?R.S. skrev:Har du drevet kondisjonsidrett hardt og over tid blir lungene slitne og astmamedisin brukes som kompensasjon.
Mvh. RS
Valentino skrev:Gago Søtnos, du har en sjarmerende agenda.
BT skrev:Virker vi veldig lettprovoserte, eller?
Du snakker om langrenn nå. Gi de noen år, så skjønner de det nok.eldo472 skrev:Jeg skjønner ikke hvorfor Bjørgen tok å henta inn Steiro. Kommentatorene sa det med engang at det var dumt. Hun burde ha latt Kowalczyk gjøre den jobben. Da hadde hun spart krefter og kunne startet rykket senere. I sykling er det helt utelukket å hente inn en på samme lag. Savner litt mer lag tenking i ski. I dag hadde Norge 3 i toppen som burde ha knekt Kowalczyk i samarbeid. Det hadde kostet de 2 andre på laget noen plasseringer.
Norge burde ha vunnet i dag, med smart taktikk.
Svenskene har jo skjønt det!nb skrev:Du snakker om langrenn nå. Gi de noen år, så skjønner de det nok.eldo472 skrev:Jeg skjønner ikke hvorfor Bjørgen tok å henta inn Steiro. Kommentatorene sa det med engang at det var dumt. Hun burde ha latt Kowalczyk gjøre den jobben. Da hadde hun spart krefter og kunne startet rykket senere. I sykling er det helt utelukket å hente inn en på samme lag. Savner litt mer lag tenking i ski. I dag hadde Norge 3 i toppen som burde ha knekt Kowalczyk i samarbeid. Det hadde kostet de 2 andre på laget noen plasseringer.
Norge burde ha vunnet i dag, med smart taktikk.
Aukland-brødrene også, men de er jo utenfor landslaget. Så lenge utøvere kan komme på ellevte plass og synest de har gjort et godt løp så er det vanskelig å gjøre noe med det. "Arbeidsgiveren", dvs olympiatoppen etc burde jo indoktrinere at vi driter tynt i hvem av dere som vinner, så lenge en av dere gjør det. Om resten blir nummer 7 eller 77 er uinteressant.Birdman skrev:Svenskene har jo skjønt det!