Går du med tanker å gjøre oppgradering av din 23.5A til 23.5A1, som Roar tilbyr. Her er mine opplevelser. Roar sa, «…forvent å bruke 200 timer på innspilling!»
Tja, …umiddelbart etter oppkobling syntes jeg å høre et mer "fylde" i gjengivelsen, en dypere tightere bass. Skrudde av mine 2 subber, jo Virgo’ene leverte mer tight dyp bass. Dette rett ut i fra verkstedet. Etter vel 50 timer spilling, kom mer rom og mikrodetaljer frem. Dette er virkelig «et løft»! Mer presis i hver tone, kan man vel si. Videre opplevde jeg at det skjedde mye, det ble mer av alt - luft kropp dybde mikrod presisjon renere bass...
Nå har den spilt siden jeg koblet den opp for 2 uker siden, vel 300+ timer. Kom hjem fra hytta i går, hva f… har skjedd? Magien bare fortsetter jo

, mer mer, oppdager musikken på nytt, eks RW Amused to Death, enda mer 3D info dukker opp! Sortere bakgrunn, …og det spilte ikke dårlig før oppgraderingen heller!
Har du en 23.5A ville jeg ikke nølt ett sekund, få den oppgradert! Verd hver krone!