Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• jaybill

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.02.2014
    Antall liker
    217
    Sted
    Øvre Avløs
    Torget vurderinger
    3
    Går du med tanker å gjøre oppgradering av din 23.5A til 23.5A1, som Roar tilbyr. Her er mine opplevelser. Roar sa, «…forvent å bruke 200 timer på innspilling!»
    Tja, …umiddelbart etter oppkobling syntes jeg å høre et mer "fylde" i gjengivelsen, en dypere tightere bass. Skrudde av mine 2 subber, jo Virgo’ene leverte mer tight dyp bass. Dette rett ut i fra verkstedet. Etter vel 50 timer spilling, kom mer rom og mikrodetaljer frem. Dette er virkelig «et løft»! Mer presis i hver tone, stemmer og instrumenter med mer timbre crisp kan man vel si. Videre opplevde jeg at det skjedde mye, det ble mer av alt - luft kropp dybde mikrod presisjon renere bass...
    Nå har den spilt siden jeg koblet den opp for 2 uker siden, vel 300+ timer. Kom hjem fra hytta i går, hva f… har skjedd? Magien bare fortsetter jo 🎶🎹, mer mer, oppdager musikken på nytt, eks RW Amused to Death, enda mer 3D info dukker opp! Sortere bakgrunn, …og det spilte ikke dårlig før oppgraderingen heller!
    Har du en 23.5A ville jeg ikke nølt ett sekund, få den oppgradert! Verd hver krone!

Sist redigert:

Salty Dog

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Antall liker
    1.994
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Går du med tanker å gjøre oppgradering av din 23.5A til 23.5A1, som Roar tilbyr. Her er mine opplevelser. Roar sa, «…forvent å bruke 200 timer på innspilling!»
    Tja, …umiddelbart etter oppkobling syntes jeg å høre et mer "fylde" i gjengivelsen, en dypere tightere bass. Skrudde av mine 2 subber, jo Virgo’ene leverte mer tight dyp bass. Dette rett ut i fra verkstedet. Etter vel 50 timer spilling, kom mer rom og mikrodetaljer frem. Dette er virkelig «et løft»! Mer presis i hver tone, kan man vel si. Videre opplevde jeg at det skjedde mye, det ble mer av alt - luft kropp dybde mikrod presisjon renere bass...
    Nå har den spilt siden jeg koblet den opp for 2 uker siden, vel 300+ timer. Kom hjem fra hytta i går, hva f… har skjedd? Magien bare fortsetter jo 🎶🎹, mer mer, oppdager musikken på nytt, eks RW Amused to Death, enda mer 3D info dukker opp! Sortere bakgrunn, …og det spilte ikke dårlig før oppgraderingen heller!
    Har du en 23.5A ville jeg ikke nølt ett sekund, få den oppgradert! Verd hver krone!
    Jaja... For en tid siden fikk jeg oppgradert min preamp MI 23.5 til 23.5A. Og jeg syntes at det var minst to skritt oppover på stigen. Nå må det vel være bra nok, tenkte jeg. Og nå leser jeg om flere som har svært god erfaring med videre oppgradering til MI 23.5A1. Til en overkommelig penge. Så hva skal man gjøre da...? Det blir nok ingen vei utenom. Heldigvis. :)

Sist redigert:

X3

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2004
    Antall liker
    275
    Torget vurderinger
    2
    Gjelder oppgraderingen pre del eller strømforsyningen evt begge?🙂

ovitzi

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Antall liker
    1.258
    Sted
    Snarøya
    Torget vurderinger
    5
    Kjenner jeg angrer litt på at jeg takket nei til A1 muligheten når jeg først skulle få pakke fra Hokksund 🫣

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.146
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Jeg følger med i spenning på forsterkersiden på det som kommer ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn