Ønsker anbefaling MORSOMME ANNONSER PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.357
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    Var det deg det stod om i avisa som hadde kjøpt en traktor i fylla, og ikke husket dette neste dag? :)
    Nei, det er ikke engang min traktor. Håpløst å selge uansett, nordmenn bestemmer seg aldri og stiller en billion spørsmål, omtrent som Finn.no reklamene, samtidig har jeg blitt kontaktet av minst fem forskjellige utlendinger som knapt kan norsk, som vil eksportere til Ghana de stiller kun spørsmål om frakt, men kommer med skambud.

    Noen som trenger traktor? :D
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.616
    Torget vurderinger
    96
    Her er vel ikke alt på stell. Er det en subwoofer? Morsom tekst.

     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.501
    Antall liker
    3.126
    Torget vurderinger
    1
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.394
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    De er da ikke så fete🤔
     
    • Haha
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.977
    Antall liker
    81.792
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    De er da ikke så fete🤔
    Særlig ryddig var det heller ikke. Ser det virkelig slik ut rundt om? 😱😈😱
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.563
    Antall liker
    7.519
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Ikke veldig morsomt (mer latterlig), men blir veldig skeptisk når folk selger produkter som er 15-20 år gamle og skriver at skriver at produktet er brukt 1 (èn) gang. Dette er ikke et enkelt tilfelle, da jeg stadig ser det samme. Men hallo - enten så lyver man eller så var produktet jævla dårlig! 😅

     

    rorres

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.04.2006
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    1.492
    Torget vurderinger
    29
    Slik jeg leser det, er det fjernkontrollen som er brukt én gang.
    Det er jo forsåvidt troverdig, ettersom fjernkontrollen til Primare-forsterkere også styrer CD-spiller
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.563
    Antall liker
    7.519
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Slik jeg leser det, er det fjernkontrollen som er brukt én gang.
    Det er jo forsåvidt troverdig, ettersom fjernkontrollen til Primare-forsterkere også styrer CD-spiller
    Enig med deg rorres, var nok jeg som leste litt feil i dette tilfellet.
    Men som sagt så er det stadig noen som selger gammelt utstyr som kun har blitt brukt en en gang eller to, eventuelt at det oppgis som brukt i en time eller lignende. Men det med fjernkontrollen ser jeg :)
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.616
    Torget vurderinger
    96
    Den Primare spilleren ser da helt strøken ut, og det er selvsagt fjernkontrollen som nesten ikke er brukt. Hel og fin emballasje har han også. Den annonsen hører hjemme i tråden for gode kjøp.
    1800 er vel billig om man er ute etter en flott cd spiller? Om det er noen som fortsatt er stuck i 90 tallet da :p
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg går i jeans, og dermed stuck i 1800-tallet. Moderne mennesker bruker div pustende stoff og latex.
    Går jaggu i skinnsko også, når jeg tenker meg om. Helt stucked!😞
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.616
    Torget vurderinger
    96
    Digital lyd har etterfølgere som er mye mer brukervennlig enn CD. Ikke sammenlignbart med analoge format. Analoge format (og jeans) har ingen erstattere. Det er heller ingenting tiltalende med det fysiske CD formatet som skulle tilsi at det skulle bli populært igjen. Sølvskiver er stas det, men for meg går det i ting som det ikke er så lett å erstatte. Multikanal SACD, Blu-ray, DVD.
    2 kanals Redbook CD vil nok leve fint blant Hifi folket da, og jeg ser jo at flere produsenter fortsatt har modeller i mange prisklasser.
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.032
    Antall liker
    7.631
    Sted
    Oslo
    Digital lyd har etterfølgere som er mye mer brukervennlig enn CD. Ikke sammenlignbart med analoge format. Analoge format (og jeans) har ingen erstattere. Det er heller ingenting tiltalende med det fysiske CD formatet som skulle tilsi at det skulle bli populært igjen. Sølvskiver er stas det, men for meg går det i ting som det ikke er så lett å erstatte. Multikanal SACD, Blu-ray, DVD.
    2 kanals Redbook CD vil nok leve fint blant Hifi folket da, og jeg ser jo at flere produsenter fortsatt har modeller i mange prisklasser.
    Det er mye jeg trodde hadde dødd, og aldri ville gjenoppstå.
    Casetter, hockey sveis og skulderputer for bare å nevne litt.
    Men det stunder mot påske, og noen tror fortsatt på gjenoppstandelse!
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Digital lyd har etterfølgere som er mye mer brukervennlig enn CD. Ikke sammenlignbart med analoge format. Analoge format (og jeans) har ingen erstattere. Det er heller ingenting tiltalende med det fysiske CD formatet som skulle tilsi at det skulle bli populært igjen. Sølvskiver er stas det, men for meg går det i ting som det ikke er så lett å erstatte. Multikanal SACD, Blu-ray, DVD.
    2 kanals Redbook CD vil nok leve fint blant Hifi folket da, og jeg ser jo at flere produsenter fortsatt har modeller i mange prisklasser.
    Så, hva er problemet ditt? At andre bruker noe annet, og trives med det? Kanskje de allerede sitter på mange CDer, og finner det enkelt i bruk, selv om du finner det komplisert? Kjøp deg all verdens med SACD, DVDA og gud vet hva som gjør deg lykkelig. Ingen nisser trenger å komme med karakteristikker til deg om at du er ditt eller datt. Tiltalende og erstattende? Vi snakker om en hobby her, ffs. Andre synes at det er bakstreversk, og synes at det er langt mer tiltalende med Sonos og lydplanke. Løft blikket opp fra navla.

    Og visst pokker har jeans/bomullstoff og skinnsko/lær erstattere i langt bedre, lettere, mer effektive og solide/slitesterke stoffer.
     
    Sist redigert:

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.616
    Torget vurderinger
    96
    Så, hva er problemet ditt? At andre bruker noe annet, og trives med det? Kanskje de allerede sitter på mange CDer, og finner det enkelt i bruk, selv om du finner det komplisert? Kjøp deg all verdens med SACD, DVDA og gud vet hva som gjør deg lykkelig. Ingen nisser trenger å komme med karakteristikker til deg om at du er ditt eller datt. Tiltalende og erstattende? Vi snakker om en hobby her, ffs. Andre synes at det er bakstreversk, og synes at det er langt mer tiltalende med Sonos og lydplanke. Løft blikket opp fra navla.

    Og visst pokker har jeans/bomullstoff og skinnsko/lær erstattere i langt bedre, lettere, mer effektive og solide/slitesterke stoffer.
    Ingen problem! Det med "stuck" var forsøk på humor. Gjorde det så vondt så beklager jeg. Ellers kan jeg ikke se at jeg har vært ufin, bare argumentert for hvorfor jeg mener at CD ikke kommer tilbake til massene. Det var mest en respons til påstanden om at CD ville bli det nye vinyl. Det må det være lov å mene noe om?
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ingen problem! Det med "stuck" var forsøk på humor. Gjorde det så vondt så beklager jeg. Ellers kan jeg ikke se at jeg har vært ufin, bare argumentert for hvorfor jeg mener at CD ikke kommer tilbake til massene. Det var mest en respons til påstanden om at CD ville bli det nye vinyl. Det må være lov å mene noe om?
    Hadde det virkelig vært et forsøk på humor, så hadde du ikke anstrengt deg så jævlig med å følge opp med argumenter og forsvar.
    Om det gjorde vondt? Tja, omtrent like vondt som at det var et problem for deg? Da vet du omtrentlig terskelen.
    Kan jo lure på hvorfor du kommer stadig med stikk overfor andres valg (rør, vinyl, horn, og nå CD). Kjedsomhet?
     

    brunBar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.08.2021
    Innlegg
    652
    Antall liker
    677
    Sted
    Rogaland

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.616
    Torget vurderinger
    96
    Hadde det virkelig vært et forsøk på humor, så hadde du ikke anstrengt deg så jævlig med å følge opp med argumenter og forsvar.
    Om det gjorde vondt? Tja, omtrent like vondt som at det var et problem for deg? Da vet du omtrentlig terskelen.
    Kan jo lure på hvorfor du kommer stadig med stikk overfor andres valg (rør, vinyl, horn, og nå CD). Kjedsomhet?
    Rolig nå. Leste du det jeg skrev? Responsen var til påstanden om at CD ville bli det nye vinyl, IKKE noe roing eller forsvar for "stuck" påstanden. Som selvfølgelig ikke var så alvorlig ment.
    Nå er du hårsår. Tarei sammen!
    Jeg har hatt rørforsterkere selv, og har høyttalere med hornløsning i toppen nå. For første gang.
    Og det blir nok ikke den siste.
    Vi har vel alle skrevet mye rart her. Blir slitsomt om vi skal gnage på det i all fremtid.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Rolig nå. Leste du det jeg skrev? Responsen var til påstanden om at CD ville bli det nye vinyl, IKKE noe roing eller forsvar for "stuck" påstanden. Som selvfølgelig ikke var så alvorlig ment.
    Nå er du hårsår. Tarei sammen!
    Jeg har hatt rørforsterkere selv, og har høyttalere med hornløsning i toppen nå. For første gang.
    Og det blir nok ikke den siste.
    Vi har vel alle skrevet mye rart her. Blir slitsomt om vi skal gnage på det i all fremtid.
    Nuvel, det får være det siste om den saken.
    Ikke mer oppmerksomhet på deg i dag.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn