G
Gjestemedlem
Gjest
DacsurrogatValentino skrev:Kan me finna eit godt ord for pickup? Islendingane har eit, men eg meiner å hugse det er frykteleg langt.
DacsurrogatValentino skrev:Kan me finna eit godt ord for pickup? Islendingane har eit, men eg meiner å hugse det er frykteleg langt.
oddgeir skrev:Sidan det er fredag og gode greier, stemmer eg for at vi gjeng til næraste sjenkestove og tek oss ein halvliter øl eller to.
Dei som ikkje likar øl held opp handa, så slepp vi å tinge drosje til dei.
Då vert det sprit på deg. Kvar blir det av drosja?Komponenten skrev:oddgeir skrev:Sidan det er fredag og gode greier, stemmer eg for at vi gjeng til næraste sjenkestove og tek oss ein halvliter øl eller to.
Eg liker ikkje øl.
Komponenten skrev:oddgeir skrev:Sidan det er fredag og gode greier, stemmer eg for at vi gjeng til næraste sjenkestove og tek oss ein halvliter øl eller to.
Eg liker ikkje øl.
Eg kan ikkje sjå at du held oppe handa. (Språkleg finesse der. Bytte om på substantiv og adverb. Analyse Arve, analyse)Komponenten skrev:oddgeir skrev:Sidan det er fredag og gode greier, stemmer eg for at vi gjeng til næraste sjenkestove og tek oss ein halvliter øl eller to.
Eg liker ikkje øl.
Man ser ikkje en liten hånd når man allerede sitter med nesen i glasset ;D ... men det er greit, eg tar nokken store glass med Bayleys, så kan er ikkje kjøre likavel.oddgeir skrev:Eg kan ikkje sjå at du held oppe handa. (Språkleg finesse der. Bytte om på substantiv og adverb. Analyse Arve, analyse)Komponenten skrev:oddgeir skrev:Sidan det er fredag og gode greier, stemmer eg for at vi gjeng til næraste sjenkestove og tek oss ein halvliter øl eller to.
Eg liker ikkje øl.
Eg vonar du har blitt noko forvirra av Baileyglasi og det har sniki seg inn ein trykkfeil i programmet. Det skal vel lyda:Audiophile-Arve skrev:Det tok litt tid før eg fann att saklista. Travel helg. Ho var full av Baileyflekkar. Kompe?
Velvel, då til neste sak.
Sak 3. BB sitt krav Åpent homofilt samliv kan ein uansett ikkje godta.
Kven vil ha ordet? BB? Kompe?
:-[ :-[Audiophile-Arve skrev:Det tok litt tid før eg fann att saklista. Travel helg. Ho var full av Baileyflekkar. Kompe?
Då har eg framlegg: "På hifisentralen aksepterar vi ope homofilt samliv, men ikkje søl." Er det andre framlegg?Komponenten skrev::-[ :-[Audiophile-Arve skrev:Det tok litt tid før eg fann att saklista. Travel helg. Ho var full av Baileyflekkar. Kompe?
Sorry. Ja det ble visst litt søl, det er så fryktelig godt med Baileys...
Jeg er uenig med BB, åpent homofilt samliv kan man selvsagt godta. Skal vi stemme og bli ferdig med det??
Hvis 'ope homofilt samliv' er så ope at det inneber søl, so bør me mogelegvis begrensa sjenken på medlemsmøti noko, eller auka den kraftig alt etter som.Audiophile-Arve skrev:Då har eg framlegg: "På hifisentralen aksepterar vi ope homofilt samliv, men ikkje søl." Er det andre framlegg?
Det er no du som driv og sølar, kompe....sånt kan vi då ikkje ha!Komponenten skrev:Det med homofilt samliv e eg som sagt med på, men korti ble vi enige om å ikkje akseptere søl??![]()
![]()
Skal eg liksom måtte slutte med det og no då...?Audiophile-Arve skrev:Det er no du som driv og sølar, kompe....sånt kan vi då ikkje ha!Komponenten skrev:Det med homofilt samliv e eg som sagt med på, men korti ble vi enige om å ikkje akseptere søl??![]()
![]()
Vel, du er no ei vaksa dame, og gjer som du vil. Men ikkje på medlemsmøta, versåsnill....Komponenten skrev:Skal eg liksom måtte slutte med det og no då...?Audiophile-Arve skrev:Det er no du som driv og sølar, kompe....sånt kan vi då ikkje ha!Komponenten skrev:Det med homofilt samliv e eg som sagt med på, men korti ble vi enige om å ikkje akseptere søl??![]()
![]()
Veldig streng du...
Skål.oddgeir skrev:Eg og. Tjukke krystallglas med skutemotiv i botnen. Akkurat no drikk vi akkevitt på nynorsk. Skåll.
Då går vi til neste sak snart.Parelius skrev:Jau! Men eg teier.