Det er jo en grunn til at det ikke har blitt noe.. vet ikke helt hva det erLigger et par på finn til 8000,-
|
Det er jo en grunn til at det ikke har blitt noe.. vet ikke helt hva det erLigger et par på finn til 8000,-
LS80 90dBHar ikke sjekket specs på dem, men er ikke JBL ofte en del mindre lettdrevne enn Klipsch? Men har et inntrykk av at JBL kanskje har bedre byggekvalitet og kvalitet på drivere o.s.v.
Nå var det du som nevnte dem først.Det er jo en grunn til at det ikke har blitt noe.. vet ikke helt hva det er
I den lave enden, IMO.LS80 90dB
Klipsch sin er nå meget overdrevet også da.I den lave enden, IMO.
Ja, var ikke sånn ment hehe. Jeg var inne å kikka på dem på Finn å det er liksom noe som stopper megNå var det du som nevnte dem først.
Virker allikevel som den står greit i forhold til hva andre produsenter oppgir. Iallfall hva jeg opplever.Klipsch sin er nå meget overdrevet også da.
Sensitivitet er da ikke en opplevelse?Virker allikevel som den står greit i forhold til hva andre produsenter oppgir. Iallfall hva jeg opplever.
Ok.Sensitivitet er da ikke en opplevelse?
Er ikke noe galt med Klipsch.Hva er egentlig galt med Klipsch?
Hvis du vil prøve noe annet, hva med brukt Tannoy, JBL eller PMC?
Alle forskjellig, men kanskje en av dem gir deg det som "mangler"...?
Ja, god ide!Hva er egentlig galt med Klipsch?
Hvis du vil prøve noe annet, hva med brukt Tannoy, JBL eller PMC?
Alle forskjellig, men kanskje en av dem gir deg det som "mangler"...?
På grensen til regelbrudd på 6a...?Hva med Elipson Heritage xls 15?
Eventuelt kan du overta mine Dali Oberon 9, så kan jeg teste ut Elipson![]()
Spennende, til film kan man nok komme unna med AS, til musikk er jeg mer usikker (nå blir vel jeg målskive i vinden). Lenge siden jeg hørte de nå, men de er kun topp 100 her, Mentor 8 er dog på lista mi over "vil eie", men hvordan noen av disse to vil stille opp mot RF7 er uvisst for min del. Dali Mentor er uansett en veldig vellykket høyttalerserie hvis man er glad i rock, Heavy også.Vi kan jo konkludere med at nesten alle anbefaler forskjellige og at smaken er som bakenMange gode forslag og spennende konstruksjoner. Valget landet på ett par 1723 Tower fra Arendal så får vi se hva som skjer etter 60 dager
![]()
Blir spennende detVi kan jo konkludere med at nesten alle anbefaler forskjellige og at smaken er som bakenMange gode forslag og spennende konstruksjoner. Valget landet på ett par 1723 Tower fra Arendal så får vi se hva som skjer etter 60 dager
![]()
Ja, i å med at de har 60 dagers prøve periode så er alle dører åpne endaSpennende, til film kan man nok komme unna med AS, til musikk er jeg mer usikker (nå blir vel jeg målskive i vinden). Lenge siden jeg hørte de nå, men de er kun topp 100 her, Mentor 8 er dog på lista mi over "vil eie", men hvordan noen av disse to vil stille opp mot RF7 er uvisst for min del. Dali Mentor er uansett en veldig vellykket høyttalerserie hvis man er glad i rock, Heavy også.![]()
Jeg har hørt en del Dali oppimellom men har alltid syntes de mangler fundament. At lyden har føltes tynn. Husker ikke modellene men mentor 6 har jeg hørt å det låt som beskrevet. De andre jeg har hørt har vært rimelige modeller så kan være en annen sak når man går opp i pris.Spennende, til film kan man nok komme unna med AS, til musikk er jeg mer usikker (nå blir vel jeg målskive i vinden). Lenge siden jeg hørte de nå, men de er kun topp 100 her, Mentor 8 er dog på lista mi over "vil eie", men hvordan noen av disse to vil stille opp mot RF7 er uvisst for min del. Dali Mentor er uansett en veldig vellykket høyttalerserie hvis man er glad i rock, Heavy også.![]()
Jeg hadde mentor 5 og helicon 400 samtidig (en gang i tidenJeg har hørt en del Dali oppimellom men har alltid syntes de mangler fundament. At lyden har føltes tynn. Husker ikke modellene men mentor 6 har jeg hørt å det låt som beskrevet. De andre jeg har hørt har vært rimelige modeller så kan være en annen sak når man går opp i pris.
Det blei rett og slett ikke noe av, jeg skal komme meg rundt å lytte litt på forskjellige oppsett og høyttalere først. Jeg orker ikke dra i hus masse forskjellig utstyr heheHvordan ble det med høyttalervalget @Alek264 ?
Ligger noen spennende Elipson Prestige Facet 34f på torget her nå til 18k.![]()