DU skulle kaste HENNE ut!!!6bm8: Hvorfor ble DU kastet ut når HUN fant seg ny type? Det rimer ikke i min verden...
Enig!!!DU skulle kaste HENNE ut!!!
Ja har du snakka med Philer`n eller?
Hjalp det?![]()
Også har jeg blitt så jævlig avsosial. Det er liksom ikke så kult å sitte sammen med venner å høre: KULT NÅ ER DU SINGEL Å...... AKKURATT SOM OSS!!
- Bør jeg kontakte DR.Phil?
Jeg kjenner situasjonen. Nå er det riktignok en stund siden jeg gjorde det slutt med min dame ,men duverden så vanskelig det var den første tiden , bit tennene sammen , prøv å ha så mange baller i luften som mulig så går det bra. Jeg kom videre ved å dra ut på byen og ha meg noe med alle damene som ville det med meg.Også har jeg blitt så jævlig avsosial. Det er liksom ikke så kult å sitte sammen med venner å høre: KULT NÅ ER DU SINGEL Å...... AKKURATT SOM OSS!!
...
Og til alle andre der ute som også ikke er i min situasjon, ta godt vare på den dere har. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden.
Det prøvde jeg og en kompis engang, men utover formiddagen ble vi så jævlig trøtte at eneste løsningen ble hyppige kopper med karsk og absint resten av dagen. Når endelig kvelden kom var begge helt apekatt og var overhodet ikke interessert i å sove. En morsom dag ble det ihvertfall.Ta ei våkenatt...![]()
Karsk og absint....! Fin blanding det. Blir vel ikke fyllesjuk heller av den miksen der! Men det var vel ikke skikkelig ekte absint vel? Hvis det var det så er det vel ikke rart at dere ble litt rare i hodet.... Det var det van Gogh drakk da han skar av seg øret! ;DDet prøvde jeg og en kompis engang, men utover formiddagen ble vi så jævlig trøtte at eneste løsningen ble hyppige kopper med karsk og absint resten av dagen. Når endelig kvelden kom var begge helt apekatt og var overhodet ikke interessert i å sove. En morsom dag ble det ihvertfall.
Vet ærlig talt ikke. Var ei grønn guffe kjøpt i spania. Holdt 70% tror jeg. Skikkelig sinna var den ihvertfall.Men det var vel ikke skikkelig ekte absint vel?
Vet ærlig talt ikke. Var ei grønn guffe kjøpt i spania. Holdt 70% tror jeg. Skikkelig sinna var den ihvertfall.
Er vel litt dum da vel ??? Tenke tenke. Hmm . Nei f**n jeg drar å hiver ho ut med en gang6bm8: Hvorfor ble DU kastet ut når HUN fant seg ny type? Det rimer ikke i min verden...
Blir det regnet som narkotikum eller? Blir man evt. tiltalt deretter?ekte absint selges kun i tsjekkia i europa, om noen skulle ha behov for å teste det ut. Men ta nå ikke med noe hjem å bli stoppet med en flaske sånn i tollen blir det ikke julekveld av.
Jeg har hørt at ekte Absinth inneholder hallusinogenet Meskalin, men jeg vet ikke om man skal tro på det.
Haha, ikke tro på detJeg har hørt at ekte Absinth inneholder hallusinogenet Meskalin, men jeg vet ikke om man skal tro på det.