Mio - Verdens «Feteste» HIFI-hund

Noen vil kanskje argumentere for at dette ikke er en forsida sak, men velger likevel å legge ut litt om det da jeg vet mange har inne har ett forhold til Mio.

«
Jeg må dessverre fortelle at butikkens egen solstråle og dørvakt, Mio, har sprunget sin siste runde.
Verdens feteste hifihund, alltid klar ved døren når kundene kom inn, og med nesen på sporet etter lommer med godbiter.
Av mange kjent som både gatas skrekk og butikkens største sjarmør.
Takk for alt, Mio ♥»

IMG_1115.jpeg

Kommentarer

vim

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2003
Antall liker
15.825
Sted
Fiff Avenue
Torget vurderinger
9
Så trist Jørgen! Man blir vanvittig knyttet til disse småtassene og Mio var en herlig, liten hifihund 🥰
Føler med deg!

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.126
Sted
Holmestrand
Noen vil kanskje argumentere for at dette ikke er en forsida sak, men velger likevel å legge ut litt om det da jeg vet mange har inne har ett forhold til Mio.

«
Jeg må dessverre fortelle at butikkens egen solstråle og dørvakt, Mio, har sprunget sin siste runde.
Verdens feteste hifihund, alltid klar ved døren når kundene kom inn, og med nesen på sporet etter lommer med godbiter.
Takk for alt, Mio ♥»

Vis vedlegget 1149336
Kjente ikke Mio,
men har mistet noen hunder selv, og vet hvor trist det er.
Føler med dere.
:cry:

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.793
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
kondolerer, jorwed.
hvil i fred, verdens kuleste mio.

MakkinTosken

Godseier
Ble medlem
21.02.2020
Antall liker
53.134
Sted
Me? Just hanging around!
Torget vurderinger
7
Så kom altså dagen vi visste ville komme. Føler med deg kompis!❤

Den overlevde både å drite på stuegulvet mitt og at jeg tråkket på den. Den burde egentlig vært udødelig!💪

The Gunner

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2010
Antall liker
19.234
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Urk, triste greier. Kommer til å savne den gladbikkja.
Håper Mio koser seg med et kjøttfullt bein foran sitt eget hifianlegg hvor den nå er ❤

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
42.150
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
20
Kondolerer til deg og dine Jørgen. Jeg visste jo at timeglasset hadde rent en stund , men veldig trist altså. Vil alltid huske den noen ganger spinnville velkomsten til MIo .❤

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
10.517
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Har jo hils på vakthunden noen få ganger.
Hundeglad som jeg er, alle har sin egen personlighet.
Hvil i fred. Trist, gruer meg til den dagen en til av mine må til de evige jaktmarker.

TTs

Lost in music
Ble medlem
08.02.2025
Antall liker
7.321
Sted
Arnestedet
Torget vurderinger
2
Veldig trist melding å få og jeg vet hvor vondt dette er. Jeg var så heldig å få et fint forhold til Mio og min egen Mickey lekte så fint sammen dengang. Hennes glade vesen vil bli savnet. Min dypeste medfølelse til deg og dine Jørgen! 🌹

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.643
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
kondolerer...det var alltid hyggelig å bli møtt av en spinnvill og glad bikkje som husket at jeg pleier å ha godis i lomma :ROFLMAO:

Motorhome

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.06.2018
Antall liker
2.255
Sted
Sunndalsøra
Det er trist å miste en gladhund. Jeg har ikke noen, men nevøen har en Dansk-Svensk som er sprudlende glad når jeg kommer. Ikke er det noen bjeffebikje heller.

aircanada

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.07.2012
Antall liker
531
Sted
Ørsta
Torget vurderinger
3
Trist når en god følgesvenn forlater en. Vi mista vår for en måneds tid tilbake.

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
14.791
Alltid tungt å miste en av sine firbente venner på livets krevende landevei Jorwed 😔
Kondolerer

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
73.044
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Det var leit å høre, Jørgen .
Mio var en liten hund med stor personlighet.
Ta vare på de gode minnene.♥

IMG_20220325_005219~2.jpg

hifiml

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.01.2008
Antall liker
76
Torget vurderinger
1

«
Takk for alt, Mio ♥»

Vis vedlegget 1149336
Dette var trist å lese Jørgen. Fikk jo møtt Mio et par ganger. Herlig hund.
Kondolerer.

doxa4000t

Medlem
Ble medlem
21.03.2024
Antall liker
21
Sted
Østlandet
Kondolerer Jørgen. Mio møtte oss alltid med en varm velkomst. Alltid i topp humør og alltid på jakt etter en godbit.

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.024
Link til alle artikler
113
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Lørdager i Nordre Follo er ikke som andre steder :)

Lørdager i Nordre Follo er ikke som andre steder :)

• 0
Vi maler på! Nye kaffebønner, nye plater og en og annen dingsebom! Lørdag 12-17!!!
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet - Pro-Ject Flatten it

Nyhet - Pro-Ject Flatten it

• 2
Vår introduksjonsannonse – bare én dag! Produkt: Pro-Ject Flatten It – maskin for å rette ut bøyde vinylplater, med presis varme og skånsom pressing. Demo tilgjengelig i butikken allerede i...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye åpningstider!

Nye åpningstider!

• 1
Det er fremdeles sommer, men vi går fra sommer-åpningstider tilbake til normalen. Det betyr at vi er åpent Tor-Lør 12-17! Vi har brukt sommeren til å skaffe nye plater som fortløpende har blitt...
Fortsett
Bransjenyheter
Sommertider hey hey, Sommertider!

Sommertider hey hey, Sommertider!

• 3
Som det står skrevet på O store Internett er det åpent hver lørdag i Juli kl 12-16. Men noen ganger er vi der utenom, siden vi lengter slik til butikken. Som i dag. Mellom kl 12-15 om noen vil...
Fortsett
Bransjenyheter
Pinseåpent!
Bransjenyheter
Vi vant! 50% på vinyl* i helgen!

Vi vant! 50% på vinyl* i helgen!

• 4
Etter Tottenhams seier i Europacupen spurte flere om ikke det kvalifiserte til 50% off på vinyl i helgen? Greit, så her kommer det: *50% på alle plater med førpris opp til 150,- (Altså alle i...
Fortsett
Topp Bunn