- Ble medlem
- 24.10.2005
- Antall liker
- 10
og 3-mila........................ og 5-mila.
Det kan bli litt vanskelig, etter at vi ble slått ut av Slovakia, kanskje?Snickers-is skrev:Dere må ikke glemme ishockey da, jeg har allerede kalkulert med norsk gull der.
De henter seg nok inn igjen. Det er viktig å være optimist vet du!BT skrev:Det kan bli litt vanskelig, etter at vi ble slått ut av Slovakia, kanskje?Snickers-is skrev:Dere må ikke glemme ishockey da, jeg har allerede kalkulert med norsk gull der.
Men skiskiting-stafetten er vår!
hehe..Gago skrev:nå er marit bjørgen igang, dere!
med kroppen fullstappa med doping, også kalt "astma medisin".
må jo bli gull.
Hatt en dårlig dag, eller?Gago skrev:fan meg latterlig å se hvor mye ressurser norge legger inn i vintersport.
hundrevis med sekundater rundt hele løypa, flere titalls stavposter i tilfelle sutreungene mister en trinse, nihundreogtredve smøringseksperter på millionlønn.
flaut at norge ikke vinner alle gullmedaljene i langrenn, med tanke på hvor mye spenn vi øser ut i forhold til andre nasjoner.
+1Gago skrev:fan meg latterlig å se hvor mye ressurser norge legger inn i vintersport.
hundrevis med sekundater rundt hele løypa, flere titalls stavposter i tilfelle sutreungene mister en trinse, nihundreogtredve smøringseksperter på millionlønn.
flaut at norge ikke vinner alle gullmedaljene i langrenn, med tanke på hvor mye spenn vi øser ut i forhold til andre nasjoner.
5 % av staben til et middels rockeband?ErosLoveking skrev:+1Gago skrev:fan meg latterlig å se hvor mye ressurser norge legger inn i vintersport.
det er faktisk kvalmt fascinerende å bivåne hvor mye ressurser som legges ned i denne galskapen, rettere sagt idiotien.
Et "høydepunkt" i den norske idrettsfascismen........
Ikke et Norsk rockeband vel?BT skrev:5 % av staben til et middels rockeband?ErosLoveking skrev:+1Gago skrev:fan meg latterlig å se hvor mye ressurser norge legger inn i vintersport.
det er faktisk kvalmt fascinerende å bivåne hvor mye ressurser som legges ned i denne galskapen, rettere sagt idiotien.
Bruker de like mye som avisene får i direkte og indirekte pressestøtte tro (ca 1,7 mrd i 2009)? Jeg er usikker på hva som er mest nyttig, idrett eller propaganda 8)ErosLoveking skrev:+1Gago skrev:fan meg latterlig å se hvor mye ressurser norge legger inn i vintersport.
har ingenting med samfunnsunyttighet å gjøre. Det er den navlebeskuende fascismen i idretten jeg har lagt for hat, også på lokalplan. Det er en grunn til at jeg rømte fra ei gokkebygd i Norge..........Snickers-is skrev:Nei, idrett er jo ikke samfunnsnyttig...
???nb skrev:Her var det jammen mye diskusjon til tross for at OL-kveldens høydepunkt først starter om ca 45 minutter...
Norge-Sveits i semifinale i Curling. Starter vel 23:30 kan det se ut som.gismo skrev:???
gismo
Enig med deg i det BT,OG HUN SKAL HA ALL KREDIT, MEN I KVELD VAR DE FIRE ;D ;DBT skrev:Dronningen av Vancouver er trønder!
![]()
endelig noe jeg syns er morsomt...........nb skrev:Norge-Sveits i semifinale i Curling. Starter vel 23:30 kan det se ut som.gismo skrev:???
gismo
Å ja, glemte de gutta som kaster stein bort over isen 8)nb skrev:Norge-Sveits i semifinale i Curling. Starter vel 23:30 kan det se ut som.gismo skrev:???
gismo
LUDO jepp ;D ;DLudo skrev:The Fabolous Four:
![]()
Barne-TV ble utsatt, eller noe slikt...Todd skrev:Hatt en dårlig dag, eller?Gago skrev:fan meg latterlig å se hvor mye ressurser norge legger inn i vintersport.