- Ble medlem
- 24.10.2005
- Antall liker
- 10
Eg er halvvegs i Mahlers 5., litt høgtysk hadde vore fint no.
Det er eg som er ordstyrar!Parelius skrev:Her må me øka tempo. Leiar og Raudeblyant i kvass strid.
5.
Opp stod den andre,
ilt han tenkte,
tok ikkje vel imot gåva;
syndi hans voks,
han myrda den sovande,
vise og vare.
No må dykk roa gemytta, karar, og ikkje leggje dykk opp i sengehalmen til nesten.
(Treng me høgtysk omsetjing framleis, Valentino?)
Kva gjer me under tagnaden? Auga kviler utan gaumsemd på det som er nærastAudiophile-Arve skrev:Eg tykkjer vi skal ha eitt minutts tagnad nokre gongar framover (til midnatt. t.d.) til minne om han Ivar (som vi alle er så glade i).
Nei, eg ser lime! Seier ikkje lovboka noko om lime?OldBoy skrev:Du vil ikke si at du ikke ser sitronen??!
Nei, no sit eg og har all hugen min på ho Ute. Du missar ho vel ikkje?! (NRK2) Og i morgon er kviledag.Valentino skrev:Parelius, eg trur du må omsetja.
Audiophile-Arve skrev:No må det vere slutt på maset.
Dessutan skal det vere røktast.
Au au,Spiralis skrev:Audiophile-Arve skrev:No må det vere slutt på maset.
Dessutan skal det vere røktast.
Herr Skulemeister Arve,
Eg ber så vyrdsamst om årsaking for ein utiljeveleg feil. Eg har satt inn retteprogram for nynorsk på datamaskina mi, men eg slit ofseleg med å få programmet til å gjera jobben sin. :-[
På måten Skulemeister Arve reagerar på dette spørsmålet om "kjærring røkt" trur eg me kan slå fast at det nok ble lite "kjerring røkt" men meir "tukt av drukken gubbe"! ;D ;D
Heilt sant! Nynorskelevar må ikkje diskriminerast.zed skrev:Nynosklauge ::
:
Dere må slutte å diskriminere barna med nynorsken på skolen.........men også oss på hifisentralen. Makan til noe så tullete har jeg aldri sett.
Tullete: Ja, her er vi like tøysete og rare, alle mann.zed skrev:Nynosklauge ::
:
Dere må slutte å diskriminere barna med nynorsken på skolen.........men også oss på hifisentralen. Makan til noe så tullete har jeg aldri sett.
Spørsmålet e ikkje om skalden kan lese notene...skalden kan selvsagt melodien, noe annet ville vært uhørt, spørsmålet e om spillemannen kan spille den, på gitar.Valentino skrev:Praktisk, sidan notene står på Fløyen, og skalden då kan lesa dei kvar einaste sundagstur.
Valentino skrev:Kva toneart vil du ha?
Det vert vel i E-dur, då?Valentino skrev:Eg elskar å spele den gitarslikken!
Latterleg og usakleg påstand.Alfred skrev:Fins ikke god litteratur skrevet på nynorsk. Noe bra på dialekt.