Litt tragisk hvis det er bare noen få opptak som yter anlegget god rettferdighet. Blir alt for magert å sitte inne med et slikt anlegg da. Ville heller hatt en godt anlegg til maks 300000, og heller brukt opp resten på Lp`r.
Og jeg som trodde audiophile bare hadde 20 sanger (med god lyd)som ble spillet om og om igjen
Hehe. Det er sannsynligvis mange som tror. For noen år siden var det en kollega som forsto at jeg var "Hifi Freak", og spurte hva anlegget mitt kostet. Jeg sa som sant var ca 500.000. Da ble han en smule hånlig og påsto at jeg hadde det kun som statussymbol. Jeg svarte at hvis jeg var ute etter et statussymbol ville
jeg nok heller brukt pengene på en grom bil som jeg kunne rægge med rundt i byen for å vise hvilken kul fyr jeg var, ikke hatt et "statussymbo"l i stua hvor forholdvis få ville se det. Da kom han inn på det du er inne på, dette med en haug med cd-er med testsignaler og noen få sanger. Han spurte hvor mange cd-er jeg hadde hjemme. Ca 1100, sa jeg (dette var som sagt noen år siden, men jeg hadde da skaffet meg et "katalogiseringsprogram" som gjorde at jeg kunne si det med noen grad av sikkerhet). Da spurte han ikke mer. Hehe.
Anlegget mitt i dag koster snaut halvparten (nypris), og låter bedre enn noe annet jeg har hatt. Så jeg har vel et slags kvartmillionanlegg.