|
Javizzzt. Men det er det da også...Panelet bør være laget av Panzerholz i år.
Og ved nærmere ettertanke var "spikret" litt uheldig ordvalg. Inserts for maskinskruer derimot...Javizzzt. Men det er det da også...
Jo. Men litt morsomme også?WigWam er vel litt....patetiske? Veldig klisjèaktige.
Ufrivillig morsomme, i så fall. Jeg har alltid syntes det de, og vokalisten, driver med virker påtatt. Litt sånn teateraktig.Jo. Men litt morsomme også?
PS. Håper de ikke har tenkt å gratissurfe på knallsukssessen til Gåte med Ulveham ...Nataleen – The Game
Dette er kveldens beste låt. Til nå. Men introen er langt bedre enn refrenget.
Er jo glam. Synes de leverer bra som vanlig. Åge er solid.Ufrivillig morsomme, i så fall. Jeg har alltid syntes det de, og vokalisten, driver med virker påtatt. Litt sånn teateraktig.
MGP sakl vøre pinlig. Og litt gøyEr nesten pinlig dette![]()
Stille med det samme som for 40år sidenBobbysocks – Joyful
Vet ikke helt hva jeg skal si – er splittet. Låten er egentlig veldig skral, men jeg blir unektelig sjarmert av duoen. Og egentlig tror jeg at det er Bobbysocks som er de eneste som har muliughet for å oppnå noe i finalen. Inklusiv det å komme på sisteplass.
Ikke jeg heller. Og jeg tror det kommer til å skje.Uten å si noe som helst om noen av låtene så blir jeg ikke overrasket dersom Bobbysocks stikker av med seieren.
uuetsmn
Det var nok Åge Sten Nilsen du så. Ikke rart du tok feil, en slående likhet.Synes jeg så Lily Bendriss deltok på scenen? Vel, det er lørdag og brillene er dugget....
uuetsmn
Mitt inntrykk er at det stort sett er elendig, men at det plar vera eit par greie låter kvart år.Hva synes folk om Grand Prix musikken da?
Er det bare jeg som syns meste er en vegg av støy mas og effekter ?Eller er jeg for gammal ?