Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Panny

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.11.2010
    Antall liker
    135
    Jeg kom til å tenke på hvor hyggelig det var å oppleve oppgraderingen fra 23.5A til 23.5A1 da jeg kom på at noen mente å ha hørt om enda en oppgradering (A2?) som kommer.
    Jeg finner ikke spor av det i tråden, er det noen her som faktisk vet om det er noe i det eller ikke?

RM

Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    1.773
    Torget vurderinger
    2
    "Jeg mener å ha hørt at noen møtte Elvis nylig. Litt frynsete i kantene, men allikevel... "

Reaksjonen fra Håkon Rognlien og Knut Vadseth på MI 23,5A var som dere sikkert husker veldig positiv. Etter at A1 kom ut, med derpå følgende lovprisinger, har flere ti-talls kunder fått sine MI 23,5A oppgradert. Selve MI 23,xx plattformen er nå godt over ti år gammel, og jeg har konkludert med at jeg ikke klarer å presse mer informasjon ut av denne konstruksjonen.

Historisk sett har det vært en kontinuerlig utvikling i lydkvalitet helt fra den spede begynnelsen i en kjeller på Rykkinn. Jeg har nå rundet -69 år, men har ikke noen umiddelbare planer om førtidspensjonering.

Så det kommer mer....

R

Rudi

Æresmedlem
    Ble medlem
    06.05.2004
    Antall liker
    18.048
    Sted
    Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
    Torget vurderinger
    39
    RM har hatt over et halvt år på og levere tilbake utsyret mitt og gjøre opp for seg....... noe han unnlater og gjøre.
    RM yter bra service HVIS han lukter penger, utover det er det om og gjøre og være sædeles aktsom........ på en måte er det og levere noe som helst til RM for rep......som og kaste utstyret, man skal tydlighvis bare anse det hele som tapt og bare la sleipingen fortsette sin færd........flotte greier med lyskye useriøse aktører.
    Artig og se her inne folk som stiller seg bak RM og forsvarer RM sine handlinger........ de har tydlighvis ikke blitt lurt av RM....... ennå.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn