|
Du er jo kjent i byen, og som ung pensjonist, er det bare å ta Corona passet på innerlomma og komme nordover for litt HiFi og div prat med dertil tilbehør.Kjekt å se alle de gromme sakene dine samlet, STROM![]()
Hehe, hadde vært kjekt med en tur og hørt det flotte oppsettet dittDu er jo kjent i byen, og som ung pensjonist, er det bare å ta Corona passet på innerlomma og komme nordover for litt HiFi og div prat med dertil tilbehør.
Takker, men det er vel tvilsomt at det blir så spennendeVirkelig en flot Riaa
bliver spændende at følge med i din tråd
Altså du er tilfreds med dit nuværende anlægTakker, men det er vel tvilsomt at det blir så spennende, jeg er nok veldig nær min HiFi endestasjon nå
, hadde jeg startet tråden når jeg startet med HIFI kunne det muligens ha vært litt spennende, Div Denon, Acurus, Marantz, Parasound, Coda, Aureder, Bluenote, Dali, Mordaunt Short, Gradient, Vivid.....
Designet er selvfølgelig smak og behag, likeså er den lydsignaturen man foretrekker forskjellig, men byggekvaliteten og den eiergleden Dan d'agostino gir meg er stor, fjernkontrollen er nok også litt steampunkaktig, men den følelsen jeg får når volumet justeres manuelt med kransen på Pre, må bare opplevesMan kan sikkert mene mye om det steampunkaktige designet til dan d'agostino, men det er hvertfall ikke kjedelig! Spennende oppsett!![]()
Og der gjorde det ikke skam på seg.Anlegget har i flere år vært litt bak talerne, men det gikk faktisk ant å få tingene bedre frem i synsfeltet.
Takker, ett godt tips du kommer med, men når det kommer til hva som henges opp innenfor vindueneHinsides kult oppsett!! Jeg liker også å ha det aller grommeste i stua der det brukes hele tiden ;-)
Har du vurdert akustiske motoriserte gardiner? Har mye glass selv i stua og vurderer noe herfra:
![]()
Akustiske gardiner | Gardiner | Akustikk | Notto Solskjerming, Tekstiler og Foliering
Akustiske gardiner gir god lyddemping til de fleste kontorer. Generelt er tykke eller kraftige gardiner mer lyddempende enn tynne, lette gardiner. Mange synes likevel at tynne gardiner ser penere ut. Derfor har vi nå lette gardiner som også er lyddempende.www.notto.no
Å være tilfreds med anlegg og lyd er viktig, og et godt sted å være slik at man kan få musikkglede i stedet for å lete etter feil og mangler i lyd hele tiden.Altså du er tilfreds med dit nuværende anlæg![]()
Jeg er helt enigÅ være tilfreds med anlegg og lyd er viktig, og et godt sted å være slik at man kan få musikkglede i stedet for å lete etter feil og mangler i lyd hele tiden.![]()
Det er på ingen måte kritikk til de som jobber aktivt og systematisk for å forbedre anlegg og ikke minst akustikk.Å være tilfreds med anlegg og lyd er viktig, og et godt sted å være slik at man kan få musikkglede i stedet for å lete etter feil og mangler i lyd hele tiden.![]()
Med det du har hatt innom er det sikkert interessant for mange av oss å høre om reisen frem til der du er i dag…..Takker, men det er vel tvilsomt at det blir så spennende, jeg er nok veldig nær min HiFi endestasjon nå
, hadde jeg startet tråden når jeg startet med HIFI kunne det muligens ha vært litt spennende, Div Denon, Acurus, Marantz, Parasound, Coda, Aureder, Bluenote, Dali, Mordaunt Short, Gradient, Vivid.....
NæppeGrattis.![]()