Norum`s lille Hifi
Bedre bilder kommer etterhvert.
Bedre bilder kommer etterhvert.
Vedlegg
-
157.2 KB Visninger: 292
Takk for detGrumpy skrev:Kan jeg sette Galloene mine på slike stativer..... ;D -Helt griselekkert!
Gratulerer ...og plastelina funker for barn i alle aldre .
/-jp
Hei. Takk for svar Har pratet med Paul på Pmaudio. Han har en liggende til 6500 kr. vurderer sterkt å slå til på det tilbudet når jeg får økonomi til det, hvis den ikke blir solgt før det da.tomkver skrev:Hei
jeg har eid en Audio Analogue Puccini Settanta i et halvt år, og har byttet til storebroren Maestro.
jeg brukte også Puccinini til drive Equinox, og det fungerte veldig bra.
har solgt Equinoxene og kjøpt Krix Apex 4.
jeg vil anbefale denne komboen med Puccini og Equinox, og ring gjerne til Paul på Pmaudio, som er en guru på Audio Analogue
Tom
Takk for linken Da har jeg litt å lese på.Valentino skrev:
Takk skal du ha thomand De låter meget bra vil jeg si, et kupp i forhold til prisenthomand skrev:Veldig lekkert. Låter meget bra de krixene.
Tusen takk skal du hadraapen skrev:Lekkert oppsett,nydelige høyttalere og stativer...gleder meg til å se fortsettelsen
Mvh
Hvis posten ikke har rotet det til igjen så burde den komme i dag ja.norumno25 skrev:God morgen lilleNorum får du forsterkeren idag?
I såfall får du nok tåle et besøk fra din bror ;D
Posten skuffet ikke i dag faktisk. Nå har både forsterkern OG dacen kommet til jobben ;Dnorumno25 skrev:siden det er posten vi prater om så tror jeg trygt jeg kan vente til uka
det var ikke værst av posten ,når pakken ble sendt i gårNorum skrev:Posten skuffet ikke i dag faktisk. Nå har både forsterkern OG dacen kommet til jobben ;Dnorumno25 skrev:siden det er posten vi prater om så tror jeg trygt jeg kan vente til uka
Hehe skulle tro det var en multiskriver som stod nede i resepsjonen og ventet på meg når jeg så den esken.motoren skrev:regner med at den overlevde posten,tror den var pakket godt nok iallefall
mvh
stoler jo ikke på posten kan du si,så det må pakkes godt.Norum skrev:Hehe skulle tro det var en multiskriver som stod nede i resepsjonen og ventet på meg når jeg så den esken.motoren skrev:regner med at den overlevde posten,tror den var pakket godt nok iallefall
mvh