BeeGees
|
Ja, ho kan få det til å røkke litt i førrtøyinga......^
Liker hun derre Kylie.....Minouge dama.
^
Liker hun derre Kylie.....Minouge dama.
Artig med Barry White ja, hadde en opplevelse med ham på ei lita hifi messe i Gjøvik , er vel snart 40år siden. Hørte ham på de største Tannoyene og svære Accuphase forsterkere. (aldeles utenfor økonomisk og plassmessig rekkevidde) Kommer enda inn på dette når det blir snakk om lyd.Sitter akkurat nå og hører på Barry White, men ikke si det til noen...![]()
Barry White er INGEN ting å skamme seg over! Helt innafor.Artig med Barry White ja, hadde en opplevelse med ham på ei lita hifi messe i Gjøvik , er vel snart 40år siden. Hørte ham på de største Tannoyene og svære Accuphase forsterkere. (aldeles utenfor økonomisk og plassmessig rekkevidde) Kommer enda inn på dette når det blir snakk om lyd.Sitter akkurat nå og hører på Barry White, men ikke si det til noen...![]()
Tragisk skjebne for en så unik artist!Klaus Nomi. Ville ikke hatt ham på t-skjorta, men jeg må innom musikken hans en gang i året omtrent.
Det har aldri slått meg at det skulle være å noe å skamme seg over at en liker Klaus Nomi, men man lærer noe nytt hver eneste dag.......Tragisk skjebne for en så unik artist!
Må innrømme at det er ikke få ganger denne har blitt spilt på helseskadelig volum. Nå for tiden skjer det bare før gutta kommer på vors. Det vil si veldig sjelden
HVem ler av Rush og Jethro Tull?Kompisene lo av meg tidligere da jeg spilte Rush med bilde av en hund på coveret og Jethro Tull spesielt.....
Jeg tror tilogmed Jethro Tull lo av Jethro Tull av og til..HVem ler av Rush og Jethro Tull?
Tror du bør vurdere kameratene ....![]()
Hun står høyt i kurs hos meg, har flere album og kjøpte dette sist av henne på vinylHar innrømmet det før, og står gjerne fram igjen: Katie Melua. Naturen har vært usannsynlig snill med den dama, på alle mulige måter.