Mitt anlegg.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• STRØM

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2008
    Antall liker
    468
    Sted
    Troms
    Når det gjelder tilhørende Pre så fungerer ikke min gjenbruks filosofi, Momentum HD Pre kan ikke modifiseres til Momentum C2.
    Så jeg har diskutert med meg selv, og kommet til den konklusjon at Momentum C2 Pre med innebygd DAC kan bli en passelig bursdagsgave 😀, noe er på gang😀.

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    15.884
    Sted
    Sørlandet
    Da var min tid sammen med Dan d'agostino produkter over, så får vi se hva som kan skje en gang i fremtiden :)
    Nå er det MSB Digital kilde / Pre og Power som varmer i stua :)
    Lekkert! Og du er jo ikke den eneste som har gått bort fra D'agostino den siste tiden.

Hva tenker du utgjør de største forskjellene fra ditt gamle oppsett og det nye med MSB?

Nyt midnattsola.

STRØM

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2008
    Antall liker
    468
    Sted
    Troms
    Lekkert! Og du er jo ikke den eneste som har gått bort fra D'agostino den siste tiden.

Hva tenker du utgjør de største forskjellene fra ditt gamle oppsett og det nye med MSB?

Nyt midnattsola.
    Kan faktisk ikke gi deg ett utfyllende svar på forskjellen nå, er liksom aldri hjemme nå for tiden :), mulig jeg kan komme med en liten oppdatering i slutten av August.
    Div grunner til at jeg har gått bort fra mine MAS Momentum produkter, men har man Momentum Pre og Power, da har man ett meget godt sett som lydmessig ikke må skiftes ut. Jeg byttet min MSB Premier til en MSB Select 2 med Director, kvittet meg med Momentum HD Pre og bruker nå den Analoge Pre som er i Select 2.
    Select 2 sammen med Momentum Power fungerte helt OK det, men Select 2 sammen med MSB S500 er nå liksom ment å være sammen. Mine høytalere skal på papiret være enkle å drive, men jeg føler at de liksom aldri får nok krefter, så det må nå bli litt mere snært nå med S500 på plass.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    71.211
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer!
    Kan ikke skjønne annet enn at dette låter meget bra sammen med Estelon.

ELJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2008
    Antall liker
    3.491
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    26
    Slenger meg på den. Håper på en lytt neste gang jeg er i Tromsø og du er hjemme. Ser helt rått ut, gjennomført! Analogsiden er også på høyt siklenivå.
    E

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn