Oddgeir og nynorsklauget - innkalling til årsmøte.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
....og raudblyanten er her, ja. Men det er ikkje alltid eg gidd. Må vente på statsstøtte, slik som det ser ut her på sentralen. Eg får ikkje gjort anna enn å bruke raudeblyant, og slikt skal ein sekretær ha saftig honorar for.
Skal eg ta stykk- eller timepris, tru?

K

kbwh

Gjest
Ein song Rike-Kjetil skreiv saman med Mikal Kjeftsver:

Når du sit der på den silkekledde stolen din
og snakkar med rikfolk du kjenner
håpar eg du ikkje ser meg og dei dårleg kledde venene mine
Du veit, eg kan aldri vere åleine

Omkved:
Ta meg ner, lille Solveig, ta meg ner
Eg veit at du trur du er dronning av jotnene
Og du kan sende meg daude blomar kvar morgon
Sende meg daude blomar med skysskaren
Sende meg daude blomar når eg giftar meg
Og eg skal ikkje gløyme å sette roser på di grav

Når du lener deg tilbake i den rosemålte vagna di
Og spelar hasard på hesteløpa i den store byen
Skal er vere i kjellaren
med ei sprøyte og ei skei
Og ei anna jente som kan ta vekk alt det vonde

Omkved

Nei eg skal ikkje gløyme å sette roser på di grav

Raudblyanten, Arve?

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Kniv er ein uting på målmannsmøte.
Jeg hadde ikke akkurat tenkt at vi skulle stikke hverandre, hvis det er det du frykter. Jeg har bare alltid forestilt meg det på at slike målmannsfester plutselig kunne bli behov for å spikke på ett eller annet. En sau, kanskje? Eller spikke-skinke? Kanskje et selvlaget grillspidd? Du vet, gamle rotfestede, folkelige ritualer fra en svunnen tid som vi byfolk bare har hørt rykter om, men som vi ikke forstår oss på.

:) :) :)

P

Parelius

Gjest
Ska me utarta til samtale- og terapielaug? Eg ser føre meg ein samling halvstutar med innsokken bringe, som kastar ord te kvarandre medan dei hiv hardangerlefsi ner i halsen på innpust. Slik framferd gjev berre handlingslause. Er slikt eit laug Ivar verdig? Kampreiskap må til!

O

OldBoy

Gjest
Parelius skrev:
Ska me utarta til samtale- og terapielaug? Eg ser føre meg ein samling halvstutar med innsokken bringe, som kastar ord te kvarandre medan dei hiv hardangerlefsi ner i halsen på innpust. Slik framferd gjev berre handlingslause. Er slikt eit laug Ivar verdig? Kampreiskap må til!
Paragrafar, kjære vener, hugs paragrafane:

1. Nynorsklauget på Hifisentralen sitt føremål er å heve nivået på Hifisentralen og brukarane der".

To nye punkt.

2.
a)Nynorsklauget på Hifisentralen tek føre seg dei tema som lauget måtte ynskje til ei kvar tid.

......
(Jeg har krympet teksten litt, paragraftekst skal som kjent være liten.)

Basert på formålsparagrafen, tror jeg at lefse- og vaffelspising på innpust, må kunne godtas. Ordkasting er mer tvilsomt. Hvis ordkastinga bidrar til å heve nivået, er svaret "ja". Hvis ikke, må det stoppes. Samtaler og terapi KAN i enkelte høve bidra til å heve nivået, og må kunne godtas, men under tvil. Med litt godvilje, kan man likevel konkludere med at vi ikke er helt på villspor i forhold til formålsparagrafen. Og godt er det, vi er jo strengt tatt ikke ferdig med det første møtet. Vi har, som kanskje mange har glemt allerede, ennå ikke begynt på eventuelt.

På den annen side, kan Parelius retoriske spørsmål tolkes som et innspill i forbindelse med vedtektenes paragraf 2 a), som gir ethvert medlem rett til å ta opp ethvert tema, og å kaste om på enhver tidligere konklusjon. I så fall kan jeg godta dette. Vi kan således også diskutere kamp og kampredskap og annet i tilnytning til dette.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Då manglar du berre ein såkalla amplifiar. Og ein kabel sjølvsagt. Det siste kan bli særs omstridt.

K

kbwh

Gjest
Gitaren min har ikkje ein slik opplukkar, men eg kjenner nokon som har ein med ein slik sak montert og han har og ein slik amplifiar trur eg. Er det ikkje ein slik med mange knottar som gjeng til elleve?

Eg kan vyrdsamt spørje om eg kan låne tinga mot litt lefse. Kva kabel eg skal bruka må eg kanskje gå holmgang om før eg velgjer?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Det er visst ein kabel som kaller seg for Nordaust. Plaggane er visst av skjirt gull. Lager dei for gitar og tru?

K

kbwh

Gjest
Dei kablane er ukristelege, har eg høyrt nokon seie. Ville Ivar tillete ukristelege kablar?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Valentino skrev:
Dei kablane er ukristelege, har eg høyrt nokon seie. Ville Ivar tillete ukristelege kablar?
Ja, det trur eg bestemt. Han var ein drukkenbolt, til liks med sekretæren.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Koffor har ikkje Valentino fått en plass i styret?

Skal eg være skald må eg ha en spillemann, det høres ut som det kan passe greit siden han har gitar...

O

OldBoy

Gjest
Valentino...

Godt forslag, og en evig takk til Parelius for akklamasjonssnutten!!

Sekretæren får ordne med formalitetene, men paragrafene har ingen motforestillinger.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Valentino er eit godt styreemne. Slepp han inn, seier eg.

Eg kunne óg tenkje meg ein som hadde ansvar for all reiseverksemd som vil tvingja seg fram i tida som kjem.
Her tenkjer eg fyrst og framst på Spiralis, som eg trur kan ha gode kontaktar her. Dessutan representerar han minoritetsfolket.

O

OldBoy

Gjest
I forbindelse med laugsleiarens tankar om tvingande reiseverksemd, lyt laugets paragrafrytter nok ein gong minna om paragrafane, denne gong:

Paragraf 2 f) (på grunn av denne paragrafens store betydning, denne gongen i stor skrift) Kontingenten er så låg som mogleg, det vil seie kr 0.00

Reisevirksomshet må såleis finansieres på annen måte.

Det er forøvrig heller ingen paragrafar som tilsier at minoritetsfolket skal være særskilt representert i styret. Men som eit personleg hjertesukk frå vår laugsleiar, kan det likevel godtas.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Eg kan selja gramafonen min. Den er lite brukt, og skulle gi nok mynt til ei reise til Ivar (ære vera han til all tid) sin fødestad. Dei har visst godt øl der.

O

OldBoy

Gjest
Det er på dette punktet i programmet vi trenger en kasserer. Paragrafene og de kutymer som ellers gjelder i organisasjoner som våre, tilsier at kassereren må vise seg. Ellers blir det helt umulig å få ut noen penger. Jeg toer mine hender.......paragrafane, vet du.

Paragrafane tilsier nok også at du bør få forhåndsgodkjenning til en slik pilegrimsferd til Ivar sin fødestad. Ellers kan du ikke kreve refusjon. Bare så du vet det, i tilfelle du skulle bli utålmodig og reise uten å ta ut reiseforskudd.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Valentino skrev:
Ein song Rike-Kjetil skreiv saman med Mikal Kjeftsver:

Når du sit der på den silkekledde stolen din
og snakkar med rikfolk du kjenner
håpar eg du ikkje ser meg og dei dårleg kledde venene minekva med omgangskrins?
Du veit, eg kan aldri vere åleine

Omkved:
Ta meg ner ned lille dårleg ord. Bruk heller vesle, vetleSolveig, ta meg ner
Eg veit at du trur du er dronning av jotnene
Og du kan sende meg daude blomar kvar morgon
Sende meg daude blomar med skysskaren
Sende meg daude blomar når eg giftar meg
Og eg skal ikkje gløyme å sette roser på di grav

Når du lener deg tilbake i den rosemålte vagna di
Og spelar hasard på hesteløpa i den store byen
Skal er vere i kjellaren
med ei sprøyte og ei skei
Og ei anna jente som kan ta vekk alt det vonde
Her får du ikkje fram kven den andre jenta eigentleg er.
Du bør prøve å byggje om teksten

Omkved

Nei eg skal ikkje gløyme å sette roser på di grav

Raudblyanten, Arve?
Var dette greitt nok?
Om lag 28,50 kroner, takk.....

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
Parelius skrev:

1. Nynorsklauget på Hifisentralen sitt føremål er å heve nivået på Hifisentralen og brukarane der".

To nye punkt.

2.
a)Nynorsklauget på Hifisentralen tek føre seg dei tema som lauget måtte ynskje til ei kvar tid.

......

Basert på formålsparagrafen, tror jeg at lefse- og vaffelspising på innpust, må kunne godtas. godtakast Ordkasting er mer tvilsomttvilsamt. Hvis ordkastinga bidrar til er med på å heve nivået, er svaret "ja". Hvis ikkeikkje, må det stoppes.stoppast Samtaler og terapi KAN i enkelte einskilde høve bidra til vere med påå heve nivået, og må kunne godtas, men under tvil. Med litt godvilje, kan man einlikevel konkludere med at vi ikke er helt på villspor for lite presist i forhold til formålsparagrafen. Og godt er det, vi er jo strengt tatt ikke ikkje ferdig med det første møtet. Vi har, som kanskje mange har glemt alleredegløymt alt no, ennå ikke begynt på enno ikkje starta på eventuelt.

På den annen sideandre sida, kan Parelius sittretoriske spørsmål tolkes-ast som eit innspill i forbindelse med vedtektenes paragraf 2 a), som gir ethvert medlem rett til å ta opp ethvert tema, og å kaste om på enhver tidligere konklusjon. I så fall kan jeg godta dette. Vi kan således også diskutere kamp og kampredskap og annet i tilnytning til dette.
Berre tøvprat! Omformuler!
Det vert 30 kroner, takk.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
Det er på dette punktet i programmet vi trenger en kasserer. Paragrafene og de kutymer som ellers gjelder i organisasjoner som våre, tilsier at kassereren må vise seg. Ellers blir det helt umulig å få ut noen penger. Jeg toer mine hender.......paragrafane, vet du.

Paragrafane tilsier nok også at du bør få forhåndsgodkjenning til en slik pilegrimsferd til Ivar sin fødestad. Ellers kan du ikke kreve refusjon. Bare så du vet det, i tilfelle du skulle bli utålmodig og reise uten å ta ut reiseforskudd.

Kan vi ikkje berre sende ut krav (evt. inkassokrav) når det er turvande?

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
OldBoy skrev:
Parelius skrev:

To nye punkt.

2.

......

Basert på formålsparagrafen, tror jeg at lefse- og vaffelspising på innpust, må kunne godtas. godtakast Ordkasting er mer tvilsomttvilsamt. Hvis ordkastinga bidrar til er med på å heve nivået, er svaret "ja". Hvis ikkeikkje, må det stoppes.stoppast Samtaler og terapi KAN i enkelte einskilde høve bidra til vere med påå heve nivået, og må kunne godtas, men under tvil. Med litt godvilje, kan man einlikevel konkludere med at vi ikke er helt på villspor for lite presist i forhold til formålsparagrafen. Og godt er det, vi er jo strengt tatt ikke ikkje ferdig med det første møtet. Vi har, som kanskje mange har glemt alleredegløymt alt no, ennå ikke begynt på enno ikkje starta på eventuelt.

På den annen sideandre sida, kan Parelius sittretoriske spørsmål tolkes-ast som eit innspill i forbindelse med vedtektenes paragraf 2 a), som gir ethvert medlem rett til å ta opp ethvert tema, og å kaste om på enhver tidligere konklusjon. I så fall kan jeg godta dette. Vi kan således også diskutere kamp og kampredskap og annet i tilnytning til dette.
Berre tøvprat! Omformuler!
Det vert 30 kroner, takk.
Værsågod:

Kroner, kroner, kroner, kroner, kroner, kroner,
kroner, kroner, kroner, kroner, kroner, kroner,
kroner, kroner, kroner, kroner, kroner, kroner.

Men ellers har vi ingen paragraf som sier noe om raudblyantbruk, så slik raudblyantbruk er nok i strid med paragrafane våre. Men jeg betaler for denne gang, bare for å vise min godvilje, og for at Oddgeir skal slippe å selge grammofonen sin.

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
OldBoy skrev:

Kan vi ikkje berre sende ut krav (evt. inkassokrav) når det er turvande?
Dette er kassererens fagfelt. Jeg vil nødig spasere rundt i hans blomsterbed, men paragrafane i Noregs Lovar er vel mitt område, så jeg kan si så mye som at Noregs Lovar ikke ser med stor blidskap på inkassovirksomhet når kravet er omtvistet. Dette kan skape mye støy som tvinger nynorsksaka til å rykke attende til start.

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Vi vert nok ikkje rike på dette, før den negative kontigenten melder seg....
Det er vel naturleg at vår laugsleiar kjem ut av tenkeboksen sin no, og tar en prat med Kristin Halvorsen? Berre så ho ikkje vert overraska når søknaden vår kjem, men at ho har sett av rikeleg med penger på statsbudsjettet sitt. Kasseraren bør nok være med på det innledende møtet, det er alltid kjekkest å være to. Nei, ved nærmere ettertanke: kassereren vår kunne komme til å forsnakke seg om Sveits og de sakene der nede, og da blir nok ikke Krisitin Halvorsen noe blid. Så la laugsleiaren vår gjøre dette alene.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gledelig melding fra regjeringen.
Vi har funne en ubenyttet, og ikkje særlig kjent post på årets budsjett, øremerket til "laug og lag for fremje av det nynorske språket" og bevilger i den forbindelse 10 stykker nynorsk ordliste, samt en liten million til Nynorsklauget. Etter lett overtalelse fra statsministeren gikk dette i boks. :)

Så får vi håpe at ikkje hele summen havner i Sveits, ellar at Oldboy plutselig har tvangsutmeldt alle oss andre og tar hele summen sjøl.

For øvrig har eg snart bursdag, styret og medlemmer er selvsagt invitert...

Baker du en kake Arve?

Gleder meg at eg har fått en spillemann, dette skal blir kjekt. :)

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
Gledelig melding fra regjeringen.
Vi har funne en ubenyttet, og ikkje særlig kjent post på årets budsjett, øremerket til "laug og lag for fremje av det nynorske språket" og bevilger i den forbindelse 10 stykker nynorsk ordliste, samt en liten million til Nynorsklauget. Etter lett overtalelse fra statsministeren gikk dette i boks. :)

Så får vi håpe at ikkje hele summen havner i Sveits, ellar at Oldboy plutselig har tvangsutmeldt alle oss andre og tar hele summen sjøl.

For øvrig har eg snart bursdag, styret og medlemmer er selvsagt invitert...

Baker du en kake Arve?

Gleder meg at eg har fått en spillemann, dette skal blir kjekt. :)
Dette var gode nyheter!

Og bare for ordens skyld: jeg har ingen planer om å tvangsutmelde medlemmer. Jeg holder meg til paragrafane mine, jeg. Mer enn nok å gjøre med dem. En stakkars paragrafryttar har ikke engang tid til å spise kake, er jeg redd. Sånne stiftelses- og årsmøtetider er travle tider for oss paragrafryttarar.

Men han kasseraren vår, bør vi begynne å holde et øye med. Hvor er han forresten? Allerede i Sveits med vår million?

PS. Paragrafane er ikke til hinder verken for kakebaking eller kakefråtsing. Det er bare å gape opp og passe på innpusten.

P

Parelius

Gjest
Eg har fått det for meg at (jau, det står AT, og eg gjer som eg vil) oppseda drukkenbolten vår. Det vil teka tid, men "time is on my side". Ei strofe kvar dag i 82 dagar. Ikkje noko program i eit dusin steg kan kløkkje slik eit vanseda liv. Her må sterkaste luten til; ein solsong (sólarljód), satt over til det nynorske tungemål av Ivar frå Orgland

1.

Liv og gods
rante han hjå folk,
den grimme røvaren Grepp;
over dei vegar
som han vakta,
fekk ingen levande koma.

Elles vil eg oppmoda skalden Kompo til at dikte ein kampsong for lauget, eit slags eventueltljód som vi kan bruka medan vi et hardangerlefsi mellom slaga. Ikkje for langt - me syng heller det heile opp att fleire gonger. Valentino kan tonsette for gitarr. Det er tid for at gå ordna i flokk!

Parelius, laugsstrateg.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Parelius skrev:
Eg har fått det for meg at (jau, det står AT, og eg gjer som eg vil) oppseda drukkenbolten vår. Det vil teka tid, men "time is on my side". Ei strofe kvar dag i 82 dagar. Ikkje noko program i eit dusin steg kan kløkkje slik eit vanseda liv. Her må sterkaste luten til; ein solsong (sólarljód), satt over til det nynorske tungemål av Ivar frå Orgland

1.

Liv og gods
rante han hjå folk,
den grimme røvaren Grepp;
over dei vegar
som han vakta,
fekk ingen levande koma.

Elles vil eg oppmoda skalden Kompo til at dikte ein kampsong for lauget, eit slags eventueltljód som vi kan bruka medan vi et hardangerlefsi mellom slaga. Ikkje for langt - me syng heller det heile opp att fleire gonger. Valentino kan tonsette for gitarr. Det er tid for at gå ordna i flokk!

Parelius, laugsstrateg.
Eg har retta det du skreiv til noko forståeleg.
Men på diktet måtte eg gje opp. Denne Grepp er heilt ukjent for meg.

No tykkjer eg eventuelt vert i drygaste laget. Vi sett strek sundags kvelden. Dei som ikkje har gjeve melding om viktige ting dei vil ta opp på skipingsmøtet, må finne seg i å vente til neste møte. Det vil vere heilt i Ivar Aasen (ære vere han til somme tider) si ånd.

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
No tykkjer eg eventuelt vert i drygaste laget. Vi sett strek sundags kvelden. Dei som ikkje har gjeve melding om viktige ting dei vil ta opp på skipingsmøtet, må finne seg i å vente til neste møte.
Kjempefint med søndagsmøter. For da kan vi ha et nytt møte allerede på mandag, hvis noen ønsker det. Og enda et nytt et på tirsdag, hvis vi blir ferdig med møtet på mandag. Og....

Det er nesten ikke noe som slår det å sitte i møte. Blir jo rene VIP'en på den måten. Og så slipper man å gjøre noe.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kordan høres en kampsang for et nynorsklaug ut mon tro?

Vi må jo ha en melodi, en kjent, forslag?

Må vere en så spillemannen kan spille på gitar...

P

Parelius

Gjest
Eg vil vel tru at Grepp er ein av dei ovstore (Gigant) innan den norrøne mytologien. Men eg vil ikkje setja det eine kjønnet mitt på det, så at eg berre har to att.

Sidan det no snart kjem ein ny dag, tak vi neste lesning for drukkenbolten:

2.

Åleine han åt
tidt kraftig,
aldrig baud han folk på mat,
før ein trøytt
og vanmektig
Gjest frå vegen kom.

Lat siste lefsi liggja, høyrer du A-A!

Me må ha ein opphaveleg melodi. Noko germansk noko? Marsjtakt må det vera; me vil ikkje at nokon fell ut av takta. "She loves you, yah yeah yeah" trur eg passar dårleg.

salvatore

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
15
Torget vurderinger
8
hei dere!

lurer på om det gjelder egne regler for nynorsk - såvidt jeg vet avsluttes ikke "headinger" med punktum. er ikke du norsklærAr arve?

O

OldBoy

Gjest
Jeg overlater til raudblyant-Arve å svinge sin fryktede redskap, men jeg sier bare: Man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Bare som et utkast, ska vi satse på noe litt hipt og moderne som kampsang?

Noe ala:

Ivar, Ivar yo, yo, yo
Nynorsk, nynorsk, go, go, go
Me i lauget står nå på,
alle snakke nynorsk må!!
NÅ!!

Blir det for voldsomt?
Kan eventuelt erstatte yo med yå
og go med gå...

K

kbwh

Gjest
Og eg som synest at mi omsetjing av kvadet til Rike-Kjetil og Mikal med kjeften var så vent.

P

Parelius

Gjest
Du bør no kjenne ei lette, Valentino, for at det berre var raudblyanten som vert teke i bruk, og at han ikkje tok til at svinge reiskapen sin, som OldBoy har gjeve han løyve til. Eg trur Kompo no må halde for augo… Ikkje godt at veta kor dette stiftingsmøtet endar opp.

Topp Bunn