Jeg må vel bare krype til korset å innrømme at jeg også hadde en Samantha Fox plakat på veggen. Etter hva jeg kan huske så var hun den eneste jenta på veggen der hun hang sammen med Kiss, Ac/Dc, Wasp, Mötley Crue, Twisted Sister, o.l… 

He he, selv hadde jeg to posters. Et av Debbie Harry og et av Barry Sheene på sin Suzuki RG500. Jeg forstod lite eller ingenting på den tiden (noen vil hevde lite har forandret seg), men disse to har tilfeldigvis "aged well".Har uansett konkludert med at jeg er temmelig usofistikert. Hadde Samantha Fox på veggen og ikke musikalske storheter som Bush!
Jepp til Barry Sheene !He he, selv hadde jeg to posters. Et av Debbie Harry og et av Barry Sheene på sin Suzuki RG500. Jeg forstod lite eller ingenting på den tiden (noen vil hevde lite har forandret seg), men disse to har tilfeldigvis "aged well".
Høres ut som gutterommet mitt, med unntak av at der hang Heather Locklear i heklet bikiniJeg må vel bare krype til korset å innrømme at jeg også hadde en Samantha Fox plakat på veggen. Etter hva jeg kan huske så var hun den eneste jenta på veggen der hun hang sammen med Kiss, Ac/Dc, Wasp, Mötley Crue, Twisted Sister, o.l…![]()
Forklarer jo et og annet...Hadde Pink Floyd - the Divison bell , og Pink Floyd - Wish you were here, som postere på veggen:
Vis vedlegget 1126802 Vis vedlegget 1126803
Heather ble ikke feil det hellerHøres ut som gutterommet mitt, med unntak av at der hang Heather Locklear i heklet bikini
Vis vedlegget 1126806
Det forklarer jo litt det også!Halvnakne damer hadde blitt dårlig akseptert av moderen![]()