Parelius skrev:
Ska me utarta til samtale- og terapielaug? Eg ser føre meg ein samling halvstutar med innsokken bringe, som kastar ord te kvarandre medan dei hiv hardangerlefsi ner i halsen på innpust. Slik framferd gjev berre handlingslause. Er slikt eit laug Ivar verdig? Kampreiskap må til!
Paragrafar, kjære vener, hugs paragrafane:
1. Nynorsklauget på Hifisentralen sitt føremål er å heve nivået på Hifisentralen og brukarane der".
To nye punkt.
2.
a)Nynorsklauget på Hifisentralen tek føre seg dei tema som lauget måtte ynskje til ei kvar tid.
...... (Jeg har krympet teksten litt, paragraftekst skal som kjent være liten.)
Basert på formålsparagrafen, tror jeg at lefse- og vaffelspising på innpust, må kunne godtas.
godtakast Ordkasting er mer tvilsomt
tvilsamt. Hvis ordkastinga bidrar til
er med på å heve nivået, er svaret "ja". Hvis ikke
ikkje, må det stoppes.
stoppast Samtaler og terapi KAN i
enkelte einskilde høve bidra til
vere med påå heve nivået, og må kunne godtas, men under tvil. Med litt godvilje, kan man
einlikevel konkludere med at vi
ikke er helt på villspor for lite presist i forhold til formålsparagrafen. Og godt er det, vi er jo strengt tatt ikke
ikkje ferdig med det første møtet. Vi har, som kanskje mange har glemt allerede
gløymt alt no, ennå ikke begynt på
enno ikkje starta på eventuelt.
På den annen side
andre sida, kan Parelius
sittretoriske spørsmål tolkes
-ast som e
it
innspill i forbindelse med vedtektenes paragraf 2 a), som gir ethvert medlem rett til å ta opp ethvert tema, og å kaste om på enhver tidligere konklusjon. I så fall kan jeg godta dette. Vi kan således også diskutere kamp og kampredskap og annet i tilnytning til dette.
Berre tøvprat! Omformuler!