Nu kaller sengen, det har den vel i og for seg gjort i noen timer, men jeg har ikke hatt tid til å legge meg.
Nu har Spiralis vært "Mulle Mekk bygger bil" !! De som har barn i den alderen kjenner sikkert figuren.
Eldste avkom kom hjem for et par uker siden med nyervervet automobil. Nissan Laurel, 2,4 liter bensin med rekkesekser. Kjøpt uten det faderlige opphavs "godkjenning", og den virket jo noen dager!

Gutten ble selvsagt lei seg :'( :'( Så pappa har handlet deler for et mindre statsbudsjett, :-\ Og nå har vi byttet innsprøytingsdyser, selvsagt måtte han kjøpe en sekssylindret bil !

og jeg garanterer at det ikke er 50% mer arbeid enn en 4 sylindret, 250% er sikkert riktigere. Tre reimer ble også byttet, og nå går da kjøretøyet i allefall !

Ferdig klokka 03:00. :'(
Nu gjenstår kun bytte av luftfilter, fordelerlokk, rotor, stifter og kondensator. Pluggene får vi se på om de må byttes. Og så er det selvsagt et spørsmål om tenningsjustering, - gjett om jeg gleder meg ! Har ikke gjort noe slikt på de siste 10 årene tror jeg. Gud vet om jeg husker hva og hvordan ? ??? Uansett det blir senere i uken, nå skal der soves !!