Prøv og feil er vel og bra, men det er ekstremt vanskelig å tweake seg inn mot en optimal løsning dersom den minste justering innebærer snekkerverksted eller sirkelsag i stua.
Hehe!

Slegge og motorsag..
Tror det kan ha litt med at vi er noen som prøver å finne stien videre..
Da er det kanskje litt uvist i startgropa.
For min egen del har jeg funnet ut noen av fordeler og bakdeler med OB.
Jeg kan leve med kompromissene, og da er det hvordan kanskje komme seg videre, og kanskje OB tårn er veien for å få litt lavere Fs og litt høyere følsomhet
Selv tror jeg vanlig fjøl med vinger og AE er "safe bet"...om en har råd til AE da

Så er det kanskje å definere hva drivere en kan bruke alternativt til AE for å komme seg ut av startgropa, og kanskje litt rimeligere?
Er kanskje Alpha bra nok i denne sammenheng, eller er det noe annet som kan brukes?

Beta og definimax er nevnt, samt Leikis m.flere som har drivere med litt lavere Q verdier.
Kanskje sommerferien burde gått med til å reise Norge rundt å lytte?
Jeg innrømmer gladelig at jeg er amatør, men det er jo en morro hobby det her, så da blir det kanskje litt på "motorsag" nivå det her av og til...

Men utrolig glad for at det er dyktige folk her inne som kanskje kan redde amatører som meg vekk fra fatale fiaskoer, slik at en ikke mister lysten på å komme seg videre
I beste mening

oks