H
Hun bør holde seg langt unna pengepotten min, ellers blir det spank!
Pervo.Åhhh....... Listhaug & spanking....aahhhh....
Tidlig kveld i dag![]()
Hysj! vi må ikke minne FrP på at deres løfter om å hjelpe folk i nærområdet bare er spill for galleriet.Sende penger hjem vil vel være å hjelpe folk i nærområdet?
Johaug? Jeg har nok lurt på om Listhaug var dopet, men...det neste er at departementet under FrP blander seg inn i politiarbeid. Lov og orden-partiet fornekter seg ikke.
Ref Krekar-saken der departementet dro til Italia 1,5 år før Italia kom og ønsket Krekar utlevert, noe Johaug effektivt hysjet vekk.
Helt sikkert Anundsen som har en finger med i spillet!ja?
Johaug-saken har effektivt tatt all oppmerksomhet fra alle andre saker den siste tiden, bl.a. Krekar-saken.
Såpass ja. Er abonnent, og BT merker ikke artiklene med + eller lignende slik ta man ser tydelig hva som er alment tilgjengelig, eller ikke.^Og hvordan leser man det hvis man ikke er abonnent?
Utsagnet som forklarer hvorfor en så smakløs, kjedelig og tam ost som Norvegia har så store markedsandeler.Samma det vel. Ost er ost.
Ja. Jeg er drittlei av å gå langs lange rekker med ost merket med "mild smak" på leting etter noe som smaker som ost. Hvis man ikke liker ost som smaker som ost så får man for faen bruke syltetøy eller kjøttpålegg på skiva.Utsagnet som forklarer hvorfor en så smakløs, kjedelig og tam ost som Norvegia har så store markedsandeler.Samma det vel. Ost er ost.
Måtte det ha vært så vel..... bare se hvordan de holder på med forsvaret - svada og løgnhistorier hele veien.Nå er det snart ikke rom for mer juging i politikken.
ironien var visst ikke så opplagt som jeg trodde...
Kommentaren var ikke til deg, men til de mange som forsimpler osteutvalget i Norge. Og til den generelle tristessen som preger norske ostedisker.ironien var visst ikke så opplagt som jeg trodde...
Det tror jeg er kun rykter. Jeg har ingen tro på at han kan varte opp med småkaker.Det går rykter om at gubben til Erna varter opp med de lekreste småkaker. Ikke rart de skal ha "fest" hos Erna i kveld også.