Jeg må vel bare krype til korset å innrømme at jeg også hadde en Samantha Fox plakat på veggen. Etter hva jeg kan huske så var hun den eneste jenta på veggen der hun hang sammen med Kiss, Ac/Dc, Wasp, Mötley Crue, Twisted Sister, o.l… 

He he, selv hadde jeg to posters. Et av Debbie Harry og et av Barry Sheene på sin Suzuki RG500. Jeg forstod lite eller ingenting på den tiden (noen vil hevde lite har forandret seg), men disse to har tilfeldigvis "aged well".Har uansett konkludert med at jeg er temmelig usofistikert. Hadde Samantha Fox på veggen og ikke musikalske storheter som Bush!
Jepp til Barry Sheene !He he, selv hadde jeg to posters. Et av Debbie Harry og et av Barry Sheene på sin Suzuki RG500. Jeg forstod lite eller ingenting på den tiden (noen vil hevde lite har forandret seg), men disse to har tilfeldigvis "aged well".
Høres ut som gutterommet mitt, med unntak av at der hang Heather Locklear i heklet bikiniJeg må vel bare krype til korset å innrømme at jeg også hadde en Samantha Fox plakat på veggen. Etter hva jeg kan huske så var hun den eneste jenta på veggen der hun hang sammen med Kiss, Ac/Dc, Wasp, Mötley Crue, Twisted Sister, o.l…![]()
Forklarer jo et og annet...Hadde Pink Floyd - the Divison bell , og Pink Floyd - Wish you were here, som postere på veggen:
Vis vedlegget 1126802 Vis vedlegget 1126803
Heather ble ikke feil det hellerHøres ut som gutterommet mitt, med unntak av at der hang Heather Locklear i heklet bikini
Vis vedlegget 1126806
Det forklarer jo litt det også!Halvnakne damer hadde blitt dårlig akseptert av moderen![]()
Hu er kjempetrivelig....Kona spøket med å invitere henne hit på venners, venner til året. Vi lyt sjå. Ikke alltid lurt å henge med sine barndoms idoler.. Men hadde vært kult å se henne i Toskepoolen da![]()
Helt ufarlig å ta imot besøk, bare moro. Var jo litt spendt på Karmann, men han digget og spilte lufttrommer og var et veldig hyggelig og engasjert besøk. Humret og lo, og ristet litt på hode innimellom, sånn det bør være.I dag venter jeg innrykk fra musikk og vinyleliten her på østlandet, mao verdenseliten! Spent på antatt reiseleder, han er en tidsoptimist og dermed ikke av den pålitelige sorten når det kommer til eta... Men som den tidsnazi jeg er, som ikke blir yngre, har jeg forberedt meg med meditasjon og spa, for å holde blodtrykket i sjakk!
Hvordan ble det oppdaget? Feiltermineringen altsåDa har hedersmann @Rubyred forlatt Grotta. Veldig hyggelig og vi fikk dekket mange temaer, til og med hørt musikk!
Av annet nytt!
Et lite knippe kabler har ankommet. Dessverre var to av XLR-kablene feilterminert, men heldigvis ikke tidsprekært.
Vis vedlegget 1127586
Du kødder?Hvordan ble det oppdaget? Feiltermineringen altså
Fra Seattle WA...Kommer disse fra UK eller usa nå? Bare undrer om det ble endringer etter Brexit.
Jævla usaere...eller ved nærmere ettertanke.Kanskje jeg har utelatt noe? Det ene settet skulle være XLR -TRS, fikk XLR - XLR
Fy faan. Har opplevd dette selv i huset vi bor i nå. Mann får jo hjerte i halsen når slikt skjer. Heldigvis ikke bolig. Men det er uansett noe dritt. Har det gått bra med alt utstyret.Vis vedlegget 1127624 Vis vedlegget 1127626
Her er alt frest, profilert, pusset og lagt i oljestativet. Etter en matbit hos foreldrene mine så ble det en lengre kveldsøkt for å olje den ene siden på alle platedelene..
So far so good, og jeg reiste hjem fornøyd etter en god økt..
Vis vedlegget 1127629
På vei til jobben idag fikk jeg en tlf fra byggtorget Toten (nabobygget) om at det kom røyk ut av vinduene og at det brant inne i verkstedet🫣..
Kan være glad for at det ikke var noen fartskontroll den siste strekningene da ja.
Brannvesenet var allerede kontaktet og kom kun minutter etter meg.
Vis vedlegget 1127627
Det tok ikke mange minuttene med motorsag, drill, skumsprøyte og skum/vann før brannen var under kontroll, og de kunne fokusere på etterslukking.
Politiet var også raske på pletten som gjerne ville ha en liten prat med "dænna brannstifteren".. Etter et kjapt og ryddig avhør ble det fort konkludert med (fra min side) at det mest sannsynlig var en oljeklut som ikke var godt nok pakket inn og som kunne være synderen.
..
Vis vedlegget 1127625
Var vel røkt bjørk du ønsket deg?..
Naja.. ikke akkurat den starten på helga som jeg hadde sett for meg
Vis vedlegget 1127664 Vis vedlegget 1127666
Denne kunden behøver han ihvertfall ikke ligge våken om natten å tenke på! Jeg vet at Øyvind er hel ved og ting tar den tiden det tar. Krysser bare fingrene for at prosessen ikke blir alt for krevende midt opp i husrenovasjon og alt - og at han får et endra bedre verksted når støvet har lagt seg.Kan fort bli en krevende lærepenge, og spesielt når det er lagret ferdige saker til kunder.