NATTRANGLER

LemonDog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
49
Torget vurderinger
8
6bm8: Hvorfor ble DU kastet ut når HUN fant seg ny type? Det rimer ikke i min verden...

LemonDog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
49
Torget vurderinger
8
Hehepp. Ble ikke så mange øl i kveld. Satser på flere i morgen :D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.860
Torget vurderinger
1
6bm8: Hvorfor ble DU kastet ut når HUN fant seg ny type? Det rimer ikke i min verden...
DU skulle kaste HENNE ut!!!

Tresko

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.02.2006
Antall liker
0
Men du virker da fornøyd nå? Så nå er det vel bare å ringe å takke for at du ble fri til å finne verdens beste?

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10
Amigo !

Get your shit together..........
Tiden leger alle sår...nå er det helg.....kom deg ut og fin deg en ny "babe" som er bedre og finere enn x-en !
Se positivt på tinga - kansje hun gjorde deg en tjeneste....

Stay cool :)

Også har jeg blitt så jævlig avsosial. Det er liksom ikke så kult å sitte sammen med venner å høre: KULT NÅ ER DU SINGEL Å...... AKKURATT SOM OSS!!

- Bør jeg kontakte DR.Phil?

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Ei runde med Tom Waitz & Jack Daniels hjelper og på perspektivet :-*

Mvh. RS

PatSharpX

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2006
Antall liker
100
Sted
Oslo
iTunes: Muzzlewhite - Mitt Kjære Vålerenga [05:54m/320Kbps/44KHz]
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Antall liker
2
Dæven det er kjekt å begynne på skole igjen, nå har jeg jo tid til å sitte oppe å dasse om natten. ;D

God natt.

CFD

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.01.2006
Antall liker
0
Også har jeg blitt så jævlig avsosial. Det er liksom ikke så kult å sitte sammen med venner å høre: KULT NÅ ER DU SINGEL Å...... AKKURATT SOM OSS!!

...

Og til alle andre der ute som også ikke er i min situasjon, ta godt vare på den dere har.  Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden.
Jeg kjenner situasjonen. Nå er det riktignok en stund siden jeg gjorde det slutt med min dame ,men duverden så vanskelig det var den første tiden , bit tennene sammen , prøv å ha så mange baller i luften som mulig så går det bra. Jeg kom videre ved å dra ut på byen og ha meg noe med alle damene som ville det med meg.
Akkurat det siste angrer jeg som faen på ,men alle reagerer på forskjellige måte.

Tror nok forholdet sprakk fordi jeg snakket for mye om Audio/video samt at jeg ikke ga hun nok oppmerksomhet (noen som kjenner seg igjen?).

Angående gresset på andre siden av elven så vet jeg egentlig ikke. Har hatt endel one night stands ,men det er desverre værre med å skaffe seg en som man til vite mer om enn bare hvordan de ser og føles ut innvendig.

On topic: Noen tips til hvordan man skal snu døgnet? Jeg har hatt en døgnrytme som har vært på Amerikansk tid i snart 3mnd. Legger meg rundt fra klokken 4 til klokken 7 og står opp igjen klokken 14.. Skal jo tilbake til statene om ca 2uker så kanskje jeg burde gi opp så slipper jeg jetlag?

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
0
Støtter våkennatt svaret. Da har du fikset det med en gang.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Ta ei våkenatt... :)
Det prøvde jeg og en kompis engang, men utover formiddagen ble vi så jævlig trøtte at eneste løsningen ble hyppige kopper med karsk og absint resten av dagen. Når endelig kvelden kom var begge helt apekatt og var overhodet ikke interessert i å sove. En morsom dag ble det ihvertfall.

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
0
Ble visst våkennatt på meg i dag. Gidder ikke å sove når det er ca 3 timer til jeg skal stå opp

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Det prøvde jeg og en kompis engang, men utover formiddagen ble vi så jævlig trøtte at eneste løsningen ble hyppige kopper med karsk og absint resten av dagen. Når endelig kvelden kom var begge helt apekatt og var overhodet ikke interessert i å sove. En morsom dag ble det ihvertfall.
Karsk og absint....! Fin blanding det. Blir vel ikke fyllesjuk heller av den miksen der! Men det var vel ikke skikkelig ekte absint vel? Hvis det var det så er det vel ikke rart at dere ble litt rare i hodet.... Det var det van Gogh drakk da han skar av seg øret! ;D

CFD

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.01.2006
Antall liker
0
Jeg har prøvd en våkenatt flere ganger ,men hver gang så kjeder jeg meg og skal absolutt se på en episode av en serie i hjemmekinoen. Da sovner jeg i godstolen (la-Z-boy) og våkner opp dagen etterpå.

Ironisk nok så er var lazyboy stolen den dyreste komponentene i hjemmekinoen en god stund ,men er nå (endelig) erstattet av en Cayin effektforsterker.

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
0
Jeg sovnet av en liten time, så er ganske fornøyd med det.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Men det var vel ikke skikkelig ekte absint vel?
Vet ærlig talt ikke. Var ei grønn guffe kjøpt i spania. Holdt 70% tror jeg. Skikkelig sinna var den ihvertfall.

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
0
Bryter loven gjør du, huff. Det er ikke lov til å ta alkoholholdige drikker med mer enn 60% inn i landet. ;) Jeg tror heller ikke den var så god.

Vet ærlig talt ikke. Var ei grønn guffe kjøpt i spania. Holdt 70% tror jeg. Skikkelig sinna var den ihvertfall.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Jepp. Hardkriminell av verste sort ;D Den var ikke så allerverst i smaken faktisk.

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
653
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Er vel litt dum da vel ??? Tenke tenke. Hmm . Nei f**n jeg drar å hiver ho ut med en gang :mad: :mad:

Edit. Nei, det snør, er glatt og kaldt og jeg har ikke en eneste pigg igjen i fordekkene. Også fikk jeg fartsbot for tre timer siden :'( Tar det en annen gang jeg ;D

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
ekte absint selges kun i tsjekkia i europa, om noen skulle ha behov for å teste det ut. Men ta nå ikke med noe hjem å bli stoppet med en flaske sånn i tollen blir det ikke julekveld av.

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
ekte absint selges kun i tsjekkia i europa, om noen skulle ha behov for å teste det ut. Men ta nå ikke med noe hjem å bli stoppet med en flaske sånn i tollen blir det ikke julekveld av.
Blir det regnet som narkotikum eller? Blir man evt. tiltalt deretter?

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Det var et program på nrk om alkohol, der var en episode om absint. Jeg mener å huske at de sa at det var klasifisert som narkotikum i norge. Tror faktisk den serien ligger på nrkwebtv for de som gikk glipp av den.

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.721
Torget vurderinger
0
Nei, sliter med å finne noe interessant å lese................på nettet.

Så nå er det like greit å måke litt snø.........så det blir bedre plass til det som kommer i morgen..........

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.860
Torget vurderinger
1
Med uhell ble jeg sittende å spille Battlefield 2 her...ups...

LemonDog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
49
Torget vurderinger
8
Jeg har hørt at ekte Absinth inneholder hallusinogenet Meskalin, men jeg vet ikke om man skal tro på det.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Jeg har hørt at ekte Absinth inneholder hallusinogenet Meskalin, men jeg vet ikke om man skal tro på det.

Det har jeg også hørt.

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Haha, ikke tro på det :)

Blant andre Peyote- og San Pedro-kaktus inneholder meskalin. Ekte Absinth inneholder virkestoffet thujon, som kommer fra malurt (wormwood, Artemesia absinthium).

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Og ikke tolk det som noe annet enn kunnskapstørst og god tilgang til internett ;D

Tresko

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.02.2006
Antall liker
0
Ekte absint er en opplevelse alle bør unne seg en gang i livet.

Under lovlige omstendigheter, selvsagt.

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
hmmm
Alle bør vel brøve både det ene og andre..

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
hmmm.....nei....god natt!

Tresko

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.02.2006
Antall liker
0
Kabler er uviktig donald, sov godt og tenk på det.

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
kabler er viktig,hører spesielt ekstra super duper stor forskjell i alkoholrus.. Skål.. *hikk*

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.860
Torget vurderinger
1
Jeg trenger 3 glass cognac....

Topp Bunn