Undervurdert og neglisjert er kanskje ikke så tett knyttet sammen som du antyder i tittelen. Jeg lurer litt på om DK Design VS-1 kan være et produkt som fortjener mer oppmerksomhet. DK Design tar en veldig interssant posisjon i utgangspunktet: "Våre produkter skal lydmessig overgå konkurrenter som koster 2-3 ganger mer" Ingen uvanlig påstand i og for seg, men det kan jo tenkes DK Design har mer å fare med enn bare prat? desverre så har denne forsterkeren ikke verdens mest omfattende distribusjon i ryggen, og jeg har enda ikke hørt den (men skal gjøre snart). Har enda ikke sett en eneste anmeldelse av denne i noen av de store hifi blekkene (hverken nasjonalt eller internasjonalt), og det eneste print magasinet jeg kjenner til som har anmeldt denne er et fra australia (husker ikke navnet nå)
Så, hvis du egentlig er på jakt etter spannende produkter du kan skrive om på nettstedet ditt, foreslår jeg rett og slett denne. Jeg har hvertfall lyst til å lese flere anmeldelser av DK Design VS-1 .... ;-)